Ga naar inhoud

Oude gedateerde elektronica- en computeradvertenties


Aanbevolen berichten

  • 4 weeks later...

Dat niet alleen, maar ik geloof dat ze daar tegenwoordig ook een wet voor hebben dat concurrentie bashen in advertenties niet toegestaan is...

Ik weet dat het in Amerika op bijna elke schaal is toegelaten, want merk dat soms als ik naar races vandaar kijk en er een "commercial break" is.

Of hoe ze het noemen: "A word from our ABC-stations"

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
  • 1 year later...

Die Grundigs werden gedumpt, goedkoopste speler van allemaal. Ze staan als heel slecht te boek, toch vind ik het een fijne speler.

Het is zowat de enige front loading Video 2000. Er is er nog een, de 2 x 8 (zelfde maar dan stereo + longplay), en twee van Philips (waarvan 1 Matchline, niet te betalen en gaat steeds stuk en 1 is gewoon de 2 x 4 met een Philips logo).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ohja Magnavox is ook Philips (sinds 1974) en het grappige is dat:

Magnavox is begonnen met de Odyssey wat uiteindelijk resulteerde in de Philips Videopac

Magnavox vooral in Amerika is gebruikt

Magnavox later Philips Magnavox is genoemd

Magnavox, toen het van Philips was, samen met Sony de CD-DA standaard heeft ontwikkeld

PolyGram (platenmaatschappij) was tot 1998 ook Philips.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heeft misschien niet helemaal met het topic te maken, maar wat ook grappig is.. op rommelmarkten op zoek gaan naar oude Donald Ducks, of andere (jeugd)tijdschriften, bijv Tina, Sjors&Sjimmie enz enz.. ook altijd leuk om daar de oude reclames in terug te zien, van bijvoorbeeld Tjolk, of ander snoep wat nu niet meer bestaat.. met misschien nog wat verdwaald My First Sony-spul :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

...ook altijd leuk om daar de oude reclames in terug te zien, van bijvoorbeeld Tjolk, of ander snoep wat nu niet meer bestaat.. met misschien nog wat verdwaald My First Sony-spul :D

Ergens op Retroforum is djkoelkast begonnen met een topic over dingen van toen die er nu niet meer zijn. Alleen, ik kan het ook niet meer vinden... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...
  • 1 month later...
  • 10 months later...

(Helaas) Voor mij tijd maar ik vind dit toch wel mooi al die oude reclames. Wat een bakbeesten zeg  ;). Ik kan nog heel vaag herinneren dat wij thuis ook nog zo'n bakbeest thuis hadden. Heel wat terug jaren gedumpt op mijn basisschool... 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...