Ga naar inhoud

[GEZ] Commodore 64 Serial Kabels 6 Pin DIN6


Aanbevolen berichten

Hallo Mensen

Ik ben al een tijdje bezig met mijn oude C64 en ik kwam een disk drive tegen in mijn opbergruimte , alleen zonder kabels...

Nou begrijp ik op internet dat dat via een Serial Kabel verbonden moet worden , de DIN6 Kabel.

Heeft iemand er een paar liggen voor me , of wijs me in de goede richting want ik kan nergens een winkel vinden die dat soort kabels heeft... MEH

:{

Link naar bericht
Delen op andere sites

12,50 per stuk voor +/- 2 meter. Excl verzendkosten.

Oei , dat vind ik wel erg veel.

Wel aardig natuurlijk dat je dat voor me wilt maken maar 12,50 voor een kabeltje...sorry.

Er moet toch wel ergens iemand zijn die een nog zon kabeltje heb liggen , ik kijk ondertussen ook even op MP en ebay.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Denk dat je als je voor een paar piek klaar wil zijn echt moet zoeken naar een gebruikte kabel.

Pluggen zijn zo al 4 euro per stuk = 8 euro + kabel + soldeer + tijd, vind ik 12,50 zeker geen gekke prijs. Het is nu eenmaal geen gemeengoed meer. Zie nog maar 6p DIN pluggen te vinden, zie je ook niet overal meer.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

Denk dat je als je voor een paar piek klaar wil zijn echt moet zoeken naar een gebruikte kabel.

Pluggen zijn zo al 4 euro per stuk = 8 euro + kabel + soldeer + tijd, vind ik 12,50 zeker geen gekke prijs. Het is nu eenmaal geen gemeengoed meer. Zie nog maar 6p DIN pluggen te vinden, zie je ook niet overal meer.

Ik heb er een paar gevonden , net gekocht , waren 4 euro per stuk.

Toch bedankt.

Vind het wel raar dat deze kabels zo weinig te vinden zijn , worden die nergens meer voor gebruikt ofzo tegenwoordig?

aangepast door Mysticmaus
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...