Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Kan het zijn dat bepaalde antwoorden zwaarder wogen dan de anderen?

Wel vervelend voor je, maar misschien had je toch beter moeten leren :P

En als het Nederlands was dan had ik je een 1 gegeven, want "me ei" is natuurlijk compleet fout.

baal ik even, het was inderdaad nederlands; maar het was leesvaardigheid dus dat heeft met spelling niks te maken O-)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom gaan mensen er toch altijd van uit: "oh 40 vragen, dat is dan 100 delen door 40, dat is dus 2,5 punt per vraag, dus moet ik 22 vragen goed hebben, dan heb ik een 5,5 dus net voldoende..."

Als je zo al gaat denken :N, dan had je beter moeten leren.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom gaan mensen er toch altijd van uit: "oh 40 vragen, dat is dan 100 delen door 40, dat is dus 2,5 punt per vraag, dus moet ik 22 vragen goed hebben, dan heb ik een 5,5 dus net voldoende..."

Als je zo al gaat denken :N, dan had je beter moeten leren.

Zo heb ik nooit gedacht, maar ik vind 4 fouten en dan een '4' toch wel heel laag, en dat wou ik even kwijt ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 10 months later...

Het is niet overdreven, je had zelf kunnen leren?

Zo gaat het nou eenmaal in het leven, zelf heb ik het ook meerdere malen mee gemaakt dat 1 fout, 1 punt aftrek is.

Als je goed leert is er niets aan de hand! :P

aangepast door Quinten
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...