djkoelkast Posted September 30, 2011 Posted September 30, 2011 Als je op retroforum.nl helemaal naar beneden scrollt zie je altijd wie er vandaag jarig is. Je kunt het eventueel ook terugvinden in de kalender, klik dan boven in beeld op Retrokalender of klik hier Dit topic is om de jarigen te feliciteren.
djkoelkast Posted September 30, 2011 Author Posted September 30, 2011 Dan mag ik meteen de eerste jarige feliciteren: Branko gefeliciteerd met je verjaardag!
Joost Posted December 18, 2011 Posted December 18, 2011 Ross, proficiat! Nog een prettige verjaaravond
djkoelkast Posted December 31, 2011 Author Posted December 31, 2011 De kalender is gefixt en dus zien we dat RM vandaag verjaart! Van harte gefeliciteerd
Joost Posted December 31, 2011 Posted December 31, 2011 (edited) Proficiat RM, maak er een mooie dag van! Edited December 31, 2011 by Joost
MarsM Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 Veel te laat, maar toch.... Gefeleeeliciteeeerd....... Randy!! Zit ik nou in het verkeerde topic of denkt niemand aan onze knuffelbelg :-s ....
Frey Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Wel verdraaid. Het gaat niet echt lekker sinds dat nieuwe uiterlijk. Gefeliciteerd nog!
djkoelkast Posted January 5, 2012 Author Posted January 5, 2012 Wel verdraaid. Het gaat niet echt lekker sinds dat nieuwe uiterlijk. Gefeliciteerd nog! En ze staan nog wel rechts boven in beeld. Ook namens mij alsnog gefeliciteerd want ik heb het ook gemist
Joost Posted January 5, 2012 Posted January 5, 2012 Helaas ben ik nog later, maar uiteraard ook nog mijn hartelijke felicitaties Randy!
Keetie Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Frey, gefeliciteerd. En dat je maar hoog moge leven!
Keetie Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 Volgens de Retrokalender is T42 jarig... Mooie dag.
Keetie Posted February 11, 2012 Posted February 11, 2012 Gisteren was Karliefde jarig ... (Staat wel op de retrokalender maar nog niet op de birthdays today) .
djkoelkast Posted February 11, 2012 Author Posted February 11, 2012 Gefeliciteerd! volgens mij is die "today" module stuk, zal er eerdaags naar kijken.
samba-boy Posted March 17, 2012 Posted March 17, 2012 Nog gefeliciteerd djkoelkast! (Was gisteren jarig)
Keetie Posted March 17, 2012 Posted March 17, 2012 Te laat? Ach, je had toch geen tijd om het te vieren ... Je staat niet op de retrokalender, maar alsnog een vlaggetje Hoera, hoera, hoera!
djkoelkast Posted March 17, 2012 Author Posted March 17, 2012 Te laat? Ach, je had toch geen tijd om het te vieren ... Je staat niet op de retrokalender, maar alsnog een vlaggetje Hoera, hoera, hoera! Dat heb ik expres niet gedaan
randy_roes Posted March 17, 2012 Posted March 17, 2012 Crap, kon gisteren niet online komen. Alsnog proficiat!
Recommended Posts