Ga naar inhoud

Voetbal International


Aanbevolen berichten

  • Reacties 131
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Fox had gisteren 65.000 kijkers, VI 835.000. Die beelden lijken dus niet doorslaggevend.

Tja, mensen kijken toch naar VI vanwege de formule van het programma. Genee, Derksen en Gijp blijven een geweldig team, zeker als het nog wordt aangevuld met Hansie of Boskamp.

aangepast door Frey
Link naar bericht
Delen op andere sites

Tja, mensen kijken toch naar VI vanwege de formule van het programma. Genee, Derksen en Gijp blijven een geweldig team, zeker als het nog wordt aangevuld met Hansie of Boskamp.

Maar daar zit ook het probleem van dit programma, de heren vertonen al tijden hetzelfde kunstje. Zit Hansie aan tafel, dan komt binnen twee minuten het jasje weer in beeld, met Boskamp weet je dat er weer bamihappies komen en dat hij Gijp weer een blauwe arm slaat. Daarnaast zal het zonder de beelden op termijn steeds minder een voetbaltalkshow worden, maar meer richting cabaret gaan.

Overigens viel het eerste programma van Fox me ook tegen. Ik had me verheugd op de samenvattingen van de Jupiler League, aangezien je die nu verder nergens ziet, werden ze er aan het einde even doorheen gejast en bleken ze ook nog eens incompleet te zijn.

En of het allemaal niet erg genoeg is, zit je daar weer naar Koert Westerman en Leo Oldeburger te luisteren :(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar daar zit ook het probleem van dit programma, de heren vertonen al tijden hetzelfde kunstje. Zit Hansie aan tafel, dan komt binnen twee minuten het jasje weer in beeld, met Boskamp weet je dat er weer bamihappies komen en dat hij Gijp weer een blauwe arm slaat. Daarnaast zal het zonder de beelden op termijn steeds minder een voetbaltalkshow worden, maar meer richting cabaret gaan.

Overigens viel het eerste programma van Fox me ook tegen. Ik had me verheugd op de samenvattingen van de Jupiler League, aangezien je die nu verder nergens ziet, werden ze er aan het einde even doorheen gejast en bleken ze ook nog eens incompleet te zijn.

En of het allemaal niet erg genoeg is, zit je daar weer naar Koert Westerman en Leo Oldeburger te luisteren :(

Wat VI betreft ben ik het helemaal met je eens, ik kijk er ook minder naar dan voorheen. Koert Westerman is echter toch wel een leuke commentator ;). Zelf heb ik geen Fox en ik ga het ook niet nemen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 years later...
  • 1 month later...

Ik kick deze even... Begin deze week is Vi Inside Euro 2016 gestart... maar (ik spreek voor mezelf) is hier nou wel behoefte aan? Gaan jullie het EK volgen? Ik krijg in mijn omgeving echt de indruk dat het EK voetbal voor geen meter leeft en ik sluit me daar ook wel bij aan... Hoe zit dat bij jullie?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat mij vooral opvalt is dat de landen heel voorzichtig voetballen, als het al voetbal genoemd kan worden.

Spelers hangen achterin en er wordt op counters gewacht.

Daardoor zijn er ook geen grote uitslagen, maar matige overwinningen.

En de 24 landen zorgen er ook voor dat er een rekensysteem ontstaat.

Iederewn is nu bezig met uitrekenen wat ze nodig hebben om 1 van de 4 beste nummers 3 in de poule te worden.

Het zou, als je dan toch meer landen mee wil laten doen, beter zijn geweest om er dan meteen 32 mee te laten doen.

Nu mis je grote namen of grote landen; Half scandinavie, Griekenland en Nederland hadden dan ook gewoon mee kunnen doen.

Normaal kijk ik alle wedstrijden, maar dit jaar trekt het om de 1 of andere reden niet om alles te kijken.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Bij mij leeft het ook niet. Niet alleen omdat het Nederlands elftal niet meedoet, maar meer omdat er 24 landen meedoen en het pas na de groepsfase interessant wordt, op enkele leuke ontmoetingen in de groepsfase na.

Dat is het ook wel... de paar afvallers worden deelnemers als Noord-Ierland en Albanië. Dus zelfs als de 'grote(re) jongens' een misstap maken (België verliest, en Zweden, Engeland, Portugal die gelijk spelen), dan komt het alsnog wel goed desnoods als beste nr 3. De Knock-out fase wordt dan pas een keer spannend.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vandaag eindelijk eens leuke wedstrijden gezien op het EK! Kroatië-Tsjechië en het goed spelende Spanje...

Poule D bleek toch wel het interssantst. Kroatië vind ik toch wel de verrassing dit toernooi. Spanje in vorm verslaan en ook nog een penalty stoppen helpt wel bij hun vertrouwen. Zonder dat vuurwerk incident hadden ze gewoon de 9 punten gepakt. Ik zie ze zeker de halve finale bereiken.

Portugal en Zweden stellen het meest teleur. Het gepoch van hun vedettes wordt duidelijk niet waargemaakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Poule D bleek toch wel het interessantst. 

 

Qua spanning vond ik Poule F uiteindelijk zeker net zo spannend als D. Tot de laatste minuut zou ieder gescoord doelpunt de stand omgooien, dat maakt toch veel goed. En Ronaldo was ook een stuk beter dan eerst, helaas hebben we Zlatan nauwelijks gezien.

Link naar bericht
Delen op andere sites

In ieder geval komen er wel een aantal zeer leuke achtste finales aan.

Ik ben vooral benieuwd naar wie van de "grote landen" in de rechter bovenhoek de halve finale zullen halen; Duitsland, Spanje of Italië?

 

België en Kroatië zouden met deze indeling een halve finale moeten kunnen halen, wat ook zeer leuk zou zijn als het uiteindelijk lukt!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Wat was dit een dramatisch slecht EK zeg...

 

Met Voetbal Inside voor mij dan nog als hoogtepunt.

 

2010 was ook een heel slecht toernooi, alleen toen speelde NL redelijk (vooral goede resultaten) en speelde Spanje goed. 2012 en 2014 waren ook niet geweldig qua niveau. De verwachtingen voor zo'n toernooi na een heel lang seizoen liggen eigenlijk veel te hoog als je beseft hoeveel wedstrijden de meeste spelers gespeeld hebben. Ze zitten puur op of over hun limiet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
5 uur geleden, TMP zei:

Toch maar mooi een Televizier-Ster voor Wilfred Genee! Het is een van de weinige tv-programma's waar ik nog met enige regelmaat naar kijk, al blijf ik er zeker niet voor thuis.

Lijkt wel weer een beetje net als met de ring voor VI een aantal jaar geleden een soort 'protest' overwinninkje om aan te tonen wat een onzinnig gala + prijs het is. Genee heeft het afgelopen jaar nou niet echt iets bijzonders / nieuws / spraakmakends voor televisieland betekend t.o.v. wat hij standaard doet.

 

Dit in tegenstelling tot Lubach die de aandacht internationaal op zich vestigde met de Netherlands second video en de Game of Thrones spin-off spoof ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
14 uur geleden, MarsM zei:

Lijkt wel weer een beetje net als met de ring voor VI een aantal jaar geleden een soort 'protest' overwinninkje om aan te tonen wat een onzinnig gala + prijs het is. Genee heeft het afgelopen jaar nou niet echt iets bijzonders / nieuws / spraakmakends voor televisieland betekend t.o.v. wat hij standaard doet.

 

Dit in tegenstelling tot Lubach die de aandacht internationaal op zich vestigde met de Netherlands second video en de Game of Thrones spin-off spoof ;)

 

Dat klopt wel. Moet zeggen dat ik die nooit naar het programma van Lubach kijk, maar ik heb wel meegekregen dat hij een paar keer internationale aandacht heeft gehad met zijn programma. Dat is zeker knap. Of hij verder een echt sterke presentator is, kan ik niet zeggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 21-10-2017 at 14:26, samba-boy zei:

Ik moet trouwens zeggen dat ik dit topic begin te waarderen; offtopic geleuter die losstaat van het programma, het is precies een voortzetting van het programma zelf waarin het bijna altijd over alles behalve voetbal gaat _O-

Ik zeg we gebruiken dit topic ook gewoon om straks op klassieke VI wijze het nu al hoogstwaarschijnlijk belabberde WK 2018 van ons eigen commentaar te voorzien :Y)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...