Ga naar inhoud

Retroforum to do lijst


Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Omdat ik toch bezig was met de vertalingen van de poll-opties heb ik deze hele pagina vertaald:

http://www.retroforum.nl/index.php?app=core&module=search&do=viewNewContent&search_app=forums&period=weeks&userMode=&followedItemsOnly=0

Staat er nu weer netjes bij. Ook te zien via Actieve Topics knop.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 weeks later...

Goed en slecht nieuws.

Goed nieuws: de awards werken weer en zijn voor ons admins nog makkelijker te uploaden

Slecht nieuws: de oude awards zijn weg, we hebben de plaatjes nog wel, maar geen lijst met wie wat had, we moeten even kijken wat hier de beste oplossing in is. De makkelijkste oplossing is gewoon iedereen begint opnieuw met het verzamelen van awards.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Goed en slecht nieuws.

Goed nieuws: de awards werken weer en zijn voor ons admins nog makkelijker te uploaden

Slecht nieuws: de oude awards zijn weg, we hebben de plaatjes nog wel, maar geen lijst met wie wat had, we moeten even kijken wat hier de beste oplossing in is. De makkelijkste oplossing is gewoon iedereen begint opnieuw met het verzamelen van awards.

De winnaars voor de contests en poules zijn allemaal vrij makkelijk te vinden, maar ik vind het geen slecht idee om opnieuw te beginnen met het uitdelen van awards

Link naar bericht
Delen op andere sites

De winnaars voor de contests en poules zijn allemaal vrij makkelijk te vinden, maar ik vind het geen slecht idee om opnieuw te beginnen met het uitdelen van awards

Ik zal je binnenkort even in het systeem zetten, je kunt nu de award gewoon direct op de pagina uploaden waar je de award aanmaakt. Veel handiger dus.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Als de meeste mensen het jammer vinden (waaronder ik) dat iedereen zijn awards kwijt is, dan wil ik wel eens kijken (als ik daar tijd voor heb) om uit te zoeken wie welke awards had...

Voor de contests is het namelijk vrij makkelijk; ten eerste zijn alle eerder gehouden contests opgeslagen in het archief en daarnaast heb ik ook alle opgaven (en dus ook alle contests) op mijn harde schijf opgeslagen.

Voor de overige awards (sport awards, arcade awards, gekochte awards, gekregen awards (met een reden) wordt dan natuurlijk een ander verhaal, maar als aangeven kan worden welke awards er allemaal zijn (de plaatjes zouden er nog zijn), dan moet daar ook uit te komen zijn.

En zeker als aangegeven wordt dat e awards makkelijker zijn uit te delen aan users dan zou het een optie zijn.

Laat maar weten of jullie het een optie vinden dat ik er tijd in steek om een lijstje te maken met users en uitgedeelde awards.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het niet zo erg dat we opnieuw beginnen, maar ik vind het ook niet erg om de awards opnieuw in het systeem te zetten, dus als je daar de tijd voor wil nemen is dat prima, alleen dan moet het wel goed gebeuren. De sportawards zijn ook terug te vinden in de oude topics, alleen de koopaward (patataward in dit geval) zou ik niet doen, ik zal een nieuwe koopaward maken.

MarsM moet ook de MarsM award terug krijgen natuurlijk ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan zal ik wanneer ik er tijd voor heb aan gaan beginnen

De koopawards kan ik niet terughalen (gezien ik niet weet wie die gekocht heeft), maar dat is ook niet zo van belang, gezien de retropunten ook verdwenen zijn. De MarsM award laat ik dan ook uit de lijst die ik maken ga.

Voor de sportawards en contestawards zal ik de lijst opstellen en indien klaar dan post ik die in dit topic ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja waar de punten zijn ook geen idee, allemaal verdwenen met een update, zijn eventueel terug te halen, maar gezien je er toch nog niet veel mee kon lijkt het me niet nodig. Wat op de bank stond is volgens mij wel bewaard.

In mijn geval in ieder geval niet ;)

Ik had er meer dan dat ik er nu op die bank heb staan, maar ik deed er toch al niet veel (eigenlijk niets) mee, dus dat is niet erg ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zou wel leuk zijn om te awards terug te krijgen, mocht je hulp nodig hebben, dan hoor ik het wel.

Ik ben nu de hele avond bezig geweest en heb nu al een bijna complete lijst betreffende de contests (zowel het archief als het huidige openstaande)

Het kan nu zeer snel gaan hoor ;)

Morgen (eigenlijk later vandaag) zal ik ook de sport contests (de pools ed) doornemen :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Je mag de lijst alvast posten of PM'en, als ik een off-uurtje heb kan ik er vast aan beginnen.

Bij deze ;)

De lijst met alle 75 contests die in de afgelopen 2 jaar zijn gehouden

Uitleg / Verklaringen

  • Onder het kopje "Awards" staan soms rode kruisjes; hiermee geef ik aan dat de award die gewonnen is niet meer of nooit in het topic hebben gestaan, dus die zouden dan teruggevonden moeten worden in het systeem
  • In het eerste gedeelte van de lijst staat soms 1 rood kruisje onder het kopje "Awards". Dit komt doordat in het begin bij de allereerste contests er slechts 1 award uitgedeeld werd, enkel voor de winnaar. Dit werd na 2 contests aangepast.
  • De vierde contest heeft geen runner-up; Hinse en randy_roes hadden allebei evenveel punten, dus hebben ze allbei een kleurenaward gekregen
  • Tegen het einde van de lijst staan er namen van users die awards hebben gewonnen in blauwe tekst. Bij deze namen gaat het om sepia-awards
  • Er staat helemaal onderaan een heel groen blok; deze contests zijn nog niet afgesloten en verplaatst naar het archief. Enkele contests (de laatste 2 lopen nog steeds (de Lente - fotowedstrijd en TV Themes 12), de andere contests waar geen einddatum achter is vermeld staan al geruime tijd open (er zijn daarbij nooit antwoorden gepost en awards uitgedeeld)
  • Onder het kopje awards staan soms ook groene cirkels; dit betekent dat er nog awards gemaakt moeten worden en officieel moeten worden uitgedeeld.

post-206-0-48442100-1337351753.jpg

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeer mooi overzicht, heel duidelijk ook, daar zit heel wat werk in _O_

Ik ga zodra ik kan awards vullen, ik denk niet dat ik alles in 1x kan doen, want ik moet alle plaatjes eerst downloaden, dan hopen dat ik kan vinden bij welke contest ze horen etc. Maar zodra ik even heb begin ik er aan, dus de komende tijd zal iedereen langzaam awards in zijn/haar awardskader zien verschijnen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zie een eredivisie award in jpg en die klopt ook niet, die moet even opnieuw gemaakt worden.

Ik kan niet zien van wanneer hij is, maar dit zijn ze:

post-8-0-10534500-1337353610.jpg (winnaar)

post-8-0-80809700-1337353609.jpg (runner-up)

Die moeten dan zijn van vorig jaar, want die van dit jaar loopt nog en TMP is vorig jaar begonnen met het organiseren van deze pools ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Even een update;

Onderstaande lijst bevat alle Contests en Pools (waarbij awards zijn uitgedeeld) van de afgelopen 2 jaar.

Awardsafbeeldingen zijn toegevoegd en informatie is aangevuld.

Daarmee is de "awardlijst" volledig!

  • rood blokje betekent; nog geen award gevonden
  • blauwe namen betekent: sepia-award
  • zwarte contests/pools betekent afgerond en afgesloten
  • oranje contests/pools betekent wel afgerond, maar nog niet afgesloten (geen slotje)
  • groene contests/pools betekent dat ze nog lopende zijn
  • bij de contest van giro d'Italia 2011 is een zwart kader te vinden; het eerbetoon aan Wouter

post-206-0-41914700-1337519841.jpg

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

films-contest

post-24-0-10666000-1337437449.png

giro 2011

winnaar

post-24-0-56580300-1337437476.png

runner-up

post-24-0-09103400-1337437490.png

Vuelta 2011 en de laatste games contest moet ik nog maken.

randy, die award voor de films contest was toch voor het tweede deel?

Want er stond ook van deze namelijk een runner-up (zwart-wit versie) in de lijst met alle awards (de eerste filmscontest had slechts 1 winnaar, de tweede had er 2)

en voor giro 2010 en giro 2011 nu dus dezelfde awards begrijp ik :P?

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Knap stukje werk om alles zo terug te vinden. ^O^ Zie trouwens mezelf niet staan in de lijst van RM bij de sepia Brard award (BN'ers contest) dit was destijds verkeerd gegaan en is dus ook niet op die lijst terecht gekomen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Knap stukje werk om alles zo terug te vinden. ^O^ Zie trouwens mezelf niet staan in de lijst van RM bij de sepia Brard award (BN'ers contest) dit was destijds verkeerd gegaan en is dus ook niet op die lijst terecht gekomen.

Je hebt een punt Joost ;)

Toen ik de lijst opstelde vond ik het betreffende topic van die contest een zwart-wit versie.

Echter djkoelkast heeft mij een mapje met alle uitgedeelde awards gegeven en daarin stond een sepia-versie.

Ik heb net gekeken in het betreffende topic en het blijkt dat jij en Y J inderdaad evenveel punten hebben en daarmee een gedeelde tweede plaats :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

randy, die award voor de films contest was toch voor het tweede deel?

Want er stond ook van deze namelijk een runner-up (zwart-wit versie) in de lijst met alle awards (de eerste filmscontest had slechts 1 winnaar, de tweede had er 2)

en voor giro 2010 en giro 2011 nu dus dezelfde awards begrijp ik :P?

film 1 en film 2 hadden dezelfde winnaars-awards.

Idem giro 2010 en 2011

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...