Ga naar inhoud

Bellen met.... Aad van Toor


Aanbevolen berichten

Das weer even geleden dat ik hier gepost heb... Wel meegelezen, maar niet gereageerd, geen idee waarom eigenlijk....

Maar nu: morgen om 20.30 uur gaan we in onze (sinds vorige week) wekelijkse rubriek "Bellen Met....", bellen met Aad van Toor. Nu kan ik natuurlijk zelf wel allemaal vragen gaan verzinnen, maar misschien hebben jullie wel die ene vraag waar je nog steeds geen antwoord op hebt gehad. Dit is je kans! Stel je vraag via het forum of een PM en misschien hoor je hem morgen wel rond 20.30 uur op Radio Schiedam (www.radioschiedam.nl)

Link naar bericht
Delen op andere sites

- Hoe is het het zijn gezondheid?

- Weet ie van de doorstart van het oude forum in Retroforum? :P

- Wanneer gaat Aad aan zijn ooit aangekondigde biografie beginnen?

Dank, de 1e en laatste vraag hebben we opgenomen ;-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mocht er nog ruimte overblijven voor vragen die echt over de B&A-series gaan, dan heb ik er nog wel eentje waar ik al jaren een antwoord op hoop te krijgen :P :

Hoe is het idee voor de Huilende Professor ontstaan, in plaats van nog een avontuur met (de) drie boeven?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik dacht ook al aan die biografie ;)

Over de Professor gesproken, ik heb dan ook 1 vraag waar ik al een paar jaar mee zit (Ik geloof zelfs dat YJ en ik het er ooit nog over gehad hebben in een heel ver verleden)

- Bestaan er nog opnames van de droomwereld van B&A als piraten, die voor de serie van de Professor gepland stond? Op de site stonden ooit 2 foto's en de informatie dat de opnames een hel waren, maar is er toen niets opgenomen, of hoe zat dat precies?

- Ik had ooit gehoord (Weet niet of het klopt) dat de boeven aan het eind van de laatste serie een boevenlied hadden, wat uiteindelijk niet is opgenomen? Wat hield dat precies in?

En ja, ik ben echt verschrikkelijk in het formuleren van vragen. :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Interessante vragen, maar ik denk dat ze er niet in komen aangezien ze voor gemiddeld luisterend publiek veel te specifiek zijn. Die weten niet waar je het over hebt.

Ik kwam nog op deze vragen:

- Gaat de financiële en sportieve malaise bij Feyenoord, zijn club, hem nog aan het hart?

- Heeft hij een haat-liefde verhouding gehad met zijn alter ego Adriaan? Zoiets kan ik me wel goed voorstellen.

- Komen er nog steeds regelmatig fans langs bij hem in Spanje?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan op de website van Radio Schiedam geen podcast of gemist vinden, kan iemand het opnemen vanavond? Ik kan het ook niet live beluisteren helaas.

Via onze website (www.boer-bou.nl) word de boel opgenomen. Ik zal vanavond of morgen de podcoast online gooien. Ik zal voor het forum het gesprek knippen en online zetten

Link naar bericht
Delen op andere sites

Via onze website (www.boer-bou.nl) word de boel opgenomen. Ik zal vanavond of morgen de podcoast online gooien. Ik zal voor het forum het gesprek knippen en online zetten

Top ^O^ Succes straks!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het interview net geluisterd en leuk de stem van Aad weer eens te horen.

Het was wel een beetje standaard. Dat verhaal dat Aad in Spanje zit en het acrobatenleven achter zich heeft gelaten heb ik ondertussen al wel vaker gehoord.

Het was voor fans niet erg verassend. Als je dan de kans hebt om Aad te spreken ga dan echt wat dieper in op de serie. Stel die vragen waar je je hele jeugd mee heb gezeten.

Ik had bijvoorbeeld wel willen weten op hij die blouses nog had. Zoals de vraag hierboven werd geformuleerd. Of hoe het was om samen te werken met de rest van de cast. En het schrijven van de scripts. Wel een beetje een gemiste kans.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het interview is leuk gedaan. Het is ook meer dat Aad niet heel veel meer wil zeggen dan dit heb ik het idee en dat hij dit al zo vaak heeft gedaan de afgelopen jaren dat je vooral de geëikte antwoorden hoort van hem. Er is wel een goeie interactie tussen de drie sprekers, dus radiotechnisch gezien vind ik dit een goed interview ^O^ De inhoud is zoals gezegd niet erg vernieuwend, maar het blijft leuk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi interview! Het lijkt erop alsof Aad goed in zijn vel zit momenteel want hij klonk behoorlijk opgewekt. Verder qua gespreksinhoud niets verrassends, maar de gesprekssfeer is in elk geval meer dan in orde! nielsgroffen, ik begrijp je kritiek wel, maar ik denk niet dat Aad in een interview van 4 minuten verwacht met allemaal detailvragen bestookt te worden. Dat moet je in een uitgebreider interview doen, lijkt me.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuk interview. Dit soort korte gesprekken op de radio is ook niet geschikt om enorm specifieke vragen te stellen. Is voor de meeste luisteraars ook niet interessant. Als je specifieke vragen hebt kun je ze beter aan Adriaan mailen voor de website. Een aantal van de vragen van nielsgroffen zijn al min of meer beantwoord op de Adriaan-homepage.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het interview net geluisterd en leuk de stem van Aad weer eens te horen.

Het was wel een beetje standaard. Dat verhaal dat Aad in Spanje zit en het acrobatenleven achter zich heeft gelaten heb ik ondertussen al wel vaker gehoord.

Het was voor fans niet erg verassend. Als je dan de kans hebt om Aad te spreken ga dan echt wat dieper in op de serie. Stel die vragen waar je je hele jeugd mee heb gezeten.

Ik had bijvoorbeeld wel willen weten op hij die blouses nog had. Zoals de vraag hierboven werd geformuleerd. Of hoe het was om samen te werken met de rest van de cast. En het schrijven van de scripts. Wel een beetje een gemiste kans.

Je komt nu pas met al die vragen aan. Dan had je ze eerder moeten stellen. Ik vind het dan ook niet bepaald goed onderbouwende kritiek.

Ik vind het absoluut geen gemiste kans, want Mr. T heeft hem tenminste aan de lijn gehad. Wanneer kunnen we jouw telefoongesprek met Adriaan verwachten? :P

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dank voor de positieve reacties, was een leuk gesprek. Inhoudelijk niks nieuws, helaas wilde Aad niet verder op de biografie ingaan. Ook buiten de uitzending om geen extra info.

Ik begijp de kritiek van nielsgroffen, maar in een gesprek van 7 minuten kun je niet enorm diep in gaan op onderwerpen. Een gemiste kans vind ik het zeker niet, alleen al om het feit dat de niet-die-hard B&A fans het gesprek prima konden volgen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeer mooi interview met Aad, Mijn compliment alleen het jammerste is altijd aan een radio/ tv interview dat je tijdens een gesprek in de reden moet vallen om het gesprek te sturen Heb daar zelf ervaring mee gehad met de interviews die ik ooit heb moeten doen met Samson & Gert en de 6teens.

Eigenlijk had ik Aad wel wat langer willen horen vertellen over zijn belevenissen nu maar ja daarvoor is de tijd te kort, kort om jongens van Schiedam het was een leuk interview.

Grtz,

Daniel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Super interview heren!

Ontzettend grappig vind ik ook dat het bij Radio Schiedam was. Ik loop zelf namelijk woensdag en donderdag stage bij Look TV.

De lokale tv-zender van Schiedam, in hetzelfde pand gevestigd als Radio Schiedam.

Het blijkt maar weer dat ik nog zoveel mensen bij de omroep nog niet heb gezien, wist echt niet dat jij er een programma had :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 years later...

Het interview net geluisterd en leuk de stem van Aad weer eens te horen.

Het was wel een beetje standaard. Dat verhaal dat Aad in Spanje zit en het acrobatenleven achter zich heeft gelaten heb ik ondertussen al wel vaker gehoord.

Het was voor fans niet erg verassend. Als je dan de kans hebt om Aad te spreken ga dan echt wat dieper in op de serie. Stel die vragen waar je je hele jeugd mee heb gezeten.

Ik had bijvoorbeeld wel willen weten op hij die blouses nog had. Zoals de vraag hierboven werd geformuleerd. Of hoe het was om samen te werken met de rest van de cast. En het schrijven van de scripts. Wel een beetje een gemiste kans.

 

Deels mee eens, zo heb ik ook wel van dat soort vragen. Maar dat hoort meer in een documentaire en niet op gewone radio. (en met een documentaire bedoel ik niet filmpjes van 5-7 minuten) 

Ik vond het een leuk interview, ook al waren het standaard vragen maar dat zie/hoor je wel vaker op radio/tv. (en ook al is dit niet meer recent.)

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...