Ga naar inhoud

Ons forum in de Metro!


Aanbevolen berichten

Jullie kennen het blaadje Metro wel,

gratis, op het station.

Werd ik net gebeld of ik de manager van Bassie ben.

Ik uitgelegd wat wij doen gaat ze een intrerview houden :P

Over Bassie & Adriaan, Bassie & Sylvia etc.

Whaaaaa we komen in de krant!!

Net opgehangen haha wist niet goed wat ik moest zeggen hoor en ik hoop dat ze het niet gaan verdraaien... ;) we zullen zien

houd de Meto in de gaten!!!

Link naar bericht
Delen op andere sites
Werd ik net gebeld of ik de manager van Bassie ben.

Ik uitgelegd wat wij doen gaat ze een intrerview houden :P

Haha ze weten je inderdaad wel te vinden dj Koelkast! En nu nog even flink het forum en je achtergrondmuzieksite promoten natuurlijk!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Haha ze weten je inderdaad wel te vinden dj Koelkast! En nu nog even flink het forum en je achtergrondmuzieksite promoten natuurlijk!

Ze vroegen mij een reactie op het gebeuren rond Bassie en de toekomst

Maar wij kijken vooral naar de oude series, waarom wij dat doen etc.

Heb verteld dat op onze site wel zo'n beetje alles te vinden is en wij de enige echte site zijn die zoveel fans herbergt ;)

Bedoel met 60.000 bezoekers per maand (niet uniek) op dit forum...

...mogen wij ons toch wel de grootste noemen!

Ik ben benieuwd wat er overeind blijft van wat ik gezegd heb :P

In ieder geval wilde ze weten waarom ze gestopt zijn (bassie en sylvia) ik heb alleen gezegd dat ik dingen gelezen heb, en overal alleen mijn mening over gegeven :P tactisch antwoorden ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Haha, onwijs gaaf. Laten ze weten op welke dag je erin komt? Zal wel in de rubriek bellen met ofzo zijn. Dat is een klein rubriekje waarbij ze ludiek nieuws met iemand bespreken. Wel heel erg leuk hoor :Y

Ik heb geen idee

misschien plaatsen ze het wel niet omdat ik mijn naam niet in de krant wilde :P

iig de komende dagen in de gaten houden ik denk morgen....

moet ik NOG eerder op om langs het station te rijden :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn zus leest dat altijd als ze in de trein naar Utrecht gaat. Ik zal zeggen dat ze op scherp moet staan. Haha, wel ruig dit. Dadelijk regelen wij nog meer zaken over/voor B&A dan zij zelf. ;)

het mot nou toch nie gekker worden!! ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Woordvoerder Bassie en Adriaan site :)

Als de lezers nou maar niet denken dat DJ Koelkast eigenaar is van de officiële site van B&A.

Hoewel, het zou wel leuk zijn ;)

Nouhou, ik was de woordvoerder :'(

Maar wel leuk stukje! Hopen dat we nog meer bezoekers krijgen, is koel :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb ook duidelijk verteld dat ik de BEHEERDER ben, niet de woordvoerder ;) maja..what's in a name...iedereen weet wat ie hier waard is toch!!!

Geeft niet hoor ;) Ik vind het echt stoer. Hopelijk krijgen we nog meer publiciteit, aangezien "mijn" site ook al in de ncrv gids stond en zo... mensen beginnen door te krijgen dat we bestaan!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit forum is van DJ Koelkast en hij heeft ook voor de krant iets gezegd. Waar zouden we zijn zonder hem? Nergens toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
[..]

Hoe kan dat dan want het viel mij op omdat het boven aan stond

Als er ergens in een topic wordt gepost wordt het topic helemaal bovenaan geplaatst, (wel onder de mededelingen en sticky topics)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Als er ergens in een topic wordt gepost wordt het topic helemaal bovenaan geplaatst, (wel onder de mededelingen en sticky topics)

Ja dat snap ik wel maar omdat er nu dan nog steeds over wordt gepraat snap je en ik had denk ik niet naar de datum gekeken sorry

maar mag nu toch nog steeds wel zeggen dat ik het leuk vind :@ al is het een beetje laat

sorry daarvoor :@

Link naar bericht
Delen op andere sites
hoe komt het eigenlijk, DJ, dat jij je voor- en achternaam per sé niet wil laten publiceren op dit forum en je baalt er ook al van dat het in de krant staat :?

Niet iedereen hoeft alles te weten...

en ik heb sterallures :+

ik ben Dj. voor iedereen hier, voor goede kennissen heb ik ook een èchte voornaam.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 7 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...