Ga naar inhoud

RTG 94 - Doom 3 (2004)


  

5 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor Doom 3

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      0
    • 6
      1
    • 7
      1
    • 8
      0
    • 9
      1
    • 10
      1
    • niet gespeeld
      1


Aanbevolen berichten

Doom 3 (2004)

post-24-0-92976200-1300749408.jpg

Opzet

Een marinier wordt naar Mars gestuurd om te werken voor de Union Aerospace Corporation. Dit bedrijf experimenteert met teleportatie technieken. Tijdens een experiment gaat er iets mis en monsters uit de hel komen terecht op de Marsbasis. Het is aan jou de taak om deze invasie te stoppen.

Trailer

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een van mijn favoriete FPS games. Doom 1 en 2 konden mij niet boeien, 3 des te meer.

Ik heb nog steeds die uitbreiding in Steam (geloof dat ik voor 5 euro alle Doom spellen ooit uitgebracht heb gekocht eind vorig jaar) maar nog niet echt gespeeld.

Al met al toch een 8,5. Maar dat kan niet. Ik maak er een 9 van.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor mij is het juist andersom. Gemuteerde monsters in blokjes graphics vind ik zo z'n charme hebben, maar eigenlijk boeit het genre me totaal niet. Ik heb Doom 3 een tijdje gespeeld, maar het is mijn type genre niet. Geef mij maar een Far Cry 2-achtig landschap. ;) Een 6.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Er zit toch altijd een gamma optie in het spel. Ik zet spellen nooit zo donker :N

Jah, maar er is een verschil tussen de donkerheid van je scherm of de donkerheid van de omgeving, daar kan al het aanpassen in contrast en helderheid niets aan doen.

Ik weet dat het onder het mom van sfeer is, maar ik vond het een minder aspect

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jah, maar er is een verschil tussen de donkerheid van je scherm of de donkerheid van de omgeving, daar kan al het aanpassen in contrast en helderheid niets aan doen.

Ik weet dat het onder het mom van sfeer is, maar ik vond het een minder aspect

Gamma is toch een andere optie dan contrast/helderheid hoor.

Ik vond het spel zeker niet te donker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...