Ga naar inhoud

Sinterklaas stopt ermee


Aanbevolen berichten

Dieuwertje Blok komt zaterdag vlak voor het Achtuurjournaal op Nederland 1 met een ingelaste uitzending van Het Sinterklaasjournaal. De uitzending staat gepland om 19.50 uur. Dat heeft de pu- blieke omroep NTR vrijdag laten weten. De NTR heeft in overleg met de Publieke Omroep besloten tot het inlassen van de extra uitzending, vanwege een ‘bijzonder en urgent nieuwsfeit’. De inhoud is nog geheim. “Gezien de ontwikkelingen is het op dit moment niet mogelijk nadere mededelingen te doen“, aldus de NTR.

Bron: Mediacourant.nl

Update: Zojuist in RTL Boulevard werd gemeld dat Bram van der Vlugt dit jaar toch écht gaat stoppen als Sinterklaas, en daar de extra ingelaste uitzending aan gewijd is.

Ik persoonlijk vond en vind het walgelijk, een sinterklaasjournaal... In MEI. Maar dat Bram ermee stopt, dat is toch wel jammer. In mijn ogen de enige echte Sinterklaas.

sinterklaas_011.jpg

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
Update 19.17

Volgens RTL Boulevard zouden ze uit betrouwbare bronnen hebben vernomen dat Bram van der Vlugt zal gaan stoppen als Sinterklaas. Het was eerder al bekend dat hij niet meer heel lang de honneurs zal waarnemen ieder jaar rond 5 december.

Mogelijk heeft de NTR tot vandaag gewacht omdat morgen de datum 21-5 omgekeerd 5-12 is.

Bron: Frontpage FOK

Link naar bericht
Delen op andere sites

En wie krijgen we nu?

In de wandelgangen wordt Jeroen Krabbé genoemd als de nieuwe Goedheiligman!

Lijkt me vooralsnog een gerucht. Wel apart dit allemaal. Jammer als blijkt dat Sinterbram z'n staf en mijter aan de Spaanse wilgen gaat hangen, maar hij roept al jaren dat het steeds z'n laatste Sint jaar is, dus het einde van Bram als Sint zal toch een keer komen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Alles beter dan Fred Butter.

Jammer is het wel.

Ja, zonde dat Sinterbram er dus toch mee stopt. De keus voor Stefan de Walle vind ik verrassend. Hoop wel dat 'ie als Sint beter acteert dan in Flodder.

En dat van Krabbé, ach ik had wel vermoedens dat het niet klopte. Relnicht Albert V. roept in Boulevard wel vaker dingen die niet blijken te kloppen :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo eindigt dus een prachtig tijdperk. Ik vond het al moeilijk toen Wegwijspiet stopte in 2005, maar nu is het dus helemaal voorbij.

Bijzonder dat Bram van der Vlugt en Michiel Kerbosch allebei 25 intochten hebben meegemaakt, waarvan 20 samen.

Ik heb de laatste tijd veel programma's met Sinterbram opgenomen of gekocht en ik zal de dvd's in de sinterklaastijd met plezier terugkijken.

_O_ Bram _O_ bedankt voor alle mooie jaren. ;(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...

Ik keek vorige week Seinpost Den Haag zat Kees/Sinterklaas/Stefan de Walle daar opeens in als bezopen junkie _O-

Ik zag overigens nog steeds gewoon Kees in hem en dit is natuurlijk niet echt een goed voorbeeld, volgens mij hebben we Bram buiten zijn Sintfunctie nooit van die rare rollen zien spelen.

Ook heb ik Dick Maas' Sint gezien. Glansrijke hoofdrol voor Huub Stapel hoor, hij is 3x in beeld geweest, totaal onherkenbaar. Film was wel aardig, mar dit was raar.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...