Ga naar inhoud

Vacature B&A ? nieuwe tv show?


Aanbevolen berichten

Dit lijkt me weer een droeve poging tot humor van één of andere grapjurk. Dat interview met Aad van een maandje geleden maakte nog maar eens duidelijk dat hij zeer ernstig met pensioen is en dat zijn blauwe bloes voorgoed in de kast blijft hangen.

En al zou hij om wat voor gekke reden dan ook ooit nog eens samen met Bas iets opnemen als B&A, dan hoef ik daar echt geen zingende allround assistente bij... :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er klopt te veel niet.

Alle andere vacatures zijn Engelstalig

Geen hoofdletters

Bedrag word nooit genoemd in een vacature

Inhoud slaat nergens op

En wat zijn vakantie's? :')

Ik ben er vrijwel zeker van dat hun site is "gehackt" en dat dit er is op gezet.

Hoe kwam je hier trouwens aan Branko?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er klopt te veel niet.

Alle andere vacatures zijn Engelstalig

Geen hoofdletters

Bedrag word nooit genoemd in een vacature

Inhoud slaat nergens op

En wat zijn vakantie's? :')

Ik ben er vrijwel zeker van dat hun site is "gehackt" en dat dit er is op gezet.

Hoe kwam je hier trouwens aan Branko?

Ik zat te googlen en zag ik dit, er zitten trouwens wel vacatures bij in het Nederlands maar die zijn allemaal netjes opgebouwd, deze ziet er niet uit qua opbouw.

Denk ook dat het is wat jij aangeeft dat de site is gehackt.

Zal morgen eens bellen voor de lol..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit lijkt me weer een droeve poging tot humor van één of andere grapjurk. Dat interview met Aad van een maandje geleden maakte nog maar eens duidelijk dat hij zeer ernstig met pensioen is en dat zijn blauwe bloes voorgoed in de kast blijft hangen.

En al zou hij om wat voor gekke reden dan ook ooit nog eens samen met Bas iets opnemen als B&A, dan hoef ik daar echt geen zingende allround assistente bij... :P

http://www.clownbassie.nl/teksten/hallo_hier_bassie/1_hallo_hier_bassie_22-6-2011.htm

Adriaan is inmiddels weer terug naar zijn huis in Spanje, waar hij het grootste gedeelte van het jaar woont. Hij is weer twee weken in Vlaardingen geweest en we hebben als vanouds lekker gelachen en onze hobby beoefend: lekker eten bij de Japanner.

We hebben ook een paar leuke plannen uitgebroed zodat jullie als kijker voorlopig nog niet van ons af zijn op de tv.

Aad zal ongetwijfeld zijn bloes niet aantrekken, maar helemaal met pensioen lijkt hij toch niet. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

http://www.clownbassie.nl/teksten/hallo_hier_bassie/1_hallo_hier_bassie_22-6-2011.htm

Adriaan is inmiddels weer terug naar zijn huis in Spanje, waar hij het grootste gedeelte van het jaar woont. Hij is weer twee weken in Vlaardingen geweest en we hebben als vanouds lekker gelachen en onze hobby beoefend: lekker eten bij de Japanner.

We hebben ook een paar leuke plannen uitgebroed zodat jullie als kijker voorlopig nog niet van ons af zijn op de tv.

Aad zal ongetwijfeld zijn bloes niet aantrekken, maar helemaal met pensioen lijkt hij toch niet. :)

Dat kunnen natuurlijk ook plannen zijn voor de zoveelste herhaling van de series, op weer een andere zender. Ik zou het top vinden als het niet zo was, maar die mogelijkheid geef ik niet veel hoop...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat kunnen natuurlijk ook plannen zijn voor de zoveelste herhaling van de series, op weer een andere zender. Ik zou het top vinden als het niet zo was, maar die mogelijkheid geef ik niet veel hoop...

Als het om een zoveelste herhaling gaat, zal Bas dat niet op deze manier naar buiten brengen denk ik. Misschien gaat Aad helpen met Pebble TV en zullen ze er landelijk mee gaan uitzenden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Als het om een zoveelste herhaling gaat, zal Bas dat niet op deze manier naar buiten brengen denk ik. Misschien gaat Aad helpen met Pebble TV en zullen ze er landelijk mee gaan uitzenden.

Niet? :D Geweldige marketingtruc toch?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, maar clownbassie.nl lijkt me nou niet het beste marketingkanaal. :+

Ik weet natuurlijk niet of het het enige kanaal is, maar het zou ook gek zijn als het NIET gebruikt werd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...