djkoelkast Posted June 15, 2011 Posted June 15, 2011 Vorige topic: En hier weer verder. Het ging over thee geloof ik Quote
Hinse Posted June 15, 2011 Posted June 15, 2011 In een topic waar de titel het begrip 'geleuter' bevat, mag je inderdaad wel theeleuten verwachten. Quote
PAV Posted June 17, 2011 Posted June 17, 2011 In een topic waar de titel het begrip 'geleuter' bevat, mag je inderdaad wel theeleuten verwachten. We kunnen het ook over de andere betekenis van het woord leuter hebben... Quote
Hinse Posted June 17, 2011 Posted June 17, 2011 We kunnen het ook over de andere betekenis van het woord leuter hebben... Vertel? Quote
Ross Posted June 18, 2011 Posted June 18, 2011 (edited) Vertel? leuter 1) Geklets 2) Houten schepje 3) Iemand die druk praat 4) Kletskous 5) Kletsmajoor 6) Leuteraar 7) Maatlat 8) Maatlatje 9) Mannelijk geslachtsorgaan 10) Penis 11) Persoonsbenaming 12) Schop mannelijk geslachtsdeel; penis leuter - (vulgair) mannelijk geslachtsdeel; penis Relaties met andere woorden Hyperoniem: lichaamsdeel Synoniem: derde beentje; fallus; fluit; geslachtsdeel; genotsknots; jongeheer; knots; lid; lul; mannelijk lid; mannelijkheid; penis; piel; piemel; pik; pisser; plasse... Edited June 18, 2011 by Ross Quote
djkoelkast Posted July 13, 2011 Author Posted July 13, 2011 IK HEB ANTWOORD VAN ANITA EN EEEEEEEEEEEEEEEEEED _O_ *O* Quote
samba-boy Posted July 15, 2011 Posted July 15, 2011 Ik heb ze afgelopen zondag live gezien. Geloof me, dan is het pas erg. Quote
djkoelkast Posted July 15, 2011 Author Posted July 15, 2011 Erg leuk ja Even een sfeerimpressie van volkshelden Anita en Ed: http://www.youtube.com/watch?v=a6CahkcQl9U Quote
djkoelkast Posted July 15, 2011 Author Posted July 15, 2011 Geef mij maar Caraibisch Carnaval :') Bassie boven Anita en Ed verkiezen Quote
samba-boy Posted July 17, 2011 Posted July 17, 2011 (edited) Geef mij maar Caraibisch Carnaval :') Mij niet, dan heb ik weer een copyrightclaim aan mijn broek. AL MIJN YOUTUBE-KANALEN WEG, DOOR potjandozie 1 FUCKING KUTRECLAME VOOR DE AFSCHEIDSSHOW, DIE IK verdikkie DESTIJDS ZELF VAN VIDEOBAND HEB AFGEHAALD (Geupload voor de B&A site met de filmpjes aan kwam zetten). Het is een fucking reclame, het promoot het duo. Nu zijn AL mijn kanalen weg door copyright-claims. Ook mijn YouTubekanaal met eigen video's erop (Optreden bij Bananasplit, for one). De video's zijn er nog, maar de views en de 2200 favoriete video's zijn wel gone. Dat faalt best wel. Edited July 17, 2011 by djkoelkast gevloek is niet nodig he Quote
djkoelkast Posted July 17, 2011 Author Posted July 17, 2011 Ik ben nu ook vereeuwigd bij alle 138 fans van Anita en Ed Quote
samba-boy Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 Ik ben nu ook vereeuwigd bij alle 138 fans van Anita en Ed Nú ga ik je volgen. :') Quote
djkoelkast Posted July 18, 2011 Author Posted July 18, 2011 Nú ga ik je volgen. :') Nu pas, na al mijn kwaliteitstweets? Quote
samba-boy Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 Nu pas, na al mijn kwaliteitstweets? ...Ja. Quote
samba-boy Posted July 18, 2011 Posted July 18, 2011 Zeg, ik zit hier net wat oude topics door te lezen en kom ineens langs een post van TimT, die een site aanprijst die de community in 2004 kon helpen met het maken van een Clown-film. http://members.chello.nl/freddy33/extramededeling.htm Het punt is echter, dat de site is gewijzigd in de 7 jaar tijd. Als ik het goed begrijp (En door de typfouten heenlees) is er dus iemand pissig op een schoolboekenuitgeverij omdat iemand ZIJN GEDICHT HEEFT GEPLAATST? :') Slaat nergens op dat ik dit post, maar vond het wel komisch het te lezen. Quote
randy_roes Posted January 7, 2012 Posted January 7, 2012 Mr. Gonzo en ik zitten momenteel in een bierhuis. Wat moeten we bestellen? Quote
djkoelkast Posted January 7, 2012 Author Posted January 7, 2012 Mr. Gonzo en ik zitten momenteel in een bierhuis. Wat moeten we bestellen? GONZOOOOOOOO Een Postel Triple! Quote
randy_roes Posted January 7, 2012 Posted January 7, 2012 Ze hebben hier geen postel. Andere voorstellen? Quote
djkoelkast Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 Zat hier verzonken in de laatste aflevering van Vermist van dit seizoen. Doe maar gewoon iets sterks Quote
samba-boy Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 Hahahaha, derde beentje Ik zit nu pas die synoniemen door te lezen (Nieuwe posts in dit topic, lol) en ik kan niet stoppen met lachen om... Genotsknots Quote
djkoelkast Posted March 7, 2012 Author Posted March 7, 2012 Ik heb wat oude, obscure trailers gevonden online, ik was die aan het kijken, maar bij de film Deadly Weapons weet ik wel wie de moordenaar is: Quote
Logitech Posted March 7, 2012 Posted March 7, 2012 Ik heb wat oude, obscure trailers gevonden online, ik was die aan het kijken, maar bij de film Deadly Weapons weet ik wel wie de moordenaar is: die is van tante lotje getikt! Quote
Ross Posted March 7, 2012 Posted March 7, 2012 Ik heb wat oude, obscure trailers gevonden online, ik was die aan het kijken, maar bij de film Deadly Weapons weet ik wel wie de moordenaar is: _O_ Quote
samba-boy Posted March 8, 2012 Posted March 8, 2012 Ik heb wat oude, obscure trailers gevonden online, ik was die aan het kijken, maar bij de film Deadly Weapons weet ik wel wie de moordenaar is: Pffff Quote
Melki Posted March 12, 2012 Posted March 12, 2012 Ik heb een paar posts van mij teruggelezen en ik zat echt te kijken! Wat was ik vroeger brutaal en eigenwijs tegen jullie zeg! Hierbij.. sorry ! Quote
randy_roes Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 Ik heb een paar posts van mij teruggelezen en ik zat echt te kijken! Wat was ik vroeger brutaal en eigenwijs tegen jullie zeg! Hierbij.. sorry ! Jeugdzonden zijn er om vergeven te worden Quote
Melki Posted March 13, 2012 Posted March 13, 2012 Het zij je vergeven Wijsheid komt met de jaren Jeugdzonden zijn er om vergeven te worden Ahahaha Quote
Ross Posted July 18, 2012 Posted July 18, 2012 TRAP! http://www.youtube.com/watch?v=OuO-s1kugLs&feature=player_embedded#! Quote
djkoelkast Posted July 18, 2012 Author Posted July 18, 2012 Briljant Een aantal spellen herkend die ik nooit gespeeld heb op PC, een aantal spellen herkend die ik nooit gespeeld heb, maar echt wel heel erg goed Quote
Wer-Al_Zwowe Posted July 22, 2012 Posted July 22, 2012 M.U.L.E., ik heb er nog nooit van gehoord. Maar opeens wil ik het spelen. Wat ziet dat er briljant uit. Quote
djkoelkast Posted September 8, 2012 Author Posted September 8, 2012 Whaha met die foto erbij, wat een boeventronie! Geweldig Duur fototje toch nog Quote
Ross Posted September 8, 2012 Posted September 8, 2012 Ach ja, rijd maar een 15 km te hard in NLD... Quote
djkoelkast Posted September 8, 2012 Author Posted September 8, 2012 Ach ja, rijd maar een 15 km te hard in NLD... Dat zal wel 100+ euro kosten Quote
Keetie Posted September 8, 2012 Posted September 8, 2012 Whoeps http://www.wdrmaus.de/sachgeschichten/sachgeschichten/sachgeschichte.php5?id=82 Quote
samba-boy Posted July 6, 2014 Posted July 6, 2014 Allo, 'n en kieken op 'n vééélóóó! Iemand daar? Quote
Hinse Posted July 7, 2014 Posted July 7, 2014 Snelheid is relatief, dus vergeleken met dode fora is dit nog een bruisend topic. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.