samba-boy Posted May 20, 2011 Posted May 20, 2011 (edited) Dieuwertje Blok komt zaterdag vlak voor het Achtuurjournaal op Nederland 1 met een ingelaste uitzending van Het Sinterklaasjournaal. De uitzending staat gepland om 19.50 uur. Dat heeft de pu- blieke omroep NTR vrijdag laten weten. De NTR heeft in overleg met de Publieke Omroep besloten tot het inlassen van de extra uitzending, vanwege een ‘bijzonder en urgent nieuwsfeit’. De inhoud is nog geheim. “Gezien de ontwikkelingen is het op dit moment niet mogelijk nadere mededelingen te doen“, aldus de NTR. Bron: Mediacourant.nl Update: Zojuist in RTL Boulevard werd gemeld dat Bram van der Vlugt dit jaar toch écht gaat stoppen als Sinterklaas, en daar de extra ingelaste uitzending aan gewijd is. Ik persoonlijk vond en vind het walgelijk, een sinterklaasjournaal... In MEI. Maar dat Bram ermee stopt, dat is toch wel jammer. In mijn ogen de enige echte Sinterklaas. Edited May 20, 2011 by samba-boy Quote
Y J Posted May 20, 2011 Posted May 20, 2011 Ik geloof het pas als ik het zie hoor. Lijkt me trouwens heel fout om het in een Sinterklaasjournaal te melden. We zullen het zien. Quote
samba-boy Posted May 20, 2011 Author Posted May 20, 2011 Update 19.17Volgens RTL Boulevard zouden ze uit betrouwbare bronnen hebben vernomen dat Bram van der Vlugt zal gaan stoppen als Sinterklaas. Het was eerder al bekend dat hij niet meer heel lang de honneurs zal waarnemen ieder jaar rond 5 december. Mogelijk heeft de NTR tot vandaag gewacht omdat morgen de datum 21-5 omgekeerd 5-12 is. Bron: Frontpage FOK Quote
Joost Posted May 20, 2011 Posted May 20, 2011 En wie krijgen we nu? In de wandelgangen wordt Jeroen Krabbé genoemd als de nieuwe Goedheiligman! Lijkt me vooralsnog een gerucht. Wel apart dit allemaal. Jammer als blijkt dat Sinterbram z'n staf en mijter aan de Spaanse wilgen gaat hangen, maar hij roept al jaren dat het steeds z'n laatste Sint jaar is, dus het einde van Bram als Sint zal toch een keer komen. Quote
samba-boy Posted May 20, 2011 Author Posted May 20, 2011 In de wandelgangen wordt Jeroen Krabbé genoemd als de nieuwe Goedheiligman! Jeroen Krabbé wordt genoemd omdat hij op 5 december jarig is. Ik heb dan weer de naam Stefan de Walle horen vallen. Maargoed, "dat zien we morgen dan wel weer". Quote
djkoelkast Posted May 21, 2011 Posted May 21, 2011 Het bericht is te vroeg online gezet en Kees Flodder is inderdaad Sinterklaas :') "HOE WEET U DAT IK KEES HEET?" :') Quote
samba-boy Posted May 21, 2011 Author Posted May 21, 2011 (edited) Alles beter dan Fred Butter. Jammer is het wel. Edited May 21, 2011 by samba-boy Quote
Joost Posted May 21, 2011 Posted May 21, 2011 Alles beter dan Fred Butter. Jammer is het wel. Ja, zonde dat Sinterbram er dus toch mee stopt. De keus voor Stefan de Walle vind ik verrassend. Hoop wel dat 'ie als Sint beter acteert dan in Flodder. En dat van Krabbé, ach ik had wel vermoedens dat het niet klopte. Relnicht Albert V. roept in Boulevard wel vaker dingen die niet blijken te kloppen Quote
Y J Posted May 21, 2011 Posted May 21, 2011 "HOE WEET U DAT IK KEES HEET?" :') Briljante quote in dit verband. Quote
djkoelkast Posted May 21, 2011 Posted May 21, 2011 Briljante quote in dit verband. http://www.ad-it.nl/keesheet.mp3 Quote
Y J Posted May 21, 2011 Posted May 21, 2011 Nou, dat was het dan . Het moest er een keer van komen en het is netjes gedaan zo. Quote
Frey Posted May 21, 2011 Posted May 21, 2011 Zo eindigt dus een prachtig tijdperk. Ik vond het al moeilijk toen Wegwijspiet stopte in 2005, maar nu is het dus helemaal voorbij. Bijzonder dat Bram van der Vlugt en Michiel Kerbosch allebei 25 intochten hebben meegemaakt, waarvan 20 samen. Ik heb de laatste tijd veel programma's met Sinterbram opgenomen of gekocht en ik zal de dvd's in de sinterklaastijd met plezier terugkijken. Bram bedankt voor alle mooie jaren. Quote
Joost Posted May 21, 2011 Posted May 21, 2011 Heel leuk gedaan zo. Grappig dat het gehele Sinterklaasjournaal decor weer even was opgebouwd Mooi afscheid van Bram met het boek. Stefan kwam in elk geval veelbelovend voorbij. Quote
samba-boy Posted May 22, 2011 Author Posted May 22, 2011 Heel leuk gedaan zo. Grappig dat het gehele Sinterklaasjournaal decor weer even was opgebouwd Ik heb zo'n vaag idee dat het al bij opnames van het vorige seizoen is opgenomen. Al kan het warrige uiterlijk van Hoofdpiet je anders doen vermoeden. Bedankt Bram. Quote
djkoelkast Posted October 22, 2011 Posted October 22, 2011 Ik keek vorige week Seinpost Den Haag zat Kees/Sinterklaas/Stefan de Walle daar opeens in als bezopen junkie Ik zag overigens nog steeds gewoon Kees in hem en dit is natuurlijk niet echt een goed voorbeeld, volgens mij hebben we Bram buiten zijn Sintfunctie nooit van die rare rollen zien spelen. Ook heb ik Dick Maas' Sint gezien. Glansrijke hoofdrol voor Huub Stapel hoor, hij is 3x in beeld geweest, totaal onherkenbaar. Film was wel aardig, mar dit was raar. Quote
Frey Posted November 18, 2011 Posted November 18, 2011 Sinterklaas was bij de première van de film "Bennie Stout". Chat Sinterklaas met Wilma Nanninga Shownieuws En hij doet nog wat dingetjes dit jaar, maar geen idee of er ook nog wat op tv kom. Overal waar hij heen gaat schrijven ze ook dat "de echte Sinterklaas" komt. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.