Ga naar inhoud

Bedrijfjes waar je absoluut niets zou kopen / laten maken


Aanbevolen berichten

Ja, vind ik zo een goede reden. Zouden we een topic aan kunnen wijden: hoe maak je een goede website?

Leuk voor in Be Creative denk ik. Een simpele goede website maak je gewoon in Wordpress, maar dat is natuurlijk wel teletubbiewerk in vergelijking met echt een site bouwen. Aan de andere kant is het wiel opnieuw uitvinden ook overbodig natuurlijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het zou ook aardig zijn te vernemen wat men aan de 'afgekeurde' bedrijvensites zou verbeteren.

Die van Samba-boy vind ik zelf te druk, teveel informatie.

En die eerste: is het het font / het gekozen lettertype wat niet aanspreekt? De flitsen die voor Flash staan? (kinderlijk, inderdaad). Er zit daar trouwens nog een pagina achter, te bereiken door /bbc/ erachter te zetten.

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

En dan zijn er nog van die naïevelingen die daar ook nog daadwerkelijk in geloven. ..

Stekkers op de juiste manier in het stopcontact steken... vertel mij nu eens als elektromonteur, maakt dat verschil voor de elektromagnetische straling ?

Het proces lijkt onomkeerbaar maar kan vertraagd worden als mensen bewuster met digitale techniek leren omgaan... In hun ogen dus Amish

Dan beginnen ze over slimme meters en GPRS signalen, hierop haken ze in dat het dan makkelijker wordt om hennep-plantages te traceren. Tering wat heb je gerookt als je zo een site maakt?

De Egyptische architect en radiësthesist Dr. Ibrahim Karim heeft ontdekt dat ook storende straling rond een apparaat is te voorkomen door, dicht bij de stekker, een knoop te leggen in het elektriciteitssnoer. Op deze knoop blijft de energie enige tijd “hangen”. Geef iedere dag een flinke tik op de knoop om de opgehoopte energie te verwijderen. Heel handig als u ergens logeert en er staat een bedlamp vlakbij uw hoofd!

Allejezus. Als ik hiermee bij mijn werkgever aan kom zetten, dan krijg ik per direct ontslag, en een enkeltje TBS of andere kliniek.

aangepast door Ross
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...