Ga naar inhoud

Dr. Retro's Video Game Collectie


Aanbevolen berichten

Een grote update van mijn retro game collectie:

Collection room tour

The big overview collection tour:

Nintendo NES:

Super Nintendo / SNES:

Nintendo 64:

Nintendo Gamecube / Wii:

Sega Mega Drive / Genesis / Saturn / Dreamcast:

Playstation 1:

in overview pictures:

collection_26-10-12_1_zps690f17c2.jpg

collection_26-10-12_2_zps036e92cb.jpg

collection_26-10-12_3_zps4afe50cb.jpg

collection_26-10-12_4_zps3b602905.jpg

collection_26-10-12_5_zps737a175d.jpg

collection_26-10-12_6_zpsa7cb148f.jpg

collection_26-10-12_7_zps79c593f1.jpg

For more videos / updates etc Like me on Facebook: http://www.facebook.com/drretromd

aangepast door Hinse
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb je posts even aangepast, want doordat je geen enters gebruikte stonden alle video's op een niet lekker uitgelijnde plek in het scherm.

Je collectie is echt overcompleet, heel gaaf! _O_ En zoals djkoelkast eerder al zei, je Engels klinkt erg goed! Waarom is de PS1 eigenlijk je favoriete console?

Ik merk dat je erg veel kennis hebt van games en consoles. Het zou leuk zijn als je dan eens in bestaande topics hier ook mee doet hier. Dan krijg je denk ik ook meer respons op je eigen topics. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zo bouw ik mijn collectie ook op, alleen ik interesseer me niet zo voor spellen, meer voor de consoles zelf. Ik heb dus maar een handjevol spellen van elke console, maar wel probeer ik zo'n beetje elke console die gemaakt is in mijn collectie te hebben.

Momenteel ligt de focus vooral bij de homecomputers. Ik hoop binnenkort een opstelling te kunnen maken waarbij alles te gebruiken is, dan zal ik daar ook eens een filmpje van maken.

Jij hebt echt een super mooie, super nette collectie, uniek in z'n soort, zeker in Nederland. Petje af hoor!

Link naar bericht
Delen op andere sites

mijn criteria zijn dat de games goed, zeldzaam of duur moeten zijn

Ben natuurlijk een gamer, maar ook echt een verzamelaar.. dus heb ook veel games die helemaal niet het spelen waard zijn maar gewoon zeldzaam zijn

Link naar bericht
Delen op andere sites

2 vraagjes, want ik ben benieuwd wat er nog te wensen valt als je al zoveel hebt :P

- Ben je al redelijk klaar met verzamelen of heb je nog een wenslijst van games die je nog mist?

- Ben je ook nog van plan om games van pc/homecomputers te gaan sparen?

die laatste foto (en in het overzichtsfilmpje) zie je mijn, toch wel best grote, PC verzameling :)

zijn nog genoeg games die ik zoek ^^

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Misschien een domme vraag.

Maar hoe kom je hier allemaal aan?

Van vroeger of van Tweedehands sites?

Ben net begonnen met die consoles en de die games te sparen.

Ik wil dat nou echt is weten!

Groeten Anton

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...

Ik heb ook zo'n vitrine als jij hebt staan, ik weet alleen nog niet wat ik er in ga doen, er zitten zo weinig planken in, dus je moet echt in de hoogte werken. Jij hebt dat mooi opgelost met stapelen, maar met consoles wil dat niet zo :P

ik heb kartonnen doosjes gebruikt om hoogte te maken

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 6 months later...

De CD-i Zelda collectie zie ik voorbij komen, erg leuk, maar sinds de AVGN echt overhyped als superzeldzaam. Ik denk dat ik ze allemaal 3x heb.

Ik zie ook een boxed Sega Nomad _O_ Ik heb een Nomad, maar niet boxed.

En al die boxed NES games, dit moet echt een vermogen hebben gekost :P

Als je daar een video'tje van draait, even kort, dan worden die fanboys hélemaal gek man :')

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...