Ga naar inhoud

Laten we er iets nieuws van maken!


Aanbevolen berichten

Onder het motto 'Oude zooi in een nieuw zakkie' staan er op YouTube genoeg video's van mensen die de handen uit de mouwen hebben gestoken en van de ribben van retro-appratuur als oude, kapotte gameconsoles gloednieuwe apparaten hebben gebouwd, of hetzelfde in een compacter jasje, ook leuk.

Met een kapotte NES kan je bijvoorbeeld al snel een DVD-recorder bouwen.

Of van een hoop platenspeler-onderdelen een nieuwe auto in elkaar zetten.

:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Maargoed, zoals ik eerder al zei, je kan ook van een gameconsole met kapotte casing die opzich nog best werkt, een andere versie van maken. Wie had ooit gedacht dat de Dreamcast bijvoorbeeld portable zou worden?

Of de N64...

Deze zijn gemaakt door middel van hun respectievelijke gameconsoles, een Playstation-monitor... En een kleuter doodle-tekenspeeltje. :')

EDIT: Ik vond net pas iets schokkends. :')

Ik hoorde een tijdje terug iets over dat er in Japan een public toilet is ontwikkeld door Sega, waar men van het 'zeiken' een spelletje maakte. Zo moest je op een doel richten en 'je ding doen', vooral omdat de wc's in Japan zo vies zijn, me dunkt. Echter, nu kun je plassen OP een videospel. ...Die arme Super Nintendo-games.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
  • 11 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Ik zocht een plaatje van de Nintendo zapper... Blijkbaar heeft iemand van enkele exemplaren een kroonluchter gemaakt. :O

 

attachicon.gifZapper-Chandelier-640x425.jpg

 

Bron: www.themarysue.com

 

Hey, ik herken dat bord op de achtergrond van de tweede afbeelding.

Ik heb op de laatste gamebeurs in Apeldoorn enkele spellen gekocht en kreeg toen een kaartje mee naar dezelfde website ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...