Ga naar inhoud

[FOTO] Wedstrijd dieren - stemmen


  

  1. 1. Welke dierenfoto is de mooiste?

    • Gio
      0
    • Mug op autoraam
      0
    • Sjaak de slak
      0
    • Struisvogel boerderij
      0
    • ''Segaap''
      0


Aanbevolen berichten

Is blijkbaar een vertaalfoutje, als je sluit activeer je de poll.

Dan ga ik die even aanpassen :P

Oorspronkelijk stond er:

String: close_poll_form

Engels: Finished

Vertaling: Poll sluiten

Er zijn wel meer dingen héél slecht vertaald...

Ik zal er voltooien van maken, dat kent iedereen van Windows :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Heel waarschijnlijk dat mij dat hiervoor ook overkomen is. Pas toen ik Randy's topic weer doorlas zag ik het, dat ik mogelijk de poll niet afgesloten had.

Heel begrijpelijk dat het verwarrend is, want met "poll sluiten" zou je denken dat men niet meer kan stemmen, dus dat je de poll als het ware afsluit voor verder gebruik, alleen nog ter referentie open laat.

Ik hoop dat het nu duidelijker is ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Qua kwaliteit wint de foto van Gio het met afstand van de anderen, maar qua compositie vind ik hem minder geslaagd. Een tafel, bier, krant op de achtergrond heeft niets met het onderwerp te maken. Ik ga voor de struisvogels. Hoewel kwalitatief niet de beste, hier is de compositie zeer geslaagd. Schaduwen van de vogels en één vogel helemaal achteraan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn vind ik de opmerkingen hierboven een beetje raar.

"De mug en de slak vind ik maar vies"; dat heeft toch niets met het onderwerp te maken?! :P

"Qua kwaliteit wint de foto van Gio", hoezo is dit de beste kwaliteit foto?, die foto van de slak vind ik toch echt kwalitatief beter ;) (en dat is niet omdat het mijn eigen foto is ;)) Sterker nog; de foto van Gio heeft zelfs een hele wazige achtergrond... :P

Als we dan zo gaan beginnen dan kan ik ook zeggen dat de honden zo gewoon zijn om er een foto van te nemen en ik dus maar op de struisvogels heb gestemd (wat ook zo is) :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

"Qua kwaliteit wint de foto van Gio", hoezo is dit de beste kwaliteit foto?, die foto van de slak vind ik toch echt kwalitatief beter ;) (en dat is niet omdat het mijn eigen foto is ;)) Sterker nog; de foto van Gio heeft zelfs een hele wazige achtergrond... :P

Volgens mij heb jij nog nooit van een "shallow depth of field" gehoord. Dit is een effect wat juist geprezen wordt boven het "alles scherp".

Kwalitatief is de Gio foto het beste en dan bedoel ik dat daar zeker de beste kwaliteit camera/lens is gebruikt.

De compositie vind ik niet goed (bier enzo op de achtergrond) en daarom kies ik ook voor een andere foto ;)

De slak is trouwens onscherp op de voorgrond (het huisje is niet in focus) en daarom vind ik die foto niet mooi. Het onscherpe moet juist in de diepte zitten.

Over het onderwerp: ik had een foto gemaakt van een kievit met jong, maar die was niet mooi en niet duidelijk genoeg, daarom "maar" de hond gefotografeerd ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Het gebruik van een goede camera/lens wil niet zeggen dat je daarmee betere foto's maakt, zoals je zelf ook al aangeeft.

Wat noem je een goede camera, wat noem je een goede lens?

De scherpte in Gio's ogen, het detail (je kunt bijna elke haar afzonderlijk tellen), de kleur, de sprankelingen, dat maakt dat ik dat kwalitatief de mooiste foto vind.

Nu alleen nog een betere compositie, want dat is waar ik de foto's op beoordeel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...