Ga naar inhoud

[RUILEN] Oud Tv Materiaal


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik ben een verzamelaar van oude tv programma's.

heb zelf een groot aantal programma's in mijn bezit wil graag met jullie ruilen voor andere programma's.

Groet,

Onno

Link naar bericht
Delen op andere sites

Welkom op Retroforum.

Ik denk dat dit onderdeel beter in marktplaats geplaatst kan worden dan in retro televisie. Ook is het handig als je vermeldt wat je hebt, hoe je het hebt en wat je zoekt, dit is een nogal algemene oproep zo natuurlijk. Ik zal je topic verplaatsen, als jij hem nou aanvult dan zijn we al een heel eind ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb in mijn collectie veel materiaal van veronica denk hierbij aan:

countdown, veronica goes back, tineke, veronica aan land, 25 jaar veronica, 30 jaar veronica, veronica a status.

ook heb ik veel oude muziek programma's toppop, lost vast tv, pinkpop, top 2000 a go go.

eigenlijk teveel om op te noemen heb alles in een exellijst staan

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

hierbij mijn lijsten. als er iemand nog interesse in oude radio programma's heeft upload ik ook deze lijst.

-- eerst even zekerheid over de herkomst en aanbiedingsvorm --

aangepast door djkoelkast
Link naar bericht
Delen op andere sites

hierbij de lijsten.

ik ben zelf al een hele tijd van van Veronica de radio en tv zender tot 1999.

zelf heb ik hier een redelijk grote collectie radio en tv programma's van.

ook verzamel ik andere oude spelprogramma's, magazine, shows, tv series, oude journaal's en nog veel meer

heb hier ook een aantal programma's van in mijn bezit.

waar ik naar op zoek ben is. veronica goes back, countdown, goud van oud, leaders van veronica,

veronica c status, veronica b, eigenlijk alles van veronica t/m 1999.

TV Collectie 2012.xls

Link naar bericht
Delen op andere sites

The Freddie Mercury Tribute concert, is dat de gehele uitzending zoals die op Nederlandse tv is geweest?

nee dat is de originele dvd. de tv opname heb ik niet

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op hoeveel DVD's staan de uitzendingen van BNN? Ik heb flink wat materiaal van Paul de Leeuw, André van Duin (Waar je zo te zien ook wat flarden van hebt), Frans Bauer (Enkele Ahoy-concerten en dergelijke), Willem Ruis en dergelijke. :)

dat hangt er van af wat je van bnn zoekt heb er heel veel dvd's van meer dan 50. of zoek je een specifiek programma?

Link naar bericht
Delen op andere sites

dat hangt er van af wat je van bnn zoekt heb er heel veel dvd's van meer dan 50. of zoek je een specifiek programma?

Ik denk dat hij het programma BNN bedoelt in plaats van de zender.

We hebben trouwens ook multiquote, dan kun je in 1 bericht meerdere berichten beantwoorden, gewoon elke post waarop je wil antwoorden rechtsonder op Multiquote drukken en dan naar beneden scrollen en je antwoorden steeds onder de quotes zetten ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

dat hangt er van af wat je van bnn zoekt heb er heel veel dvd's van meer dan 50. of zoek je een specifiek programma?

Ik heb je collectie eens uitgebreid doorgekeken (Mooie programma's heb je in je verzameling!), en ik bedoelde eigenlijk het televisie-programma wat van 1994-1997 gelopen heeft. Er zijn echter nu, na het volledig doorkijken (Ik had de andere tabbladen nog niet gezien) ook nog wat andere programma's die ik graag in mijn verzameling zou willen opnemen, zoals enkele zondagavonden van BNN, Paul viert Feest (85 jaar VARA) enzovoort.

EDIT: Kan het overigens kloppen dat je op Video en Audio een andere lijst hebt staan dan hier? :)

Wishlist.rtf

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb je collectie eens uitgebreid doorgekeken (Mooie programma's heb je in je verzameling!), en ik bedoelde eigenlijk het televisie-programma wat van 1994-1997 gelopen heeft. Er zijn echter nu, na het volledig doorkijken (Ik had de andere tabbladen nog niet gezien) ook nog wat andere programma's die ik graag in mijn verzameling zou willen opnemen, zoals enkele zondagavonden van BNN, Paul viert Feest (85 jaar VARA) enzovoort.

EDIT: Kan het overigens kloppen dat je op Video en Audio een andere lijst hebt staan dan hier? :)

nee dat is dezelfde lijst. ik zal van af volgende weekend even kijken naar je lijsten ben nu niet thuis.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 years later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...