Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gewoon helemaal munt, maar goed wat wil je. Als je bij je moeder wordt weggehaald, bij een "vreemd" gezin komt, en je geacht wordt om je daar thuis te voelen.....

Hij ligt nu weer achter mij in de bench, gewoon weer helemaal munt. Maar goed al wel netjes 2 keer buiten zijn behoefte gedaan, ben echt wel trots O+

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat begint redelijk te komen ;) Zinderlijkheid is nog een 2e, maar goed dat schiet ook al wat beter op, maar goed je kunt er ook niet alles van verwachten....

Hij slaapt, heel veel, maar goed als zo een klein ding heb je ook heel wat te verwerken, en ook nog heel wat te groeien.....

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat begint redelijk te komen ;) Zinderlijkheid is nog een 2e, maar goed dat schiet ook al wat beter op, maar goed je kunt er ook niet alles van verwachten....

Hij slaapt, heel veel, maar goed als zo een klein ding heb je ook heel wat te verwerken, en ook nog heel wat te groeien.....

Ik herinner me de buurvrouw nog met haar puppie. Elke keer als hij geslapen had, werd hij uitgelaten op het grasveld. Diverse malen per dag, hoor .... :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...