Ga naar inhoud

Favoriete auto in het algemeen.


Aanbevolen berichten

Wat is je favorite auto in het algemeen?????

Dat is weer lekker wazig, Rancho! Open met een betere openingszin en begin al eens met een eigen voorbeeld of dergelijke!

- De Maestro -

Voorbeeld:

Wat is nu jullie favoriete auto? Het hoeft dus geen B&A auto te zijn, maar kan van elk merk en type zijn. De mijne is de Opel Speedster, omdat deze erg sportief en mooi uitziet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Nog bedank he de maestro dat je me hierop wijste. ^O^

:P Ben je nou Nederlander of ben je nou geen Nederlander?

Even het sterke werkwoordschema erbij halen = wijzen * WEES * gewezen ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vroeger was ik altijd fan van de Ferrari Testarossa (1984)

ferrari%20testarossa%203.jpg

En van KITT 8-)

BJ-Brunssum-Limburg.JPG

Tegenwoordig kies ik degelijkheid, dus een Japans merk als Toyota :)

DJ, wat maakt een Citroën zo goed tov een andere auto :? Ze zijn niet opvallend mooi en bovendien niet zo betrouwbaar als Japanners. Welke redenen heb je?

Link naar bericht
Delen op andere sites
Vroeger was ik altijd fan van de Ferrari Testarossa (1984)

http://www.itana.it/images/ferrari/ferr ... sa%203.jpg

En van KITT 8-)

http://www.precompiled.org/KR/BJ-Brunssum-Limburg.JPG

Tegenwoordig kies ik degelijkheid, dus een Japans merk als Toyota :)

DJ, wat maakt een Citroën zo goed tov een andere auto :? Ze zijn niet opvallend mooi en bovendien niet zo betrouwbaar als Japanners. Welke redenen heb je?

Heb jij wel eens in een Citroën gereden???

Man man, dan WIL je nooit meer anders!!!

Ik ga absoluut voor comfort en zelfs mijn BX uit 1991 rijdt zo confortabel als wat. Mijn vaders nieuwe C5 rijdt helemaal super!

Ik zou sowieso een Europese auto willen.

Voor sportief rijden zou ik een zwarte Alfa willen, maar toch, comfort is rijgenot en dat is Citroën. Onovertrefbaar!

En Wonderer: mijn vriendin heeft ook een passie voor zulke auto's wat is DAAR dan aan??? Ik vind ze wal-ge-lijk!

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Heb jij wel eens in een Citroën gereden???

Man man, dan WIL je nooit meer anders!!!

Ik ga absoluut voor comfort en zelfs mijn BX uit 1991 rijdt zo confortabel als wat. Mijn vaders nieuwe C5 rijdt helemaal super!

Ik zou sowieso een Europese auto willen.

Voor sportief rijden zou ik een zwarte Alfa willen, maar toch, comfort is rijgenot en dat is Citroën. Onovertrefbaar!

Ik heb het niet zo op Franse auto's, vroeger hadden wij ook een Citroën en die had alleen maar kuren. Als ik nu een test lees, zie ik dat de meeste mankementen binnen 3 jaar bij Europese merken voorkomen :).

Maar ja, ik heb weinig keus als we de muziektour gaan doen hahaha ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik heb het niet zo op Franse auto's, vroeger hadden wij ook een Citroën en die had alleen maar kuren. Als ik nu een test lees, zie ik dat de meeste mankementen binnen 3 jaar bij Europese merken voorkomen :).

Maar ja, ik heb weinig keus als we de muziektour gaan doen hahaha ;)

Moet ik dan een Toyota huren voor de tour?

Nee bedankt. Ik zweer bij Cirtoën ;)

Heb je je rijbewijs? Dan mag je wel een proefritje maken tijdens te tour :P

Dan ben je zo om :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Moet ik dan een Toyota huren voor de tour?

Nee bedankt. Ik zweer bij Cirtoën ;)

Heb je je rijbewijs? Dan mag je wel een proefritje maken tijdens de tour :P

Dan ben je zo om :P

Ik heb m'n rijbewijs nog niet, maar ik wil er best in rijden hoor :+! Als jij die Citroën zonder mankementen naar Klaris kan rijden, zou ik dat heel knap vinden ;):P.

Ziet jouw auto er zo uit?

citroen-bx.jpg

edit: volgens mij zijn die verhaaltjes over betrouwbaarheid (die ik aanhaalde) een beetje achterhaald, tegenwoordig hebben de meeste auto's veel minder mankementen dan vroeger.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben er regelmatig mee naar Arnhem, Duitsland, België en Amsterdam gereden...

Gauw je rijbewijs halen dus :P :P

Naja ik heb m ook niet dus who cares (grapje :P heb m hoor, in 1x gehaald)

Die van mij is staalblauw metallic, andere wieldoppen en geen spoiler --edit: ook geen mistlampen--. Verder lijkt hij er wel op :P

Niet mooi, maar rijdt zo lekker! :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ben er regelmatig mee naar Arnhem, Duitsland, België en Amsterdam gereden...

Gauw je rijbewijs halen dus :P :P

Naja ik heb m ook niet dus who cares (grapje :P heb m hoor, in 1x gehaald)

Die van mij is staalblauw metallic, andere wieldoppen en geen spoiler --edit: ook geen mistlampen--. Verder lijkt hij er wel op :P

Niet mooi, maar rijdt zo lekker! :D

Ben hard bezig om het te halen :P. Laatst een paar keer met onze eigen auto gereden. Nou benzine is echt irritant als je steeds TDI hebt gereden. De motor slaat constant af als je niet perfect accelereert. Dat zal nog wel veel oefenen worden :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ben hard bezig om het te halen :P. Laatst een paar keer met onze eigen auto gereden. Nou benzine is echt irritant als je steeds TDI hebt gereden. De motor slaat constant af als je niet perfect accelereert. Dat zal nog wel veel oefenen worden :)

Die omslag heb je na 1 dag echt rijden (ik huurde meteen een auto toen ik m'n rijbewijs 2 dagen had :P ) helemaal gemaakt en geloof me dan wil je geen diesel meer! (tenzij het een nieuwe Alfa JTD is, dan merk je er niks van!)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

En Wonderer: mijn vriendin heeft ook een passie voor zulke auto's wat is DAAR dan aan??? Ik vind ze wal-ge-lijk!

Ik weet niet zeker of je doorhad dat het een lijkwagen was... die vlammen hoeven van mij niet zo, maar een chevvy hearse is cool :Y

Link naar bericht
Delen op andere sites
hearse16b.jpg

Ik vind zoiets wel wat hebben. Lekker veel ruimte achterin >:)

Mijn oom is begrafenisondernemer. Ik zal wel vragen of hij eens wat kwijt moet :7

Mijn favoriete auto:

Aston Martin DB9

En ik kick op Volkswagens. Zit in de familie denk ik :P (Vader, oom, oom, oom, opa whaha 8-) )

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
Vroeger was ik altijd fan van de Ferrari Testarossa (1984)

ferrari%20testarossa%203.jpg

En van KITT 8-)

BJ-Brunssum-Limburg.JPG

Tegenwoordig kies ik degelijkheid, dus een Japans merk als Toyota :)

DJ, wat maakt een Citroën zo goed tov een andere auto :? Ze zijn niet opvallend mooi en bovendien niet zo betrouwbaar als Japanners. Welke redenen heb je?

alleen is de auto op het plaatje geen testarossa maar een 512 tr (tr staat voor testarossa)
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Simca 1100:

simca_1100_01.jpg

Hé, die kwam ik laatst nog in Frankrijk tegen. Wat grappig dat je dat hier dan weer terugziet. :D

Over een paar uur post ik mijn favoriete autootjes! :P

Link naar bericht
Delen op andere sites
Mijn favo auto is de fiat panda en de landrover. Ook vind ik de bus uit the A-team erg mooi!

Bedoel je de oude of de nieuwe Fiat Panda.

De oude is lelijk maar de nieuwe is wel mooi.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ja, een mooie auto de Mach 1.

Ik ga op 13 Juni naar een Internationaal MustangSpektakel in Zwolle.

Want mijn broer is helemaal gek van de Mustang.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Die auto's die ik een tijd geleden geplaatst had zijn niet echt mijn favoriete auto's. Maar nu komen mijn echte favoriete auto's:

Als eerste de Citroën Eend:

40139.jpg

Als tweede de oude Volkswagen Golf:

165428.jpg

Als derde de Mazda 121:

33287.jpg

En als vierde de Ford KA:

69797.jpg

Opzich niet echt bijzonder, maar ik vind ze allevier gewoon wat hebben. De oude Golf vind ik er bijvoorbeeld veel leuker uitzien dan de nieuwe. En de Mazda 121 heeft gewoon een geinige vorm. Verder vind ik nog de oude Mercedes-Benz types en de Smarts erg leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij ons in de straat staan alleen maar van dat soort Golfjes.

Er staan er hier wel een stuk of 5-6.

M'n buurman koopt Golfjes voor een prikkie van de sloop en restaureert ze dan en spuit ze over.

En verkoopt ze dan voor het 3dubbele.

hoor er nu weer 1. ;)

Ik vind de eerste versie van de Golf het mooist.

Deze:

vw_golf1.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik vind de eerste versie van de Golf het mooist.

Ik ook, de nieuwe golf vind ik echt niks. Net zoals met de nieuwe Opel Kadett, die vind ik ook niks, die oude is veel mooier.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo'n Datsun heeft mijn moeder ook gehad.

Stond een half jaar geleden bij ons in Alphen op een Oldtimerdag.

Deze auto vind ik ook wel mooi:

De Renault Avantime:

avantime.jpg

De Fiat 127:

fiat_127(1972).jpg

De Fiat Multipla:

fiat_multipla_105_red.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

de mooiste auto van dit moment:

de spyker c8 spyder

spyker_c8_spyder_2003-1.jpg

en de spyker c8 Laviolette mag er ook wezen.

spyker-C8-laviolette-400x300.jpg

en niet te vergeten de Spyker c8 double 12 s

spyker_c8_double_12S.jpg

ik vind de spyker c8 spyder het mooiste.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Heb jij wel eens in een Citroën gereden???

Man man, dan WIL je nooit meer anders!!!

Ik ga absoluut voor comfort en zelfs mijn BX uit 1991 rijdt zo confortabel als wat. Mijn vaders nieuwe C5 rijdt helemaal super!

Ik zou sowieso een Europese auto willen.

Voor sportief rijden zou ik een zwarte Alfa willen, maar toch, comfort is rijgenot en dat is Citroën. Onovertrefbaar!

Ik ben het volledig met je eens djkoelkast. De Citroen 2CV (Citroen Eend) van m'n moeder uit 1985 rijdt nog steeds als een zonnetje en zit véél comfortabeler dan de Toyota Corolla Wagon van m'n pa (daarin zit je zo hard). Ookal is zijn Corolla veel mooier, ik blijf de Eend toch echt een ge-wel-dig bakkie vinden. Niet mooi, maar zit zó comfortabel!

picserver.jpeg

_O_:9~

(dit is trouwens een oude foto van de eend van m'n ma, deurtjes zijn vervangen voor grijze deuren en de Bobine is ook vervangen omdat hij wel eens koelproblemen had)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...