Ga naar inhoud

Retro Spelcomputer Beurs in Apeldoorn 30-9-2012


Aanbevolen berichten

De 13e Retro SpelComputer Beurs in MatenPark te Apeldoorn

Op Zondag - 30 September 2012 - van 10.00 tot 16.00 uur. Entree 2,- euro.

Het adres: Heemradenlaan 130 - 7329BZ - Apeldoorn

bonamiseptember2012.gif

Klik hier voor de bron. Op deze website zal er verslag gedaan worden van deze retro spelcomputer beurs.

aangepast door midden
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja deze beurs is op 30 september 2012 en ik denk ik november nog een keer. Deze beurs wordt georganiseerd door Bonami spelcomputer museum. Veel mensen zullen dit museum kennen van uitzendingen op tv.

Ik wil best wat flyers neerleggen ergens als dat mag van ze. Ik zal het wel even navragen. Misschien leuk als er meerdere mensen van dit forum aanwezig kunnen zijn. Ikzelf ga sowieso met een vriend erheen. Om verslag te doen, maar ook natuurlijk kijken of ik wat vette games kan scoren O-)

Op onze site zal ik ook effe een link plaatsen naar Retroforum.nl. Wie weet kan ik ook wel een item plaatsen over het forum. als je wilt kun je mij wel een PM sturen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zelf meerdere keren contact gezocht met de mensen van Bonami om een samenwerking aan te gaan o.i.d., echter heb ik nooit antwoord mogen ontvangen, gewoon helemaal géén antwoord. Dat vond ik erg jammer, wie weet dat ze nu wel willen reageren, een samenwerking met een dergelijk museum is natuurlijk helemaal te gek omdat het helemaal op elkaar aansluit.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb zelf meerdere keren contact gezocht met de mensen van Bonami om een samenwerking aan te gaan o.i.d., echter heb ik nooit antwoord mogen ontvangen, gewoon helemaal géén antwoord. Dat vond ik erg jammer, wie weet dat ze nu wel willen reageren, een samenwerking met een dergelijk museum is natuurlijk helemaal te gek omdat het helemaal op elkaar aansluit.

Ik kan me geen mailtje herinneren misschien moet je deze nog een keer sturen of naar mij. naomi.groenewold@gmail.com

We krijgen veel mail maar beantwoorden ze altijd.

Waarin zou je willen samenwerken?

Als jullie folders willen uitdelen dan wel even graag melden bij John voordat de beurs begint

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik kan me geen mailtje herinneren misschien moet je deze nog een keer sturen of naar mij. naomi.groenewold@gmail.com

We krijgen veel mail maar beantwoorden ze altijd.

Waarin zou je willen samenwerken?

Als jullie folders willen uitdelen dan wel even graag melden bij John voordat de beurs begint

Is inmiddels al meer dan een jaar geleden, diverse keren zelfs heb ik mails naar jullie gestuurd.

We delen meestal zelf geen folders uit, we vragen de organisatie altijd of zij wat flyers van ons willen ontvangen (die stuur ik dan naar je toe) en dat ze dus op die manier in omloop komen, dat is naar mijn idee de beste manier omdat we dan ook niet in andermans vaarwater zitten.

Een samenwerking in bijvoorbeeld het delen van informatie, het heen-en weer linken naar artikelen, aankondigen van jullie evenementen hier etc. zodoende hebben we er allemaal wat aan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is natuurlijk veel mogelijk.

Folders kunnen we neerleggen bij de kassa op de beurs.

Maar wat bedoel je linken van artikelen bedoel je dan dat je artikelen ook op ons forum wilt plaatsen?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is natuurlijk veel mogelijk.

Folders kunnen we neerleggen bij de kassa op de beurs.

Maar wat bedoel je linken van artikelen bedoel je dan dat je artikelen ook op ons forum wilt plaatsen?

Ik bedoel het delen van informatie, dus bepaalde onderwerpen op beide websites tegelijk plaatsen. In eerste instantie evenementen, maar wellicht is er later meer wat we kunnen delen. Bijvoorbeeld als iemand een nieuw spel voor een retroconsole released, ik noem maar even iets.

Ook kunnen we jullie helpen met jullie site indien nodig en zo zijn er altijd zaken waar we elkaar bij kunnen helpen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat klinkt goed.

Evenementen informatie samen delen is altijd goed voor iedereen.

Informatie over nieuwe spellen e.d. plaatsen wij niet op onze eigen site (die wordt vernieuwd en is al bijna klaar) is eigenlijk veelal gericht op activiteiten van Bonami zelf.

Die informatie plaatsen wij op onze forum (total gaming) als je daar wat mee wilt doen moet je even op die site kijken.

Ons forum word ook aangepast en daarom word er nu weinig gedaan.

Maar houd contact je kan mij altijd mailen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ook jullie evenementen nemen we graag op onze site op en als er iemand van ons op jullie evenement is en foto's maakt kan er een verslag geschreven worden wat dan hopelijk ook weer nieuwe mensen interesseert voor de volgende keer. Ik zal je deze week even mailen voor het flyerverhaal en dan moeten we de rest even bekijken als jullie site zo ver is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Een man op me werkplek had het hier al over, had maar liefst 62 printjes gemaakt als routebeschrijving om van Doetinchem in Apeldoorn te komen.. :')

_O- gewoon borden volgen denk

Ik ben nog van de generatie die een stratenboek in de auto had, naar de stad in kwestie kom je wel als je het snelwegnummer weet, de rest lukt met een stratenboek wel.

Link naar bericht
Delen op andere sites

_O- gewoon borden volgen denk

Ik ben nog van de generatie die een stratenboek in de auto had, naar de stad in kwestie kom je wel als je het snelwegnummer weet, de rest lukt met een stratenboek wel.

Ja maar dan is het vaak wel handig om een bijrijder te hebben om je op de hoogte te houden van iedere afslag. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toen ik als monteur werkte kregen we alleen een lijst adressen + een stratenboek en zoek het dan maar uit :P

Achja, dan leer je wel goed een kaart uit je hoofd te leren. ;)

Ontopic: dit weekend heb ik helaas andere verplichtingen, maar ik wil wel eens wat vaker (1-2x per jaar) naar zo'n activiteit. Helaas staat de agenda het vaak niet toe. ;(

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik ga er heen om videoverslag te doen en foto's te maken. Misschien is het leuk als Retroforum mensen samen op de foto gaan? Logitech, ik kom uit Steenderen (ook Achterhoek) ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Leuke impressie, maar als ik er toch wat kanttekeningen bij mag zetten: muziek is wel erg gitarig naar mijn smaak en ik mis toch een verslag, dit is 'gewoon' muziek + beeld, geen interviews gedaan? Bijvoorbeeld met Revivalstudio's.

Wat ik voor de rest zag zijn het voornamelijk mensen die geld willen verdienen, het hobbydingetje lijkt er bij een aantal kraampjes een beetje van af. Het zag er ook behoorlijk massaal uit.

Wat dat betreft ben ik toch meer van de stoffige buurthuizen waar de echte hobbyisten hun verzameling uitstallen en hun dubbele titels voor een prikkie verkopen, of ruilen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ross en @djkoelkast bedankt! Er waren een hoop tafels, met soms wat koopjes en soms wat mensen die geld wilden verdienen. Het mooie ervan is dat je altijd verrast kan worden. De sfeer is ook altijd erg goed. Veel verzamelaars bij elkaar. Wel moet ik zeggen dat ik ook meer ben van de stoffige buurthuizen met de echte hobbyisten. Ik ga zondag naar de Hall of Game in Tilburg, lekker oldschool gamen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Helaas geen folders gezien.

Ook niemand van dit forum gesproken, en dat hoort juist wel bij dit soort gelegenheden.

Sommige forum hebben een soort van bijeenkomst in de kantine.

Tilburg is ontzettend leuk, vraag aan mensen wat ze het leukst vinden en dan zijn het arcade kasten.

Ook wij hebben een paar arcade kasten (iets meer dan 20) en een Mario flipperkast (entree 7 euro en dan zijn de kasten gratis speelbaar)

aangepast door Naomi
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...