Ga naar inhoud

Op welk B&A-typetje lijk jij het meeste?


Aanbevolen berichten

Ik kwam er gisteren achter dat ik toch wel redelijk vaak B100-achtige acties heb. Ik ben ook een beetje onhandig, slungelig type, maar ik heb vaak van die dingen dat ik denk 'Wat heb ik toch weer een pech!'

Heel vaak nét de bus missen, maar vooral op de fiets kan ik er wat van: eenmaal een trambaan ingereden en whoppa, meteen tegen een tram. Was mn eerste tripje Amsterdam op de fiets :? Ook reed ik n keer over n drempel, een druk kruispunt op. Opeens breekt de stang tussen mn frame en mn voorwiel en knal ik op de grond, het voorwiel rolde half door, en zat alleen aan de remkabeltjes nog vast. Lijkt me ook n echte B100-actie..

En eenmaal vergeten dat ik op n fiets zonder handremmen zat dus ik knal natuurlijk onzacht tegen een schutting.

Verder gaan er altijd allerlei dingen mis, met name met technische apparatuur, en dan denk ik 'Ik heb ook al-tijd pech!'

Ik ben benieuwd naar jullie, mss kunnen we alvast casten voor de film :D

EDIT: ja dank je wonderer ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben echt een Handige Harry type. Ik doe wel eens ONhandig, net zoals Handige Harry doet.

Ook lijk ik een beetje op B2, want soms versta ik dingen niet en neem ik wel eens dingen letterlijk (zoals B2 doet met de Koffie in het geheim van de sleutel).

En ik lijk ook een heel klein beetje op B1. B1 heeft bijna geen humor, en ik ook niet!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik hoor vaak Japie in mezelf. Als ik mezelf druk, hysterisch en hyperactief ga maken (zulke rollen speel ik het liefst en het meest) slaat mijn stem heel vaak over waardoor ik ook zo hoog ga praten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

B100. zeker weten.

1x bleef het gas van mijn scooter hangen reed ik tegen een hekkie :?

gelukkig bleef het hekkie staan en heb ik de sleutel uit het contact gehaald.

Sindsdien ben ik bang voor scooters 8)7

Link naar bericht
Delen op andere sites

Overigens was ik met name vroeger ook wel n beetje B2 omdat ik op een gegeven probleem wat oorproblemen kreeg (moest van zwemmen af). Ik hoorde niet zo goed meer dus dat leverde soms nogal aparte dingen op.

Deze woordenwisseling heeft echt plaatsgevonden toen ik n jaar of 6 was, en voor t eerst van mn leven naar t strand ging, met mn tante oom en nichtjes en neefje:

Tante: "Jorrit (mn naam), pas je wel goed op voor de kwallen?

Ikke: "Knallen? Welke knallen? Ik hoor helemaal geen knallen?"

Ik herinner me dat in de zee aftuurde op zoek naar vuurwerk en kruitdampen ed, maar die zag ik dus niet ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Als ik deodorant op doe dan denk ik altijd even dat ik Joris ben >:)8)7

HAHAHAHA.Das een goeie.

Ik vind mezelf het meest op B1 lijken, soms een beetje slecht >:) ,maar soms ook een beetje onhandig.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

HAHAHAHA.Das een goeie.

Ik vind mezelf het meest op B1 lijken, soms een beetje slecht >:) ,maar soms ook een beetje onhandig.

Ja ik moes er ineens aan denken omdat we vandaag met gym een beetje zaten te klooien met deo en toen spoot ik terwijl ik riep: Ik zal ze de volle lading geven.. Iedereen zal huilen! >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...
Klein schopje...

Japie!

schrijf er dan gelijk bij waarom,

ik lijkt het meest op *harry* . Ik ben wel rustig, maar soms zeeeeer onhandig. ik van m'n hart, lijk ik op adriaan. want die heeft het hard op de rechte plaats >:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mja... een beetje een combi van B1 en Handige Harry denk ik (ja, dat kan! :P )!

B1 omdat ik soms een beetje nors doe en vrij serieus ben.

Handige Harry, niet omdat ik boemen in elkaar kan flansen (kan ik HELEMAAL niet! :P ) maar omdat ik onhandig ben (want dat is Harry toch ook wel hoor :P ) en ook wel een beetje trekjes heb van hem... zoals een paar van die grijnzen die hij trekt en opmerkingen als "Hallow hey..." En hij is ook vrij rustig ja, dat ben ik ook wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

nou ik vind me eigen een beetje op Bassie of op B2 lijken, aangezien ze me in de klas redelijk om me kunnen lachen. en omdat k redelijk vaak wat zeggie zeg

dat was mijn mededeling :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
nou ik vind me eigen een beetje op Bassie of op B2 lijken, aangezien ze me in de klas redelijk om me kunnen lachen. en omdat k redelijk vaak wat zeggie zeg

dat was mijn mededeling :)

*bas* een klein lolletje kan nooit kwaad :)

Ik vind Aad-baron, goed schreeuwen *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik lijk denk ik het meest op de Baron. Dit omdat ik erg zelfingenomen ben. Als ik een bepaald idee voor me zie dan geloof ik daar ook in dat ik dat waar kan maken. Ik ben best arrogant (zeggen ze)... Als ik weer eens na moet komen op school of ik heb weer eens wat uitgevreten verzin ik altijd weer een geweldig plan om er onderuit te komen. Dus ja, dat lijkt me wel reden genoeg...:P

Link naar bericht
Delen op andere sites
nou ik vind me eigen een beetje op Bassie of op B2 lijken, aangezien ze me in de klas redelijk om me kunnen lachen. en omdat k redelijk vaak wat zeggie zeg

dat was mijn mededeling :)

Dat wou ik ook net over mezelf zeggen!! :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...