Ga naar inhoud

Waar was ik?


Aanbevolen berichten

Vertel maar :P Geef ik wel ook meteen het antwoord;

Een paar jaar geleden is een schip gezonken. De enige overlevende, een dame, spoelde aan op een eiland en kreeg daar van de omwonende stam iets te eten. "Leguanenvlees" werd haar verteld dat haar aangeboden werd. Ze vond het nogal riskant maar ze moest het wel eten om te overleven. Ze werd gered maar bleef met die leguanensmaak in haar mond zitten... Was het wel legunaan? In het restaurant bestelde ze het, proefde ze het, vroeg of het echt leguanenvlees was... En toen dat écht leguanenvlees bleek te zijn, bleek dat ze dus gewoon mensen heeft zitten oppeuzelen op dat eiland. :') Omdat ze daar niet mee kon leven, vroeg ze de rekening en pleegde ze zelfmoord.

aangepast door samba-boy
Link naar bericht
Delen op andere sites

Het kranteverhaal was een artikel over opera.

Het libretto van Martin Crimp is gebaseerd op een middeleeuws verhaal.

Een heer geeft een jongen opdracht zijn leven te boekstaven in woorden en miniaturen. Zijn vrouw krijgt een verhouding met de jongen. De heer neemt wraak door hem te vermoorden en het gekookte hart van de jongen aan zijn vrouw te serveren. Als zij hoort wat zij met smaak heeft gegeten, stort ze zich van het balkon, de dood tegemoet.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Om nog maar even terug te keren naar de oorsprong 'waar was ik?' (zonder moord of zelfmoord dit keer :) ) hier een oudje van een tiental jaren terug - © 1998:

Groeten uit ... ?

Was Keetie een beetje aan de zwerf

Woei ze bijna van haar sokjes

Een land apart gemaakt van brokjes

Met hier en daar een flinke scherf

En op het water dreven vlokjes.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...