Ga naar inhoud

PDC WK Darts 2011


Aanbevolen berichten

Vanavond gaat onze Nederlandse "trots" spelen. Die flapdrol van een Roland Scholten. Mag hopen dat hij met zijn arrogante kop meteen naar huis gegooid wordt :+

Voor de uitstraling en het uiterlijk (en publiek) hoef je sowieso niet naar darts te kijken. Enkel de prestatie met de pijltjes is het aanzien waard. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor de uitstraling en het uiterlijk (en publiek) hoef je sowieso niet naar darts te kijken. Enkel de prestatie met de pijltjes is het aanzien waard. :P

De karakters maken het juist leuk. Bijvoorbeeld een Ted Hankey (die overigens nog steeds bij de BDO dart dus hier niet meespeelt). Die Roland Scholten is gewoon een enorme flapdrol die niks kan maar zichzelf zo goed vindt en vindt dat hij ondergewaardeerd wordt.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De karakters maken het juist leuk. Bijvoorbeeld een Ted Hankey (die overigens nog steeds bij de BDO dart dus hier niet meespeelt). Die Roland Scholten is gewoon een enorme flapdrol die niks kan maar zichzelf zo goed vindt en vindt dat hij ondergewaardeerd wordt.

Hij moet toch wel iets kunnen, anders sta je daar niet lijkt me? Of is het net als met poker, dat je genoeg geld moet meenemen om te mogen meedoen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hij moet toch wel iets kunnen, anders sta je daar niet lijkt me? Of is het net als met poker, dat je genoeg geld moet meenemen om te mogen meedoen?

Dat natuurlijk ook, maar eigenlijk is er maar 1 darter die echt zo'n beetje alles kan, de 15-voudig wereldkampioen Phil Taylor.

Dus als je de uitslag wil weten dan hoef je niet meer te kijken :+ Die man heeft in alle keren dat hij mee deed totaal 100 wedstrijden op het WK gespeeld tot nu toe en er 7 van verloren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zijn er nog mensen die vanaf vanavond gaan kijken naar het PDC WK Darts 2011? Voor ik een heel topic maak en er geen hond komt meeposten :+

Van de week, nee het was de vorige week, heb ik terloops gekeken naar een darts wedstrijd in de hoop er bekenden te kunnen plaatsen die je voor je contest hebt gebruikt. Helaas, ze droegen niet dezelfde kleren ... ;)

Als je een topic over darts maakt, ben ik wel geinteresseerd dit te lezen.

Wist je dat je een dartspijltje uitstekend kunt gebruiken ipv een priem? (O)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Misschien wel leuk om de voortgang van de Nederlandse spelers bij te houden.

Roland Scholten is met veel moeite door naar de 2e ronde

Co Stompé liep zowat over zijn tegenspeler heen gisteren en is ook door naar de 2e ronde

Vanmiddag om 13:00u speelt Jelle Klaassen (live te zien op RTL7)

Vanavond om 22:00u speelt Vincent van der Voort

Morgen om 23:00u speelt Raymond van Barneveld

Dinsdag om 22:00u speelt Michael van Gerwen

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik had dit al voorspeld: de finale zou niet echt spannend worden want Hamilton heeft al een toptoernooi gehad dus hoefde het nu niet meer.

Ik vond trouwens dat Kim Huybrechts fantastisch speelde! Spelen er nog Belgen op Lakeside?

Overigens hoop ik stiekem dat Hankey Lakeside wint (sorry Wolfie), uitgenodigd wordt voor de PDC Premier League en dus overstapt _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vond trouwens dat Kim Huybrechts fantastisch speelde! Spelen er nog Belgen op Lakeside?

Geert de Vos, nog nooit van gehoord

Overigens hoop ik stiekem dat Hankey Lakeside wint (sorry Wolfie), uitgenodigd wordt voor de PDC Premier League en dus overstapt _O_

Not gonna happen: Hankey kan niet tegen de sfeer bij de pdc: het constante rumoer is slecht voor z'n concentratie. (zie 2007 tegen Waites)

Link naar bericht
Delen op andere sites

De lineup voor de Premier League is bekend en ik vind het belachelijk.

Barney heeft al jaren niet meer goed gegooid en heeft eigenlijk al niet eens zin meer om te darten. Waar is Nicholson? Of Webster? Of Huybrechts? of van Gerwen?

Phil Taylor

Adrian Lewis

James Wade

Gary Anderson

Simon Whitlock

Andy Hamilton

Ray van Barneveld

Kevin Painter

Painter??? Hamilton die per ongeluk 1 toernooi goed gooit?

Belachelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...