Ga naar inhoud

Wat is het minste liedje van B&A


Aanbevolen berichten

Is in ieder geval wel duidelijk wat je er van vind :P . Maar waarom vind je het buitengewoon slecht?

Die stemmen van die kabouters (stemmen van B&A) :r

En het verhaal , die kids worden er bang van

En dan die "trucage" echt slecht

en die kabouters :r:r:r

en dat refrein :r

en die achtergrondmuziek (zoel van B.S. als A.K.)

Ik dank dat dat genoeg reden zijn

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

[..]

Die stemmen van die kabouters (stemmen van B&A) :r

En het verhaal , die kids worden er bang van

En dan die "trucage" echt slecht

en die kabouters :r:r:r

en dat refrein :r

en die achtergrondmuziek (zoel van B.S. als A.K.)

Ik dank dat dat genoeg reden zijn

Kabouters in het lied van die kikker? :? Mis ik iets? 8-)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die stemmen van die kabouters (stemmen van B&A) :r

En het verhaal , die kids worden er bang van

En dan die "trucage" echt slecht

en die kabouters :r:r:r

en dat refrein :r

en die achtergrondmuziek (zoel van B.S. als A.K.)

Ik dank dat dat genoeg reden zijn

Het ging over de Kikker

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat liedje uit de sleutel van: wij zijn reuzen is wel leuk, maar dan die hoge stem d'r nog door, dat klinkt gewoon niet.

Vooral omdat *bas* daar zo'n hoge stem heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dat liedje uit de sleutel van: wij zijn reuzen is wel leuk, maar dan die hoge stem d'r nog door, dat klinkt gewoon niet.

Vooral omdat *bas* daar zo'n hoge stem heeft.

Maar het is juist ook een rare lage stem in dat liedje :?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hmm, ik ben ook niet zo kapot van het nummer 'Jongens wat enorm, we gaan naar Benidorm' of hoe het ook mag heten (ben verre van expert in de liedjes) . Overigens vond ik de stem van Robin in 'Rustig, rustig, rustig' (in de serie althans, bestaat er ook n andere versie van?) wel hƃʒƂĀ©ĆƒĘ’Ć‚Ā©l erg, das erg jammer, dat was Robin nl helemaal niet :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hmm, ik ben ook niet zo kapot van het nummer 'Jongens wat enorm, we gaan naar Benidorm' of hoe het ook mag heten (ben verre van expert in de liedjes) . Overigens vond ik de stem van Robin in 'Rustig, rustig, rustig' (in de serie althans, bestaat er ook n andere versie van?) wel hƃʒƂĀ©ĆƒĘ’Ć‚Ā©l erg, das erg jammer, dat was Robin nl helemaal niet :)

klopt dat van robin is een goedekope computer bewerking wel jammer. Er is een nieuwe versie maar er zijn nieuwe versies van alle nummers en dat is niuet beter dan dat het was.

Ik vind het egt dood maar dan ook dood zonde dat ze die liedjes opnieuw hebben gemaakt :N:N}:||:(|:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik vind de nieuwe versie van geheime agenten egt niks :N . de oude 'classic' versie is fantastisch ^O^

Dit is inderdaad een voorbeeld van een liedje dat in de nieuwe versie totaal verpest is. Gelukkig zit in de serie de oude versie nog, die is echt een heel stuk beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Jep, het was totaal onnodig om een goed nummer te herzien. De nieuwe nummers zijn ook met minder hartstocht ingezongen vind ik. :)

Dat hebben ze gedaan om ermee op te kunnen treden, denk ik. Hoeven ze Klaris dus niks te betalen omdat ze nieuwe muziek gebruiken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Was van Mantille dacht ik. Maar wellicht hebben ze meer nummers opnieuw ingezongen, maar valt dat bij Geheime Agenten meer op.

klopt ze hebben meer nummers opnieuw opgenomen. kijk maar eens op http://www.adriaan-homepage.nl/pages/18_cd/cd_index.html vdan kan je stukjes van liedjes beluisten en dan merk je dat ze sommige liedjes wel hebben veranderd :N|:( en andere weer niet

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op zich zijn alle nummers wel leuk behalve die waar niet echt een waar gebeurd verhaal in zit. Zoals dat sprookje van de kikker. Liedjes zijn leuk bij B & A om wat te leren, lijkt mij tenminste, maar niet echt voor zoiets. De fairries is opzich wel grappig, een mooi decor in de serie, en die gekke stemmetjes en de muziek opzich is ook wel leuk.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoorde op radio bassieenadriaan daar straks Erik de viking ik vond het niet geweldig :N wat vinden jullie van dat liedje.

Het leerde me wel wat, namelijk dat *bas* "Kristofel Koleboer" niet de eerste was.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik hoorde op radio bassieenadriaan daar straks Erik de viking ik vond het niet geweldig :N wat vinden jullie van dat liedje.

Het leerde me wel wat, namelijk dat *bas* "Kristofel Koleboer" niet de eerste was.

Ik vind Erik De Viking juist het leukste liedje in de europa-serie! 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites

De liedjes uit De Plaaggeest. Gaat helemaal nergens over, heeft allemaal ongeveer dezelfde melodie en er wordt in die serie so wie so te vaak gezongen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
De liedjes uit De Plaaggeest. Gaat helemaal nergens over, heeft allemaal ongeveer dezelfde melodie en er wordt in die serie so wie so te vaak gezongen.

Nou, ik vind ze in ieder geval beter dan in Europa. In Europa hoor je bij elk taalliedje dezelfde melodie. Ik vind de oude taalliedjes beter.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, ik vind ze in ieder geval beter dan in Europa. In Europa hoor je bij elk taalliedje dezelfde melodie. Ik vind de oude taalliedjes beter.

Idd, de oude taal liedjes zijn leuker. Met name 'in Griekenland' en 'Spaanse zon'.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Nou, ik vind ze in ieder geval beter dan in Europa. In Europa hoor je bij elk taalliedje dezelfde melodie. Ik vind de oude taalliedjes beter.

Dat is juist de grap! Door in elk liedje dezelfde melodie en opbouw te gebruiken, heb je al snel de helft (dwz alle Nederlandse woorden) onthouden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maar wat vinden jullie eigenlijk mindere nummers van *bas* & *aad*

Ik vind het Acrobatenlied uit De Plaaggeest niet leuk. Net zoals Ga Naar Het Bos of Naar Het Strand.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind het Acrobatenlied uit De Plaaggeest niet leuk. Net zoals Ga Naar Het Bos of Naar Het Strand.

Naar Ga het bos of het het Strand vind ik ook niet een leuk nummer, niet egt *bas* & *adriaan* .

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind het Acrobatenlied uit De Plaaggeest niet leuk.

Wat vind je er nietr leuk an dan, want ik mag dat nummer wel.

*adriaan* : dan wordt jij een acrobaat.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind het Acrobatenlied uit De Plaaggeest niet leuk. Net zoals Ga Naar Het Bos of Naar Het Strand.

Ik vind ze allebei wel wat hebben.

Het acrobatenlied heeft nog een tof melodietje.

En Ga Naar Het Bos of Naar Het strand, is idd 1 van de mindere, maar niet echt slecht. Het duurt gewoon lang.

Wat ik darentegen verschrikkelijke liedjes vind zijn Geronimo en Het Truckerslied, zoooooooooo lang :O

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat ik darentegen verschrikkelijke liedjes vind zijn Geronimo en Het Truckerslied, zoooooooooo lang :O

Wat dacht je van Sint Maarten? Wel leuk, maar die 4 minuten lengte? :N

Link naar bericht
Delen op andere sites

De Prins En De Kikker van De Sleutel vind ik niet mooi, maar er is ook een versie (ik geloof uit de jaren '80) op CNR CD "De Leukste Liedjes Deel 1", en hierop wordt dit lied gebracht met meerdere stemmen en dat is echt ge-wel-dig- gedaan!

Maar goed, de slechtste liedjes vind ik toch echt vrijwel alle liedjes uit de laatste serie. Ook de liedjes die opnieuw ingezongen zijn vind ik stukken minder dan de eerste versies. Het klinkt zo vaak vals, dat ik er echt geregeld om moet lachen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tot nu toe (meerdere malen) langs gekomen in dit forum zijn:

Fairies

Prins en de kikker

Ga naar het bos of het strand

Geheime Agenten (geremasterde versie)

Geronimo

Clowntje wil ik zijn

Europa les liedjes

Pinkie de baviaan

onze auto rijdt op alcohol

met m'n grote rode neus

waar zijn we toch mee bezig?

Op de kermis

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat dacht je van :r waar zijn we toch mee bezig? :r

:r onze auto rijdt op alcohol :r

:r met m'n grote rode neus :r

Kermismuziek...walg....

Europese taalliedjes??? _O_ meesterlijk!

Pinkie de Baviaan is ook heel goed hoor *O* !!

K zal ze toevoegen, maar auto op al;cohol staat er al bij

Link naar bericht
Delen op andere sites
Wat dacht je van :r waar zijn we toch mee bezig? :r

:r onze auto rijdt op alcohol :r

:r met m'n grote rode neus :r

Kermis muziek .... :r

Dus ook

Op de kermis

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Die vind ik juist wel weer aardig.

Nieuwe kandidaat: Wat laat je me weer lachen, die is hier ook nog niet genoemd, terwijl het een uitstekende kandidaat is voor minste liedje.

Die vond ik vroeger juist zo leuk! En nog steeds wel eigenlijk...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...