Ga naar inhoud

RMR - Maar dan anders ;)


Aanbevolen berichten

Het is zeer zeker een RMR, Rijden Met Ross, maar dan anders ... ;) Ontzettend leuk. Ik was zeer benieuwd of je op tijd thuis zou zijn om het einde van de videofilm te halen. :)

Hoe had je de camera vastgezet?

Ik dacht dat een YouTube filmpje niet langer dan 10 minuten mocht duren.

Toen we nog de regionale zender uit Groningen op de kabel hadden, keken we regelmatig naar het pauzefilmpje waarmee men met een auto door de provincie reed. En op Duitsland was ook wel eens zo'n videocameraautofilm te zien. Later ook nog de omgeving kunnen bekijken met een videofilmtreintje door Duitsland.

Je richtingaanwijzers klonken net als mijn toenmalige eend.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het is zeer zeker een RMR, Rijden Met Ross, maar dan anders ... ;) Ontzettend leuk. Ik was zeer benieuwd of je op tijd thuis zou zijn om het einde van de videofilm te halen. :)

Hoe had je de camera vastgezet?

Ik dacht dat een YouTube filmpje niet langer dan 10 minuten mocht duren.

Toen we nog de regionale zender uit Groningen op de kabel hadden, keken we regelmatig naar het pauzefilmpje waarmee men met een auto door de provincie reed. En op Duitsland was ook wel eens zo'n videocameraautofilm te zien. Later ook nog de omgeving kunnen bekijken met een videofilmtreintje door Duitsland.

Je richtingaanwijzers klonken net als mijn toenmalige eend.

Heb mij zelf min of meer een steadycam gemaakt, camera met een M6 boutje op een oud statief, en dat statief min of meer in de auto lichtelijk laten zweven met fietsendragerbandjes. Zal er morgen wel eens een foto van maken.... De richtingaanwijzers zijn inderdaad luid, maar dat heb ik liever dan dat electrisch "klikje" wat je tegenwoordig hebt.

Zodra je bij youtube geverifieerd bent, dan mag je langer dan 10 minuten uploaden...

aangepast door Ross
Link naar bericht
Delen op andere sites

(misschien leuk voor MHMR Maak het met Ross, uitleggen hoe je dat hebt gedaan) ^O^

Precies wat ik ook bedacht toen ik mijn vraag stelde.

Ook ik heb filmpjes gemaakt vanuit de auto maar dan met een los-vaste hand. Een nichtje vertelde eens dat zij de camera heel stevig hadden vastgebonden aan de buitenspiegel van de auto. Ross zijn methode lijkt me beter. Ik kijk uit naar de foto, Ross.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...