Ga naar inhoud

3FM Serious Request 2010


Aanbevolen berichten

Ik heb hem even voor je opgezocht, maar ik vond hem zelf niet zo sterk omdat hij niet het hele nummer deed, maar hey, hoe meer SR2010 hoe leuker. Nog eventjes die sfeer er lekker bij laten hangen:

Ik heb hem voor je geupload ;)

Maar hij wordt wel geblokkeerd in eehhhh...

Afghanistan, Albania, Algeria, Andorra, Angola, Anguilla, Antigua and Barbuda, Armenia, Austria, Azerbaijan, Bahamas, Bahrain, Bangladesh, Barbados, Belarus, Belgium, Belize, Benin, Bermuda, Bhutan, Bolivia, Bosnia and Herzegovina, Botswana, British Indian Ocean Territory, British Virgin Islands, Brunei, Bulgaria, Burkina Faso, Burundi, Cambodia, Cameroon, Cape Verde, Cayman Islands, Chad, Chile, China, Colombia, Comoros, Congo, Congo - Democratic Republic of, Cook Islands, Costa Rica, Cote d'Ivoire, Croatia, Cuba, Cyprus, Denmark, Djibouti, Dominica, Dominican Republic, Ecuador, Egypt, El Salvador, Equatorial Guinea, Eritrea, Estonia, Ethiopia, Falkland Islands (Islas Malvinas), Faroe Islands, Finland, French Guiana, French Polynesia, Gabon, Gambia, Georgia, Germany, Ghana, Gibraltar, Greece, Greenland, Grenada, Guadeloupe, Guatemala, Guinea, Guinea-Bissau, Guyana, Haiti, Holy See (Vatican City State), Honduras, Hungary, Iceland, Indonesia, Iran, Iraq, Jamaica, Jordan, Kazakhstan, Kenya, Kiribati, Kuwait, Kyrgyzstan, Laos, Latvia, Lebanon, Lesotho, Liberia, Libya, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macao, Macedonia, Madagascar, Malawi, Malaysia, Maldives, Mali, Malta, Marshall Islands, Martinique, Mauritania, Mauritius, Mayotte, Micronesia - Federated States of, Moldova, Monaco, Mongolia, Montserrat, Morocco, Mozambique, Myanmar, Namibia, Nauru, Nepal, Netherlands Antilles, New Caledonia, Nicaragua, Niger, Nigeria, Niue, North Korea, Northern Mariana Islands, Norway, Oman, Pakistan, Palau, Panama, Papua New Guinea, Paraguay, Peru, Philippines, Poland, Portugal, Qatar, Reunion, Romania, Rwanda, Saint Helena, Saint Kitts and Nevis, Saint Lucia, Saint Pierre and Miquelon, Saint Vincent and the Grenadines, Samoa, San Marino, Sao Tome and Principe, Saudi Arabia, Senegal, Seychelles, Sierra Leone, Singapore, Slovakia, Slovenia, Solomon Islands, Somalia, South Korea, Sri Lanka, Sudan, Suriname, Swaziland, Sweden, Switzerland, Syria, Tajikistan, Tanzania, Thailand, Timor-Leste, Tonga, Trinidad and Tobago, Tunisia, Turkey, Turkmenistan, Turks and Caicos Islands, Tuvalu, Uganda, Ukraine, United Arab Emirates, Uruguay, Uzbekistan, Vanuatu, Venezuela, Vietnam, Wallis and Futuna, West Bank, Yemen, Zambia, Zimbabwe

Niiiiiiiiiice. Kutsony. Maargoed, wij kunnen hem zien ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Geweldig dat je hem hebt kunnen vinden.

Ik zal eens proberen uit te vogelen hoe ik die van Phil Collins - In the air tonight op dvd-recorder kan zetten.

Zojuist zag ik van Gerard Ekdom ook een geweldige impressie van Jerry Lee Lewis - Great balls of fire.

Ik vind dit echt puur genieten van hoe iemand zo lekker tekeer gaat alsof hij zelf achter de piano zit.

http://www.youtube.com/watch?v=9WIrxrkBMoI&feature=related

aangepast door Pe1972
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...

Even een schopje, voordat het 2011 topic (ongetwijfeld) gaat komen!

Dit keer dus Gerard, Coen en Timur in het huis. Weinig wisseling van de wacht dus, alleen geen Giel, maar dat was al bekend (geen vliegend Giel hoofd dus meer tijdens de veiling!).

Verder lijkt mij dit trio wel heel aardig. Gerard is sowieso een topper in het huis. Coen deed het vorig jaar verrassend leuk en Timur kan het ook goed gaan doen (zullen wel de nodige *O* mama appelsapjes *O* voorbij gaan komen wellicht). Kortom, alle ingrediƫnten voor weer een interessante Serious Request zijn aanwezig!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik volg het echt totaal niet, onbewust mis ik het echt compleet. Zoals djkoelkast al aangeeft, het is meer van hetzelfde.

Vorig jaar vond ik het toch stukken leuker. Jammer.

Niet dat ik nou een groot fan ben, maar ik vind dat argument niet zo sterk. :P Vorig jaar was het toch ook een ripoff van het jaar ervoor? ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet dat ik nou een groot fan ben, maar ik vind dat argument niet zo sterk. :P Vorig jaar was het toch ook een ripoff van het jaar ervoor? ;)

Het 1e jaar en het jaar met Rob Stenders waren echt heel anders

Nu is het al zo veel jaar hetzelfde en nu dus weer hetzelfde als de afgelopen jaren dat het nu wel een keer verveelt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien eens een mobiel Glazen Huis? Elke dag een andere locatie. Beetje het concept van De Bus van enkele jaren geleden (maar dat zal technisch wel niet mogelijk zijn).

Om eerlijk te zijn ben ik ook niet zo fanatiek meer qua kijken. Uiteraard volg ik wel de tussenstanden en bepaalde rubrieken (zoals de update op Ned. 3), maar ik sluit me moeiteloos aan bij degenen die zeiden dat het wel erg op vorig jaar leek (wat wil je ook met twee dezelfde jocks in het huis).

Overigens worden die klusjesmannen ook vervelend op den duur, vooral Lantinga wordt irritant!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien eens een mobiel Glazen Huis? Elke dag een andere locatie. Beetje het concept van De Bus van enkele jaren geleden (maar dat zal technisch wel niet mogelijk zijn).

Dat deden ze dit jaar in Belgiƫ, althans, ze hadden 3 of 4 huizen, elke dag in een andere stad.

Om eerlijk te zijn ben ik ook niet zo fanatiek meer qua kijken. Uiteraard volg ik wel de tussenstanden en bepaalde rubrieken (zoals de update op Ned. 3), maar ik sluit me moeiteloos aan bij degenen die zeiden dat het wel erg op vorig jaar leek (wat wil je ook met twee dezelfde jocks in het huis).

Overigens worden die klusjesmannen ook vervelend op den duur, vooral Lantinga wordt irritant!

Het voelt voor mij als een herhaling van vorig jaar, alleen hebben ze Giel omgeruild.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...