Ga naar inhoud

[centraal] Bassie & Adriaan #2


Aanbevolen berichten

  • Reacties 250
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik zit er niet zo meer in, maar volgens mij zijn deze versies er al een paar jaar. O.a. bij Blokker gezien volgens mij.

Dit is anders wel de eerste keer dat ik deze versies heb gezien..

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aan de ene kant blijven ze mijn helden. Ik heb vroeger vaak optredens gezien, dvd's en videobanden gespaard en ik wilde zelfs clown worden net als Bassie :+ Aan de andere kant hadden ze veel eerder moeten stoppen. Een paar jaar geleden bezocht Bassie onze stad. Tegen mij deed hij super aardig. Maar toen kwamen er jochies die de hele tijd stonden te schelden, toen werd hij boos. Ik denk dat Bassie en Adriaan beter eerder hadden kunnen stoppen en gaan genieten van het leven. Maar dat zal dan weer met geld te maken hebben gehad.... 8)7

aangepast door midden
Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar als ze beledigend waren naar Bassie zou zijn boosheid wel terecht zijn geweest....

Het is meer de manier van doen van Bassie en dat lokt ook schelden uit bij baldadige jeugd.

Niet dat ik dat goedkeur; thuis blijven als je je niet kunt gedragen, maar Bassie kan er ook wat van hoor.

Ik heb meerdere verhalen uit de eerste hand gehoord omtrent Bassie zijn gedrag en zelf heb ik ook het nodige meegemaakt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

De mysterie guests in Life for you, waren niemand minder dan Bas en Aad! Ik herkende ze meteen toen ze achter het witte doek stonden, met alleen de schaduwen zichtbaar. Erg leuk om ze weer eens samen te zien. Toen ze opkwamen viel me op dat nog steeds dezelfde jeugdige energie in hen zit. Ik denk dat ze met gemak alsnog een zaal platspelen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het inderdaad ook gezien. Toevallig bedacht ik me nog niet zo heel lang geleden dat het wel eens leuk zou zijn als ze samen een een praat-programma te gast zouden zijn en het zou dan helemaal leuk zijn als dat bij Life 4 You is, gezien ze het ook altijd goed hebben kunnen vinden met Carlo & Irene. Dus bij deze :9. Voor wie het terug wil zien: klik.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik wist niet dat hier zo streng gemodereerd werd :')

DJ, het is toch niet verplicht om ook de retro-onderdelen leuk te vinden en daarin mee te gaan, als je hier oorspronkelijk voor het B&A gedeelte bent gekomen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Uiteraard is dat niet verplicht en dat zie je mij ook nergens zeggen of beweren. Ik mag toch best eens mijn ongenoegen uiten? Iemand als Jelger komt hier reclame maken voor zijn eigen shows, programma's en wat hij doet en dat is prima, alleen hoop ik af en toe dat hij dan ook wat aan de community terug geeft of er iets voor doet of zelfs maar een heel klein beetje iets laat blijken. Dat gebeurt niet en dan na een keer of 100 stoort het me en ga ik er eenmalig iets over zeggen.

En ik heb nu Jelger als voorbeeld maar er zijn er meer voor wie precies hetzelfde geldt en ik vind het gewoon jammer, af en toe uit zich dat. Blijkbaar wordt dat dan weer niet gewaardeerd en voelen jullie het als aanval en dat je niet alleen in bepaalde topics mag reageren, dat is natuurlijk onzin, maar het zou zo leuk zijn als... snap je?

Ik zou de discussie graag laten voor wat het is, als iemand behoefte heeft aan meer dan kan diegene een nieuw topic openen in retrocommunity of een PM sturen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

De mysterie guests in Life for you, waren niemand minder dan Bas en Aad! Ik herkende ze meteen toen ze achter het witte doek stonden, met alleen de schaduwen zichtbaar. Erg leuk om ze weer eens samen te zien. Toen ze opkwamen viel me op dat nog steeds dezelfde jeugdige energie in hen zit. Ik denk dat ze met gemak alsnog een zaal platspelen.

Origineel zou ik bij de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Life4You bij de opnames aanwezig zijn, maar ik werd verzet naar een week later. Dus miste ik Frans Bauer al... ...En nu één week later nadat ik de opnames bijwoonde kwamen Bassie en Adriaan? In een overigens zeer positief en geslaagd gastoptreden? ...Drommels. :')

Ik denk alleen absoluut niet dat ze nog een zaal kunnen platspelen. En anders moeten ze me maar het tegendeel bewijzen zou ik zeggen. :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Humor! De steen uit Griekenland aangeboden door de bekende Branko voor 50 euro; http://link.marktplaats.nl/594099488

_O- Damn.

Zo gek vind ik dat niet... Het is veel geld, maar ik zou het er best voor over hebben. Ik verkoop ook altijd de B&A spullen voor een prijs waarvan ik vind dat het dat waard is.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo gek vind ik dat niet... Het is veel geld, maar ik zou het er best voor over hebben. Ik verkoop ook altijd de B&A spullen voor een prijs waarvan ik vind dat het dat waard is.

Aah, dan moet ik het even uitleggen. Het is de steen van Phaistos. Een steen die, weliswaar zo goed als enkel in Griekenland, bij de vleet worden verkocht als souvenir. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aah, dan moet ik het even uitleggen. Het is de steen van Phaistos. Een steen die, weliswaar zo goed als enkel in Griekenland, bij de vleet worden verkocht als souvenir. ;)

Maar voor 50 euro heb jij geen retourtje Griekenland + steen, dus dat zou de "waarde" kunnen vertegenwoordigen, bovendien is het wat de gek er voor geeft (zoals bij alles) en dat bepaalt uiteindelijk weer de waarde.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maar voor 50 euro heb jij geen retourtje Griekenland + steen, dus dat zou de "waarde" kunnen vertegenwoordigen, bovendien is het wat de gek er voor geeft (zoals bij alles) en dat bepaalt uiteindelijk weer de waarde.

Ik wíst gewoon dat die reactie zou komen.

Goed, dan raise ik die opmerking met de verkoop van de originele tekeningen van Frans Verschoor op Marktplaats. Meer informatie en daarmee ook de prijs is "Op aanvraag", en jij hebt inmiddels ook een indicatie gehad wat die prijs eventueel voorstelt... Maar een bedrag van 4 getallen ook gewoon... Hoeveel retourtjes Griekenland + stenen kun je daarvan halen? :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik "denk" even hoe de gemiddelde verkoper denkt.

Feit is dat je voor 50 euro geen steen hebt, tenzij je toch naar Griekenland gaat want dan heb je hem waarschijnlijk voor minder dan een tientje.

Alleen het grootste probleem is dat hij gewoon voor geen ene meter lijkt op de steen uit de serie.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die lijkt meer op de steen uit De ontdekking van de hemel, als ik het me goed herinner.

Ik heb het even opgezocht, het is inderdaad de steen die Onno Quist probeert te ontcijferen.
Link naar bericht
Delen op andere sites

Je mag hem wel linken, maar graag via een andere site, de site waar jij naar linkte wil ik geen reclame voor maken ;)

En volgens mij liggen de rechten van de circusbeelden bij van den Ende, dus die gaan niet zomaar op dvd verschijnen, want van den Ende kan ze niet zomaar uitbrengen omdat het Bassie & Adriaan zijn en zij kunnen het niet zomaar uitbrengen omdat zij niet de rechthebbenden zijn.

Conclusie: circusbeelden zullen niet snel en zeker niet zomaar op dvd uitkomen.

Ze zouden alle filmrollen opnieuw moeten scannen in HD en al het geluid restaureren (en dan niet dat links/rechts gedoe wat ze met de nieuwe dvd's gedaan hebben) en de originele muziek terugplaatsen en dat alles in 5.1

Kans dat dat ooit gaat gebeuren: 0

Link naar bericht
Delen op andere sites

De mensen die alles al hebben niet, maar B&A is natuurlijk door zijn tijdloze karakter (op de boodschap uit Europa na) ook geschikt voor de generatie kids van nu. Ouders van die kids hebben vast geen videorecorder meer en hun oude banden weggedaan, die kunnen nu dus mooi in één keer een hele box aanschaffen. Op extra materiaal zitten die niet te wachten, ze kijken af en toe met de kids mee omdat het stiekem toch wel heel leuk is en verder dan drommels komen ze niet.

Voor de fans dus geen enkele toegevoegde waarde meer, zeker niet omdat alle series al minstens 4 keer op verschillende dvd's zijn uitgebracht.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het nergens op slaan dat ze nu ook nog eens een 35 jaar jubileum box gaan maken..

Als er wat extra's bij zouden zitten, dan zou ik zeggen: Leuk! Maar nu denk ik gewoon weer: Pff.. weer een heruitgave.

Hadden jullie het trouwens over deze box, DJKoelkast & jeugdmemories?

Link naar bericht
Delen op andere sites

http://www.vanstockum.nl/dvds/dvd-familie/bassie-&-adriaan---35-jaar-jubileum-box-8711983959262/?utm_source=beslist&utm_medium=cpc-beslist&utm_campaign=beslist

Woppa, zo, kunnen we die blauwe vetzak ook verder laten voor wat het is. :P 69 euro, I really don't like this... Kom op, gun die kids 100 maal Bassie en Adriaan, de Circusshows (met name de laatsten zijn níet onder de vlag van Joop opgenomen, was allemaal al Adrina en Bassie Producties maar zitten volgestouwd met Klarismuziek die niet weg te werken is), speciale dingetjes... Niet roepen dat het gedateerd is, want dat is het niet, met name de Circusshows niet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...