Ga naar inhoud

Jelger de goochelaar en de vliegende toverring afleveringen online


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal!

Een aantal van jullie hebben mijn series met Sebastiaan een tijdje gevolgd. Inmiddels heb ik in 2010 een andere serie gemaakt met Sebastiaan en veel nieuwe personages. Deze wordt nu uitgezonden door de regionale omroep en daarom kun je de afleveringen op hun site terugkijken. Misschien vinden jullie dat leuk.

http://www.wos.nl/televisie/uitzendinggemist/com/?tx_ttnews%5Btt_news%5D=46318&tx_ttnews%5BbackPid%5D=364&cHash=e26ef5b242

Link naar bericht
Delen op andere sites

Blijft idd leuke serie! Ik had afgelopen week tijdens mijn vakantie trouwens nog een bepaald liedje wat later in de serie voorkomt in mijn hoofd afgelopen week, blijft geniaal!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jelger!

Ik zag dit topic vandaag en gelijk even bekeken... werkelijk prachtig! (Ik ben misschien bevooroordeeld, want ik hou van mensen die hun creativiteit uiten ;) )

Maar vooral omdat ik zie dat het zooooooo'n wereld van vooruitgang is vergeleken met de eerste reeksen die je hebt gemaakt...

Er zitten nu liedjes in, goed gemonteerd, meerdere personages en diepgang, leuke effecten met het goochelen e.d. .

Je gaat zeker nog eens goed doorbreken denk ik ;) .

Link naar bericht
Delen op andere sites

Blijft idd leuke serie! Ik had afgelopen week tijdens mijn vakantie trouwens nog een bepaald liedje wat later in de serie voorkomt in mijn hoofd afgelopen week, blijft geniaal!

Arme jij.;)

Jelger!

Ik zag dit topic vandaag en gelijk even bekeken... werkelijk prachtig! (Ik ben misschien bevooroordeeld, want ik hou van mensen die hun creativiteit uiten ;) )

Maar vooral omdat ik zie dat het zooooooo'n wereld van vooruitgang is vergeleken met de eerste reeksen die je hebt gemaakt...

Er zitten nu liedjes in, goed gemonteerd, meerdere personages en diepgang, leuke effecten met het goochelen e.d. .

Je gaat zeker nog eens goed doorbreken denk ik ;) .

Dank je! Leuk van je te horen! Als je wil, ben je van harte welkom op 27 September in Naaldwijk, dan er is de premiere van de nieuwste serie. Eerst was ik bang dat die meerdere personages voor meer verwarring zou zorgen, maar nu blijkt het dus juist iets te zijn wat erg aanspreekt.

Voor mij persoonlijk is de doorbraak al begonnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zoals het er nu naar uitziet, zeker :)

Ik ben er ook bij!

Jelger weet jij eigenlijk of Uncle Ar ook weer komt?

Ik kijk er naar uit jullie weer te zien. Leuk hoor.:) We geven op die dag twee voorstellingen. De ene 's ochtends om 09:15 uur en 's middags (waarschijnlijk) om 13:00 uur. Ik weet pas over een paar weken op welk tijdstip er nog genoeg plekken zijn, ik laat het jullie weten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Waar is dit eigenlijk? :') Weer Naaldwijk? Hoe zit het met OV die kant op?

Ja, weer in Naaldwijk. Je kunt het beste vanuit Delft CS daar naartoe. Er rijden daar bussen (volgens mij lijn 128) naar Verdilaan Naaldwijk. Volgens mij is dat nog steeds het eindpunt. Daar vlakbij (achter de Albert Heijn) ligt theater De Naald.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, weer in Naaldwijk. Je kunt het beste vanuit Delft CS daar naartoe. Er rijden daar bussen (volgens mij lijn 128) naar Verdilaan Naaldwijk. Volgens mij is dat nog steeds het eindpunt. Daar vlakbij (achter de Albert Heijn) ligt theater De Naald.

Okee, dan moet het lukken. Zie je dan!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Ik stuurde gezien het al bijna zover is Jelger net al een mail voor de tijden, maar blijkt dat ze toch ook hier stonden. :)

Wonderer, kom jij nog en naar welke van de 2 voorstellingen?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Is zelfs een 'herhaling', want was de woensdag vorige week ook op Peppble uitgezonden.... én... uitzending op het Bassie en Adriaan tijdstip... ;-). Complimenten in ieder geval voor het bereiken van de 'landelijke tv'! Ik had bij het kijken wel het idee dat dit een 'vervolgfilm' was en dat ik ergens middenin viel...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

De film wordt nu zo ongeveer wekelijks 'herhaald' op Pebble Tv, dus ís bijna niet te missen ;-).

Vooral een enorme verbetering t.o.v. je eerdere films is het geluid: Geen ruis/wind meer, maar gewoon goed te verstaan. Verder is het goed om gewoon meerdere gezichten te zien; voorheen was het vooral 'Jelger en Sebastiaan' en zag je nooit andere personages.

Enige punt is dat dit echt als 'vervolg' film overkomt... dat heb je natuurlijk ook als je Bassie en Adriaan niet-chronologisch kijkt (als bijv in: eerst Kroon, daarna Schatkaart), maar als eerste film op landelijke tv is dat niet handig...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...