Ga naar inhoud

Show je nieuwste aanwinst


Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

En ook genoeg sites / fora waar het ook wordt uitgelegd..

Achteraf gezien is het makkelijk praten; ik had beter naar het spel moeten kijken toen ik het kocht. Meerdere dingen kloppen niet;

- De 'Gameboy Advance' tekst aan de linkerkant heeft iets andere kleur en lettertype.

- De inkt van de 'Official Nintende Seal of Quality' op het doosje glimt niet als je hem in het licht houdt.

- Op de achterkant van de cartridge staat klein Nintondo ipv Nintendo.

- Het boekje wat er bij zit, beschrijft helemaal niets van het spel zelf, alleen wat gebrabbel over andere Metroid-spellen uit de reeks

- Waarschijnlijk wat artwork wat niet klopt.

- Vast nog wel wat meer dingen..

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Het is een klassieke SHMUP, met mooie graphics en sounds. Ik heb de game vroeger nooit gespeeld, maar ik was 2 jaar geleden op een retro game en pinball event in engeland en daar heb ik de game voor het eerst gespeeld. Ik was meteen verkocht. Maar ja, als je van de klassieke SHMUP's houdt, dan kan dat ook niet anders.

Ik had hem mee willen nemen naar the Retro game experience, maar een goede vriend van ons, en ook Eurocade team member, wilde de zijne ook al meenemen. Toen heb ik Gyruss maar laten shinen in de prachtige arcade bij Beeld en Geluid.

aangepast door ckong
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 months later...

Niet nieuw, maar na ik denk wel meer dan tien jaar op zolder te hebben gelegen is onze Nes weer naar beneden gehaald. Ja jongens, ik heb het retro-virus te pakken :P Hij doet helaas niet meer zo goed. Het rood lampje knippert bijna altijd wanneer de game erin gaat. Wanneer ik hem eindelijk aan de praat kreeg, begon hij na een half uurtje Super Mario Bros steeds meer te ''haperen.'' Alsof alle voorwerpen, vijanden e.d een vreemde pixelachtige vorm aan te nemen. Morgen ga ik hem open proberen te maken en dan de pinnetjes aan drukken. En dan eens kijken of hij het dan goed doet. Deze games zitten er bij:

Super Mario Bors + Tetris + Voetbalspel (cartridge)

Super Mario bros 3 (cartridge + doos)

Super Mario bros 3 (cartridge + doos) (DE)

Kung Fu (cartridge + handleiding + doos)

Disney's Aladdin (cartridge + doos)

Double Dragon (cartridge + handleiding + doos)

Er moeten vast wel meer liggen, want we hadden ook nog anderen. Kirby & SMB1, misschien nog wel meer :)

Ook zat er nog een N64 game bij:

RR64 (cartridge + handleiding + doos)

:D

aangepast door Samsonfan101
Link naar bericht
Delen op andere sites

was 5 euro compleet lol ^O^ en is nog een limited edition ook.

Kijk, dat zijn de prijzen :D

Ik heb pas ook een arcade-stick gekocht (zat in een heel pakket spullen) die gebaseerd is op "The Arcade" joystick.

Helaas is de behuizing niet meer zo mooi en zitten er scheuren in. Ik heb het ding echter nog nergens anders gezien, dus misschien is het een zelfbouw.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Weer het een en ander gekocht op retrogamebeurs;

- Zwarte Pleestation 2 Slimline (met 1 controller en benodigde kabels)

- Metal Slug Anthology (PS2)

- Metal Slug Advance (GBA)

- Megaman 8 (PSX)

- Megaman Soccer (SNES USA Import)

- Doos vol met Engelse Nintendo-magazines van '99 t/m '03 (46 stuks)

- Super Mario Galaxy 'gedenkmunt' in verpakking

- 9 plastic hoesjes voor Gameboy spellen

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mijn aanwinsten van de retrobeurs gisteren.

zx81 met 16 kb ram module. Ram module is helaas stuk.

Carmageddon n64

F1poleposition n64

Starwars rogue squadron n64

Body harverst n64

Railroad tycoon II dreamcast

4 psp games

the eternal dagger c64

Need for speed prostreet ds

asterix a2600

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Hallo ik ben nieuw hier. ben een retrogame verzamelaar. vooral nintendo en sindskort ook playstation. oorzaak omdat er een castlevania sotn collectors edition in nice staat in de buurt was en ik hem voor een zeer goedkope prijs heb weten te kopen. Verder heb ik veel eisen voordat games in mijn collectie komen. ze moeten in zeer nice staat zijn en overcompleet alle reclame foldertjes etc. ben te pecies jammer genoeg maar wel mooi resultaat

verder koop ik ook games in en verkoop ze door hierdoor kom ik dus voor een groot deel goedkoop of zelfs gratis en word er nog eens rijker van ook of heb een paar tot games voor belachelijk lage prjzen, vooral omdat ik het verleden ook van die deals had dat ik er geld aan over hield en zeer mooie games overhield om in mijn verzameling te adden.Maar als ik een game niet in een deal zie dan prober ik wel onderde markprijzen te zitten en nee niet de retail prijzen maar de echte marktprijzen waarvoor ze verkocht worden. kopen en verkopen leuke anier vn verzamelen. hebhiedor best vee verstand gekregen van waardes etc en hierdoor mede en mooie collectie weten op te bouwen tegen redelijke tot grof goedkope prijzen

leuke hobby, verder ben ik zowat de bottom verder koop zelden een game in voor retail prijzen altijd ver eronder. ergste vijand van retail/marktplaats sellers denk ik zo, Heb wat leuke deals eraan overgehouden.verder heb ik op marktplaats nog een gamecube gameboy player pak te koop staan. staat ook op ebay mocht je interesse hebben dan kan je via die sites reageren in elk geval.dit zijn de games die deze week zijn binnen gekomen en die ik dus in mijn prive verzameling komen want e was een heehop binnen gekomen heb deze week best geluk gehad wel een paar nice games om in de collectie te adden en mijn gba castlevania set compleet gemaakt :P

castlevania aria of sorrow compleet inclusief de miniposter

mario slam basketball ds compleet inclusief vip kaart

zelda link to the past en minish cap compleet en allen met vip kaart

megaman & bass compleet

baten kaitos origins compleet inclusief alle reclame foldertjes en amerikaanse club nintendo kaart. ben er zeert tevreden mee zeer zeldzame gamecube ntc game

post-949-0-39302400-1392235810.jpg

aangepast door zwaardgast
Link naar bericht
Delen op andere sites

-eindelijk- Mijn Nintendo 3DS XL Zelda edition (ze liggen nog ergens nieuw voor een fatsoenlijke prijs in de winkel :) ) ipv alle 2e handse >€275 marktplaats prijzen....

Prachtige console en het Zelda spel wat er bij zit.... Magisch goed, voelt meteen goed aan.

10863095-1381825816-119634.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hallo Iedereen,

Ik ben nieuw op het forum, maar ik plaats gelijk al even mijn "Gear".

Gisteren heb ik mijn P2000T van zolder gehaald en weer aangezet;

msg-956-0-43688000-1393524951.jpg

Ik heb ook nog een MSX VG8020, deze wil ik nog even ombouwen zodat ik spellen met een Mp3 speler kan inladen.

Mocht iemand materiaal (boeken, software o.i.d.) voor de P2000 hebben, dan hoor ik dat graag! Ik zou graag wat spelletjes en software ervoor willen maken maar ik heb helaas geen MBASIC boeken erbij :-(

~Marijn

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heb mijn p2000 enkele jaren gelden verkocht. Was een leuk systeem. Vooral het feit dat de tapestreamer met directorys kon werken was een geweldig idee. Hoefde je in iedergeval niet steeds de teller stand in de gaten te houden.

Had een schoolgenootje vroeger die thuis een p2000 hadden. Een paar keer op gespeeld, maar ze hadden geloof ik niet echt speciale spelletje die een wauw factor hadden.

Moet ergens nog een handvol met cassettes hebben liggen. Volgens mij hoofdzakelijk met boekhoud programma's.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

'Ergens op een rommelmarkt' vond ik een doosje met NES cartridges, 2 controllers een adapter alleen geen console

post-741-0-24069300-1398336077_thumb.jpg

 

Inclusief een game genie om te cheaten :D

 

Er zat een spel, geschikt voor atari maar ik zou niet weten welke console van atari

post-741-0-32671700-1398336279_thumb.jpg

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb al een tijd weinig nieuws gekocht: erg druk geweest met werk en vakantie. Inmiddels wel MPU-401 #7 binnen gekregen afgelopen week. Ik heb er nog 5 nodig. :) Gisteren een 8MB 72 PIN SIMM besteld voor mijn 286: eens kijken of dat gaat werken. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geen idee. Lijkt me wel leuk. Vandaag ook de 8MB binnen gekregen en die bijgeprikt. 8MB in een 286 is lachen: geen idee wat ik er mee kan behalve RAMDRIVE / SMARTDRV maar goed.

aangepast door PeterNY
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ben gisteren een P3 800 gaan installeren met Windows Me.

Dan heb ik een pc met DOS (486), Windows '95 (P2), Windows '98 (P3) en Windows Me (P3) die helemaal naar mijn wens geconfigureerd zijn. Stille voedingen, stille koeling indien nodig, veel geheugen, dikke geluids/videokaart of een bijzondere (de '95 heeft de Diamond Edge 3D bijvoorbeeld).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi spul ook, ik heb nog 4 server cpu's liggen: 2 slot 1 p3 550 en 2 socket 370 tualatin P3 1.4GHz

Komen  uit mijn oude servers, servers zelf heb ik voor recycling aangeboden, nam helaas echt te veel ruimte in. Binnenkort gaat er ook een IBM PS/2 486 heen (kast en moederbord en voeding dan). Helaas niet kunnen redden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Onlangs een compaq p1 233mhz mmx gekocht met 48mb geheugen, 4gb hdd. Heb daar een voodoo2 12mb in gezet en een daimond edge 4mb kaart. Geluid is een sb compatible aztec kaart.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Ik ruim ook regelmatig op. Ik heb veel te weinig tijd om echt veel met oude machines te kunnen werken helaas. Mijn zoontjes worden steeds ouder dus ook steeds interactiever (is natuurlijk ook veel leuker dan oude systemen). :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 years later...

Ik heb nog diverse kaarten liggen zoals, Diamond Edge 3D 2200, volgens een retro kenner is deze kaart makkelijk 150 euro waard. Heb alle kaarten maar op de website www.marktplaats.nl gezet.

De Diamond Edge 3D voor 100 euro.

Misschien hebben jullie als Retro fans er nog iets aan.

 

Kaarten zoals:

 

Diamond Edge 3D 2200

Matrox millennium G200

Matrox M3D accelerator power VR

Nvidia 7900GS (Dacht AGP)

Soundblaster 32 PNP

Soundblaster AWE64 Gold

Soundblaster Live 5.1

 

Ik hoor het wel.

 

Heb pas alles verkocht van mijn vroegere hobby Atari ST.

was een mooie tijd, maar aan alles komt een einde.

 

 

aangepast door Power
Link naar bericht
Delen op andere sites

Niet helemaal waar dit topic voor bedoeld is. Je kan zoiets aanbieden op het marktplaats-forum hier, maar als we allemaal aangeven dat we iets te koop aanbieden op Marktplaats in een topic dat daar eigenlijk niet helemaal voor bedoeld is, dan is het einde zoek natuurlijk.

 

Also;

 

Op 30-7-2017 at 19:37, Power zei:

volgens een retro kenner

Laat maar.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal mij even voorstellen op de plek waar het hoort.

 

Heb inmiddels de Diamond Edge 3D 2200 kaart al verkocht voor 125 euro.

Op ebay had ik er vast 200 of meer voor gekregen, maar ben tevreden met de 125 euro.

Een vergelijkbare veiling op ebay in 2015 bracht 161 euro op zonder al de accessoires.

Link: http://www.ebay.de/itm/NV1-Nvidia-Diamond-Edge-with-Sega-Modul-extrem-rare-/121548665763?nma=true&si=pdaNxqaUcGNMww%2BiSuoL52qxGkw%3D&orig_cvip=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

 

Jammer dat Mappy niet helemaal op de hoogte is van de verzamelaarwaarde van de eerste 3D kaart van Nvidia.

De waarde van de 3240 versie ligt nog vele malen hoger, ik zou zeggen doe er je voordeel mee en koop ze allemaal voor 10 euro in.

 

Ik zal op de marktplaats nog wat kaartjes plaatsen die ik nog heb liggen, ben namelijk de zolder aan het opruimen :D

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is inderdaad meestal een groot verschil tussen eBay en lokale advertentie kanalen. Wereldwijd aanbieden versus lokaal.

 

Het nadeel van eBay zijn de 15% commissiekosten (eBay/PayPal) en hoge verzendkosten plus het verkooprisico (koper fraude: eBay geeft in 99% van de gevallen de koper gelijk).

Link naar bericht
Delen op andere sites
4 uren geleden, djkoelkast zei:

Mappy is de forumrang, je bedoelt samba-boy.

In Nederland is een Edge 3D echt geen drol waard hoor, ik heb er meerdere en meestal tussen de 5-7 euro voor betaald. Ebay is een totaal andere markt.

Dan zal ik wel geluk hebben gehad lol

Op facebook is een man die een retrographics pagina heeft, hij komt uit Noorwegen en is actief op de verkoopmarkt voor grafische kaarten.

Hij is zelf verzamelaar en is opzoek naar bepaalde types grafische kaarten waar flink wat geld in omgaat.

Deze man heeft mij ook de handelswaarde gezegd.

Blijkbaar zijn er dus mensen ook in Nederland die er 125 euro voor over hebben, als dit de echte waarde is of de waarde wat een gek ervoor geeft weet ik ook niet.

In ieder geval is Retro aardig hip aan het worden, adidas heeft inmiddels een goedlopende Retro schoenen collectie in de winkel liggen.

En Commodore Amiga's gaan vaak voor 100 euro of meer op marktplaats weg, terwijl deze 10 jaar geleden nog voor 20 euro massaal werden gedumpt.

Atari ST is veel minder vraag naar, terwijl dit vroeger de 2 concurrenten waren waar vele computerclubs in het land elkaar de ogen mee gingen uitsteken.

 

Maar ik zal dit topic niet vervuilen, want het is al aardig offtopic.

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 uren geleden, djkoelkast zei:

Amiga's gaan ook nu nog voor tientjes hoor, er zijn altijd goudzoekers, die moet je gewoon negeren dan vind je echt nog pareltjes voor weinig.

Er wordt op Amiga's flink geboden door diverse mensen, dus mocht je mij een tip willen geven waar ik ze voor een paar tientjes vandaan kan halen.

Dan kan ik een aardig bedrag verdienen :D

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden, Power zei:

Er wordt op Amiga's flink geboden door diverse mensen, dus mocht je mij een tip willen geven waar ik ze voor een paar tientjes vandaan kan halen.

Dan kan ik een aardig bedrag verdienen :D

Ja, dat ga ik dus niet doen :') Handelaars als jij verpesten de markt gewoon. Er zijn altijd gekken die veel voor iets geven, maar voor de verzamelaar is het dan niet leuk meer. Ik zelf koop nooit spullen om ze te verkopen, altijd voor in de collectie, of om mee te nemen naar (gratis toegankelijke, kleinschalige) evenementen waar mensen er op kunnen spelen. Dat kan niet als je voor elke Amiga 150 euro moet neerleggen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb er niet mee gehandeld, toevallig een paar jaar geleden als Atari ST fan 2 Amiga's gekocht.

1 was aardig gebroken, maar werkte tot de workbench diskette en de andere deed het wel perfect.

gekocht voor 20 euro en 25 euro.

Had ze voor de lol gekocht om eens een Amiga te testen, maar pas verkocht en werd 100 euro op geboden.

 

Dus ik ben geen handelaar, was puur toeval dat ik ze met bieden op marktplaats had gezet.

Voor de rest handel ik niet, ik heb alleen de zolder opgeruimd :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...