Ga naar inhoud

Ouya - Een nieuwe console voor $119 bij je thuis


Aanbevolen berichten

Vanaf nu is de Ouya te pre-orderen, een Android based spelcomputer die je voor $119 in huis hebt (incl. verzenden en 1 controller). Voor $149 heb je de versie met 2 controllers.

http://www.ouya.tv/buyouya/

post-8-0-75283500-1344532052.jpg

Ze hebben al meer dan $8.000.000 binnengehaald via kickstarter:

http://www.kickstarter.com/projects/ouya/ouya-a-new-kind-of-video-game-console

Ik denk dat ik er een ga bestellen :D

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik weet het nog zo net niet. Wel erg gaaf hoor, en alleen al ter sponsoring zou ik er 1 moeten kopen. Alleen in de praktijk vind ik het spelen van roms met nepcontrollers net even wat minder leuk dan als ik op de originele console speel. Natuurlijk zullen er ook wat homebrew games komen, maar daarvoor vind ik het bedrag te hoog. Overigens, de controllers zien er wel vet uit, maar het voelt gewoon niet natuurlijk om daarmee Alex Kidd of Super Mario Bros. te spelen. ;) Hetzelfde had ik met de GP2X Wiz.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het ziet er heel tof uit, maar ik ben niet echt overtuigd.

Je kan indie-games ook op de PS3 of 360 spelen en ookal is de console super-mooi, hacker-free enzo het lijkt me dat de console ofwel te vroeg ofwel te laat komt.

Laat me even uitleggen.

Te vroeg: binnen anderhalf jaar tot 2 jaar komen de nieuwe XBox en Playstation uit, en ze gaan dan volgens mij de goede delen overnemen, maar de console wel beschermen tegen hacken.

Te laat: microtransacties, free-to-play, ... wordt nu al toegepast dus is het nieuwe er al wat vanaf. Het moet misschien wel nog wat groeien maar origineel is het niet meer.

Dat gezegd zijnde: controller is super met het touch-pad en het concept erachter is wel begrijpelijk.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...