Ga naar inhoud

Nieuwe ranks op het forum


Aanbevolen berichten

Er is wel eens discussie geweest over de ranks dus ze zijn aangepast. Ze zijn gebaseerd op arcade games en hoe meer posts hoe nieuwer de game is.

Rode Mario Mushrooms (1, 2, 3, 4 en 5 stuks)

0-49 posts: Pong

50-99 posts: Breakout

100-249 posts: Space War

250-499 posts: Speed Freak

500-999 posts: Space Invaders

Groene (1-up) Mushrooms (1, 2, 3, 4 en 5 stuks)

1000-1499 posts: Asteroid

1500-2499 posts: Pac-Man

2500-3999 posts: Frogger

4000-4999 posts: Dig Dug

5000+ posts: Mappy

De rank staat boven de mushrooms vermeld (in plaats van boven de avatar, dat was nogal onduidelijk).

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Ik stel een wat algemenere rangenorde voor :) Die dus niet in verbinding met games staat. Bijvoorbeeld iets historisch (da's pas écht retro!). Ik noem maar iets: Oermens, Shamaan, Ridder, Ridder van de Ronde Tafel, etc. Uiteraard hoort dit bij het Feedback gedeelte van Retroforum, maar dit topic was er toch al :W

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik stel een wat algemenere rangenorde voor :) Die dus niet in verbinding met games staat. Bijvoorbeeld iets historisch (da's pas écht retro!). Ik noem maar iets: Oermens, Shamaan, Ridder, Ridder van de Ronde Tafel, etc. Uiteraard hoort dit bij het Feedback gedeelte van Retroforum, maar dit topic was er toch al :W

Niks dervan ... Geen behoefte aan een ridder te voet, zelfs niet een ridder ter paard. Ik ben Asteroid, dus stijgende ... ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo heeft iedereen natuurlijk wel iets retro of historisch dat hij of zij leuk vindt, ik ben wel tevreden met de ranks zoals ze nu zijn, ze zijn vrij algemeen. Voorheen hadden we gamesfiguren en dan kregen we toch dingen als 'die vind ik niet leuk', dat heb ik bij deze nog niet gehoord ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zit wat in, dj. Ik heb inderdaad niet 'Oh nee, dit spel wil ik absoluut niet zijn, ik ga overal nutteloze posts doen om zo snel mogelijk van deze rang af te zijn' :D

En het past eigenlijk wel bij de algehele Retroforum-sfeer :) Ik heb er vrede mee, al ben ik niet van de arcade games.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...