Ga naar inhoud

Secret Valley (Kindernet)


Aanbevolen berichten

In 1989 en 1990 was een populaire kinderserie te zien onder de titel 'De Verborgen Vallei' (Secret Valley). Het werd uitgezonden door Kindernet. Helaas is er weinig informatie over deze serie bekend, behalve dat er 26 afleveringen van zijn gemaakt. Heeft iemand hier herinneringen aan?. Onderstaand heb ik mijn archief weer uitgeplozen met dit resultaat:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dit is uit de tijd dat Kindernet nog Amerikaanse series inkocht. Volgens Wikipedia werd de serie al begin jaren '80 uitgezonden door de KRO.

Ik heb zelf ook geen herinneringen aan deze serie, ik was er nog iets te jong voor (4-5 jaar). Wel herinner ik me een soortgelijke spannende serie dat een paar jaar later werd uitgezonden:

.
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan me nog wel vaag iets herinneren van deze serie. Het ging over een groep kinderen in Australië (leek wel op een soort vakantiekamp, met veel paarden op het terrein). Ze maakten van alles mee en werden geregeld dwars gezeten door een groepje pestkoppen, waarvan de leider 'De Spin' werd genoemd, ook heette er één 'De slang' als ik het goed heb. De verhaallijnen zelf ken ik niet meer zo.

Overigens werd de serie later ook nog eens uitgezonden onder de naan 'Professor Poopsnagel', wellicht komt dat meerderen bekend voor?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan me nog wel vaag iets herinneren van deze serie. Het ging over een groep kinderen in Australië (leek wel op een soort vakantiekamp, met veel paarden op het terrein). Ze maakten van alles mee en werden geregeld dwars gezeten door een groepje pestkoppen, waarvan de leider 'De Spin' werd genoemd, ook heette er één 'De slang' als ik het goed heb. De verhaallijnen zelf ken ik niet meer zo.

Overigens werd de serie later ook nog eens uitgezonden onder de naan 'Professor Poopsnagel', wellicht komt dat meerderen bekend voor?

Dat was met een bus:

Overigens heb ik geen van allen gezien.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 years later...

Ongeveer de helft van de afleveringen van Secret Valley is eindelijk opgedoken op youtube.

 

Sommige met Nederlandse ondertitels dus die komen van kindernet lijkt me.

 

Van Poopsnagle heb ik beide keren de eerste afleveringen gemist. Dat was een grote frustratie destijds!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 years later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...