Ga naar inhoud

Talentenshows


Aanbevolen berichten

Goedemiddag.

Ik wilde even mijn gal spuien over de tumor van Nederlandse TV: De talentenshows. 3 miljoen mensen die John de Mol rijk maken en dan ook nog half uitrgekwauwde nummers horen van eendagsvliegers die na 4 maanden niets meer van zich laten horen. Hoe is het toch mogelijk dat zulke wansmaak nog steeds op de TV is. Zijn we dan nog niet moe? }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb geen idee want ze mogen van mij allebei meteen door het podium zakken en er nooit meer onder vandaan komen want het is allemaal gebaseerd op (vooral bij die Ben) een ongelooflijke kutkop die een redelijke stem heeft.

:D Zo waar

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

Ik (ik!) (ik...)

Word-word..-word!

Hieeeeeeeer...

Zo moe van. Vooral The Sing-off.

1 keer is zoiets leuk, een koortje dat acapella een nummer verkrachttolkt. Maar dat begint écht te vervelen na een tijdje. Je ziet ook dat het meer aan de presentatie van zoiets ligt dan aan de stemmen. Hoe leuker je het brengt, hoe verder je komt. Het hoeft nergens naar te klinken (Alé, het moet wel aanhoorbaar zijn, maar daar is alles mee gezegd), als je het maar gewoon leuk doet. Alleen blijkbaar heeft de kijker dat trucje door en hebben ze er geen zin in. Na de eerste uitzendingen zijn de kijkcijfers van The sing-off drastisch gedaald. The Sing-off is een Turn-off.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Al die talentenjachten komen me mijn neus uit. Als de ene afgelopen is, begint de week erna direct de volgende. Vroeger kwamen er nog wel eens leuke series op televisie na GTST, maar de laatste jaren is het steeds hetzelfde. Zolang de kijkcijfers goed blijven, is er helaas weinig aan te doen. Maar dit is een van de redenen waarom ik nog nauwelijks televisie kijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ben er ook totaal geen fan van maar het leuke vind ik dan nog wel dat SBS het ook iedere keer probeert en er gewoon niks van bakt, eerder met 'Popstars' en nou hebben ze weer zo'n nieuw programma 'The new Poptalent' .... Bij deze SBS, het gaat je niet lukken! :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als je Glennis :') Grace :') :') in de jury zet neem ik je al niet serieus.

Als dan Do :') ___! en Yes-R ofzo het programma presenteren dan ga ik niet eens een seconde kijken.

Dat is niet gelukt omdat ik bij de tv draait door stukjes heb gezien, maar ook bloed, zweet en tranen ga ik links laten liggen omdat die lul van Hazes en danny de munk :') :') :') :') :') x heel veel in de jury zit :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geef je groot gelijk, SBS is volgens mij z'n eigen graf aan het graven. Op HVNL na is er geen enkel programma meer met fatsoenlijke kijkcijfers daar

Sowieso vind ik SBS6 een slechte televisiezender op 'Wegmisbruikers' na maar dat terzijde :')

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Gerelateerd aan alle zielloze talentenshows mis ik hier vooral een zeiktopic over social media...

Tegenwoordig gaat het alleen nog maar over facebook, twitters, download de app en dat soort gezeik... iedereen zit alleen nog maar met zn harses op die schermpjes... doe dat ook allemaal gelijk maar weg.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Tegenwoordig gaat het alleen nog maar over facebook, twitters, download de app en dat soort gezeik... iedereen zit alleen nog maar met zn harses op die schermpjes...

Ja en voorheen had je overal die vreselijke sms balken in beeld, ook zo irritant.

En wat die talentenshows betreft, er is dus in twee jaar tijd weinig veranderd :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...