Ga naar inhoud

Nieuwe server deze week


Aanbevolen berichten

Deze week ga ik een nieuwe server installeren, dit kan gepaard gaan met wat testinstallaties of andere gekkigheden die jullie ervaren. De bedoeling is nog voor volgend jaar de nieuwe server 100% te laten draaien. Door backups die volop draaien kan de site ook bij tijden wat trager aanvoelen dan normaal.

De nieuwe server heeft meer ruimte, meer geheugen, meer snelheid, aparte backupschijven intern en extern, dus we gaan er op vooruit. Ik weet niet of het direct merkbaar zal zijn, maar toch zeker tijdens de backups, deze huidige server ligt zowat plat om 0:00u elke dag (en ook rond 3:00u 's nachts) in verband met backups. Ik verwacht dat de nieuwe server hier geen last van heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op het vernieuwde Retroforum!

Dit is pas het begin, er moet nog een hoop gebeuren, maar dat doen we lekker volgend jaar. Afbeeldingen moeten worden bijgewerkt in de skin, logo moet worden bijgewerkt, alles wordt weer rood ( >:) ) > tot die tijd kun je rechtsboven zelf de kleur aanpassen. Er moet nog een hoop meer gebeuren.

We zijn in ieder geval helemaal up to date naar de nieuwste versie, kosten noch moeite zijn gespaard. Vind je iets wat niet klopt, niet lekker werkt, dingen die je mist of wat dan ook laat het dan even weten in het daar voor bestemde topic: http://www.retroforu...voor-het-forum/

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ziet er heel strak uit! Zo gaan we modern het nieuwe jaar in. :P

Overigens 1 grote irritatie ontdekt: in mijn standaard browser (Chrome) werkt de editor niet :')

Ik heb zelf liever een standaard editor, niet zo'n WYSIWYG ding, maar dan nog *zou* het moeten werken. Heb je de nieuwste versie van Chrome?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zelf liever een standaard editor, niet zo'n WYSIWYG ding, maar dan nog *zou* het moeten werken. Heb je de nieuwste versie van Chrome?

Hoezo een snelle reactie!? _O_ Ik was alweer te snel met klagen, want AdBlock zorgt ervoor dat ik er niet in kan klikken. Uitzondering gemaakt voor Retroforum en het werkt weer uitstekend!

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...