Ga naar inhoud

Retro Computer Beurs 6-3-2011 te Apeldoorn


Aanbevolen berichten

Eigenlijk zat het helemaal niet in de planning om naar een beurs te gaan, tot dat ik de avond er voor een SMSje kreeg van een collega, welke toevallig ook heel erg into de retro computing is. Dus de volgende dag zat ik om een uur of 9 in de auto, met als bestemming Apeldoorn. Ik had er al wat over gelezen, en ja het was een heel stuk groter als de vorige beurs, welke ik samen met Hinse en Konijnmini heb bezocht. Velen van jullie zullen de foto's al hebben gezien in de gallery, maar hier komen ze nog een keer, met eventueel een kleine beschijving er bij.

gallery_8_19_162092.jpg

De welbekende philips kleurenmonitor, met een knopje om deze in een groen/zwart scherm te veranderen. Volgens mij aangesloten op een Commdore 16

gallery_8_19_72100.jpg

De overbekende Atari 800XE

gallery_8_19_25257.jpg

Een Vectrex en een Commodore 64

gallery_8_19_94138.jpg

On-site hardware reparatie en modificatie

gallery_8_19_328027.jpg

Precies zo als vroeger in de winkel, toen deze machine net uitkwam, een stapel bij de kassa :)

gallery_8_19_348181.jpg

Een Gamecube...erm...alleen iets anders

gallery_8_19_105745.jpg

Een Sharp MZ-80K

gallery_8_19_22016.jpg

[/b]Een computer van Neerlandsche bodem, een Philips P2000T

gallery_8_19_159803.jpg

Een Sega Megadrive

gallery_8_19_194016.jpg

Een Sega Master System

gallery_8_19_66391.jpg

Een Sinclair ZX Spectrum

gallery_8_19_105344.jpg

gallery_8_19_75347.jpg

Een Steampunk MSX, de maker van de machine en lid van Darkstone, die mij op deze beurs wees.

gallery_8_19_123697.jpg

Er zijn meer foto's maar daarvoor verwijs ik jullie naar de gallery, om deze in alle rust door te kijken :)

aangepast door Ross
Link naar bericht
Delen op andere sites

Blijkbaar had ik hier nog geen reactie op geplaatst. :P Deze beurs ziet er inderdaad heel gaaf uit. Volgens mij heb je je wel vermaakt tussen al die mooie vergeten elektronica! Vooral die Steampunk MSX ziet er vintage uit, je vraagt je af hoe lang je zo'n houten apparaat in een goede staat kan bewaren.

Ross, heb je zelf nog wat retro elektronica ingeslagen op de beurs?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zekers!

Een heuse Gamecube (zwart) en een aantal games.

En een Amiga 500! Een vervanger voor diegene die ik in Maarsen heb gekocht. Hier direct een echte monitor bij gekocht. Monitor en kabel hebben wel wat TLC nodig, maar het werkt!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 6 months later...
  • 1 month later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...