Ga naar inhoud

Retroforum to do lijst


Aanbevolen berichten

  • Reacties 173
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Is inderdaad beter zo. Wat een werk heb je er aan om alles weer goed te krijgen. Poeh, poeh... O}

[Edit]

Even fontsize aanpassen, zie ik . Hij stond waarschijnlijk te klein ingesteld in de antwoorden - dus niet volledige - editor. Of ander font kiezen?

[edit2]

Als ik ga editen in de antwoorden editor (font size veranderen) komt er overal fontsize=4 en /fontsize te staan en dat blijft in tekst staan. Dat heb ik ook wel eens in oudere teksten gezien, dus daar komt het vandaan, de snelle antwoorden editor! Ha, een mysterie opgelost ...

aangepast door Keetie
Link naar bericht
Delen op andere sites

Je kunt het beste geen fontsize gebruiken maar [ sub ] of [ sup ]

Ja maar, dat doet de editor zelf. Hierboven bij Size dat pijltje rechts aanklikken en een ander getal kiezen, dat veroorzaakt het.

[Edit]

O, je bedoelt die X dingen! Aha! Weer een mysterie opgelost ... ;)

aangepast door Keetie
Link naar bericht
Delen op andere sites

Vreemd, in mijn vorige post (darts topic) stond het lettertype ineens op klein en nu is het weer groot. :(

Kleine lettertypen zijn ook eigenlijk helemaal niet toegestaan, op sup/sub na.

Daar had ik het ook over in mijn berichtje. Ik denk dat de lettergrootte in de antwoorden editor standaard op klein staat (Heb ik net nog geprobeerd en ja, dat is zo).

Niet in de volledige editor.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Er is weer e.e.a. bijgewerkt en het belangrijkste zijn de plaatjes op de home (klik Retroforum, druk CTRL + F5: forumplaatjes zijn weer normaal). Ook heb ik de balk met foto's teruggeplaatst. Nu zie je rechtsboven een vlakje met een cijfer: dat is het aantal reacties op die foto. Het plaatsen van een reactie op een foto is nu ook makkelijker.

Ook wat kleine "onzichtbare" fixes gedaan in de gallery. We zijn er bijna :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal binnenkort categorieën bijmaken.

Andere probleem ga ik naar kijken.

Ik heb vandaag wat dingen in de Arcadehal gefixt, vooral cosmetisch. Alleen als je op iemands naam klikt zijn de gamenamen wit op een witte achtergrond, dus die kun je niet zien. Wordt aan gewerkt (zit verweven in de encrypte code van de arcadehal dus ik kan er nu zelf even niets aan doen).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb vandaag wat dingen in de Arcadehal gefixt, vooral cosmetisch. Alleen als je op iemands naam klikt zijn de gamenamen wit op een witte achtergrond, dus die kun je niet zien. Wordt aan gewerkt (zit verweven in de encrypte code van de arcadehal dus ik kan er nu zelf even niets aan doen).

Dit is inmiddels ook gefixt. Probleem bleek overigens alleen aanwezig in Internet Explorer 8 of eerder.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik krijg soms nog steeds een kleiner lettertype als ik een bericht post. Heel vreemd, want de keer daarop doet 'ie het wel weer op het goede formaat.

Die editor is sowieso prut, het kan zijn dat als je klikt om te reageren je per ongeluk op een verborgen button klikt en dus op de x2 knop. Ik heb het vaak met andere knoppen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die editor is sowieso prut, het kan zijn dat als je klikt om te reageren je per ongeluk op een verborgen button klikt en dus op de x2 knop. Ik heb het vaak met andere knoppen.

Juist. Magic. Soms gaat ie zomaar doorstrepen als ik wil antwoorden en dan is inderdaad die knop gekleurd zonder aangeklikt te hebben.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Juist. Magic. Soms gaat ie zomaar doorstrepen als ik wil antwoorden en dan is inderdaad die knop gekleurd zonder aangeklikt te hebben.

Tip: als je de editor nog niet ziet maar alleen het witte vlak klik dan zo ver mogelijk onderin, hij registreert namelijk de klik bovenin als een knopklik, heel irritant.

Link naar bericht
Delen op andere sites

En hier gaat nog steeds alles soepel, server doet vrijwel niets (serverload van 0.01).

Als je mobiel bent kies dan voor de mobiele skin, scroll helemaal naar onder en klik linksonder: Uiterlijk wijzigen (naast het rss-logo). Kies nu voor IP.Board Mobile. Die is speciaal voor mobiele devices gemaakt (wel wat beperkter).

De normale skin is wel zeer intensief, veel css, veel javascript/ajax. Zorg dus dat je browser zo veel mogelijk up to date is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...