Ga naar inhoud

RTG 102 - Need for Speed: Underground 2 (2004)


  

3 leden hebben gestemd

  1. 1. Geef je beoordeling voor Need for Speed: Underground 2

    • 0
      0
    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      0
    • 5
      1
    • 6
      1
    • 7
      1
    • 8
      0
    • 9
      0
    • 10
      0
    • niet gespeeld
      0


Aanbevolen berichten

Need for Speed: Underground 2 (2004)

post-24-0-77696500-1321010003.jpg

Opzet

In Need for Speed Underground 2 duik je diep in de subcultuur van de car-tuning. Je verkent in alle vrijheid een enorme stad die verdeeld is in vijf verschillende buurten en ontmoet rivaliserende racers. Die organiseren wedstrijden, geven tips over de vetste raceplekken en laten zien waar de populairste gelicenseerde upgrades te koop zijn. De game bevat nieuwe speltypen, uitgebreide mogelijkheden om het uiterlijk en de prestaties van je wagen te tunen en meer dan 30 gelicenseerde wagens.

Trailer

http://www.youtube.com/watch?v=uMHCplGstmU

Gameplay

Link naar bericht
Delen op andere sites

Underground 1 en 2 heb ik beiden maar heel kort gespeeld. Ik ben niet iemand van het tunen en pimpen van auto's, bovendien vind ik straatraces niet zo boeiend. Persoonlijk vind ik de delen II-IV het lekkerst rijden, destijds zag je tussen de delen nog flinke veranderingen. Vanaf deel V en HP2 werden het steeds kleinere veranderingen. Eigenlijk vind ik Underground het begin van de ondergang van NFS. Ze hebben het nog wel geprobeerd, maar het niveau van toen is er nooit echt meer gekomen. Een 5.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb dit spel indertijd grijs gespeeld.

Voornamelijk omdat ik het spel gratis bij m'n XBox heb gekregen bij aankoop.

De besturing is goed, maar het spel is wel enorm repetitief: races rijden, auto tunen, challenger aangaan, nieuwe auto krijgen en dan weer herbeginnen.

Daarnaast had je dan de "outrun' challenges waarbij je een tegenstander op een bepaalde afstand moest houden (en die waren vrij saai)

De wagenselectie was zeker niet mis, maar ook niet echt spectaculair.

Uiteindelijk krijgt het spel toch een 7/10 van me.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...