Ga naar inhoud

Raad het plaatje: Films #4


Aanbevolen berichten

  • Reacties 242
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 5 weeks later...

Sluit als een bus.  *) . Het is een aanrader, de ensemble cast bestaat naast Elijah Wood en Lindsay Lohan o.a. uit Anthony Hopkins, Helen Hunt, Sharon Stone, Demi Moore, Ashton Kutcher, Joshua Jackson, Freddy Rodriguez & William H. Macy.

 

You're up. 

Link naar bericht
Delen op andere sites

ehr...nee bepaald geen komedie. Het is een (fake) historische film over de moord op Bobby Kennedy.

De mensen die neergeknald gaan worden spelen de hoofdrol.

aangepast door Spikey
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 3 years later...
21 minuten geleden, Hinse zei:

Geen idee maar googlend op Nederlandse speelfilms uit 2012 kom ik o.a. tegen: Achtste groepers huilen niet

Nee, dat zijn van die kinderboekenfilms, dit is een lichtelijk absurde comedy.

 

Er speelt iemand in mee die een belangrijke rol had in alle seizoenen van Penoza.

Er speelt iemand in mee die in 2014 meedeed aan Expeditie Robinson.

De regisseur heeft ook diverse Nederlandse series geregisseerd en voor zover ik kan vinden is dit tot nu toe zijn eerste en enige speelfilm.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Via Robinson 2014 en Penoza terecht gekomen bij Coosje Smid (die ik overigens niet ken) en bij haar filmografie uitgekomen op de film My Life on Planet B. Bij Google images zag ik allerlei scenes in een school. En in de trailer van die film inderdaad precies die robotscene van je screen :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Deemster zei:

Via Robinson 2014 en Penoza terecht gekomen bij Coosje Smid (die ik overigens niet ken) en bij haar filmografie uitgekomen op de film My Life on Planet B. Bij Google images zag ik allerlei scenes in een school. En in de trailer van die film inderdaad precies die robotscene van je screen :P 

Dat is hem ^O^

Coosje Smid is de dochter van Ernst Daniel Smid.

De Smerisactrice is Lindsay Zwaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
2 uur geleden, samba-boy zei:

Niemand? Hij is nochtans niet heel moeilijk als je ziet wie dat is. :)

Zijn gezicht komt me ook wel bekend voor, en de afbeelding doet me zwaar denken aan films zoals Superbad, Pineapple Express en Kick-Ass. Toch ben ik er nog niet uit O}

Link naar bericht
Delen op andere sites

Cryptisch man _O- Jake en Elwood is natuurlijk een verwijzing naar Blues Brothers. Het feit dat je dit als hint gebruikt liet mij zoeken naar andere films met het band-thema. De bekenden zoals School of Rock kwamen voorbij (Maar volgens mij is die het niet). Geen idee of ik überhaupt op het juiste spoor zit, maar dit blijft een pittige :P 

Link naar bericht
Delen op andere sites
23 uur geleden, Deemster zei:

Cryptisch man _O- Jake en Elwood is natuurlijk een verwijzing naar Blues Brothers. Het feit dat je dit als hint gebruikt liet mij zoeken naar andere films met het band-thema. De bekenden zoals School of Rock kwamen voorbij (Maar volgens mij is die het niet). Geen idee of ik überhaupt op het juiste spoor zit, maar dit blijft een pittige :P 

Heerlijke redenatie van je :D Dat het cryptisch is klopt, maar zoek het dichter bij huis. Jake of Elwood kan je helpen.

 

Zelfs de titel die je noemt is absoluut niet vergezocht. Maar zoek het dichter bij huis.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...