Ga naar inhoud

De slechtste kerstplaat allertijden


Aanbevolen berichten

Dan ga ik maar voor de met afstand meest vreselijke kerstplaat ooit:

Vanessa & Kids - Happy Xmas (War is over) 1992! :r

Niet beluisteren met een zwakke maag!

Pure belediging voor de Plastic Ono band en totale verminking van het fraaie origineel. Daarnaast ook nog eens misbruik van het schijfje waar deze troep op geperst is!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan nomineer ik snel ook nog even De Tokkies met Verre Kerst!

Wel opvallend dat ik twee Nederlandstalige nummers nomineer, terwijl ik persoonlijk niets tegen Nederlandse kerstliedjes heb. Zo vind ik 'Het hoort met Kerstmis ook te sneeuwen' van Henk en Henk wel een tof nummer en ook de kerstmedley van André van Duin vind ik prima om te horen. Maar die twee die ik nomineerde zijn wel vande categorie 'dramatisch slecht'.

aangepast door Joost
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 11 months later...

Vind "Do they know its christmas" van Band aid ook 'n verschrikkelijk kerstnummer, weetniet of iemand hem al benoemd heeft, anders bij deze!

Do They Know It's Christmas van Band Aid. Erger dan dit kan het niet.

Maar is wel zo, de moeite waard om nog eens te noemen.

Last Christmas van Wham en 'Kerstmis' van Marco Borsato. Dat terwijl zijn b-kant van die single, 'Al die tijd', echt prachtig is.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Ik vind die Coco Jambo stiekem wel geinig klinken (dus die krijgt zeker niet mijn stem voor slechtste kerstplaat) :P

EDIT:

Als je de tekst hoort en de clip bekijkt van zanger Rinus dan vraag ik me af waarom hij een piek nodig heeft; die boom is bovenop zo kaal als een biljartbal... :P

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...