Ga naar inhoud

Laatste Voorstelling 2003


Aanbevolen berichten

Na het bekijken van de documantaire "De herfst van Bassie en Adriaan" vraag ik me af wie van jullie toen bij deze voorstelling aanwezig waren en wat jullie er toen van vonden. Ik ben er zelf niet naar toe geweest maar als ik de beelden zie, zie ik dat het een vrij emotioneel afscheid was.

(Weet niet zeker of er al een soortgelijk topic bestaat dus mijn excuses voor mocht dit het geval zijn)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Was er niet bij, hadden wel kaarten voor de officiele afscheidsvoorstelling besteld & toen ik hoorde dat dat niet doorging, kon ik serieus wel huilen haha :P

Volgens m'n vader was ik boos op adriaan, heel egoistisch maar goed, ik was toen... 7 a 8 jaar dus opzich, heb ik me dat zelf al weer vergeven, door de leeftijd haha :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik had, ten tijde van de reclames op Kindernet/Nickelodeon voor het optreden in Hellendoorn, een héél raar voorgevoel. Let wel, dit was nog ver vóór alle heisa over Aad's ziekte begon, volgens mij nog zelfs voor het afscheidsoptreden was aangekondigd in. En ik, amper 8 jaar oud, bijna smekend dat ik met mijn moeder naar Hellendoorn mocht, kon me niet schelen hoe, ik MOEST daar gewoon heen. En zoiets had ik nog nooit meegemaakt dat ik persé, haast als een verwend kind, liep te janken dat ik ergens NIET heen mocht. Het afscheidsoptreden bleek het uiteindelijk te worden.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...