djkoelkast Posted November 16, 2012 Author Posted November 16, 2012 Meteen nog even een Teleac cursus Internet: Quote
Keetie Posted November 16, 2012 Posted November 16, 2012 Leuk tijdsbeeld: Zeker, weet ik eindelijk hoe het in elkaar zit. Ben je de laatste bladzijde van het Internet ook al eens tegengekomen? Quote
djkoelkast Posted November 16, 2012 Author Posted November 16, 2012 Zeker, weet ik eindelijk hoe het in elkaar zit. Ben je de laatste bladzijde van het Internet ook al eens tegengekomen? Ik heb wel eens het internet gedownload, alleen mijn diskette was te klein Quote
samba-boy Posted November 16, 2012 Posted November 16, 2012 (edited) Ben je de laatste bladzijde van het Internet ook al eens tegengekomen? http://www.wwwdotcom.com Edited November 16, 2012 by samba-boy Quote
Keetie Posted November 17, 2012 Posted November 17, 2012 Mooi, hè. Ik was ook al op zoek gegaan, er zijn er meer. Maar welke is nou de echte??? Quote
djkoelkast Posted November 17, 2012 Author Posted November 17, 2012 http://stupidstuff.org/main/dload3.htm Quote
CB Interactive Posted November 18, 2012 Posted November 18, 2012 Inbellen met je 33k6 modempje pieeeeeeep kraaasrggggrgrgrgrgrggrg. Poging 5 van 5.... Quote
Keetie Posted November 18, 2012 Posted November 18, 2012 Nou moet ik opeens aan xmodem en/of zmodem denken ... Quote
djkoelkast Posted November 18, 2012 Author Posted November 18, 2012 Dat waren protocollen om bijvoorbeeld in te bellen op een BBS. Je had ook GIFLINK, dan kon je gif-plaatjes zien tijdens het downloaden (!) dat was uniek. Ook had je een protocol waarmee je tijdens het downloaden met de sysop kon chatten. Quote
Keetie Posted November 18, 2012 Posted November 18, 2012 Ook had je een protocol waarmee je tijdens het downloaden met de sysop kon chatten. Ja, inderdaad, dat heb ik ook wel eens gedaan. Was ik aan het tikken, kwam hij al met een volgende zin. Toen heb ik 'm op zijn kop gegeven ... Quote
CB Interactive Posted November 18, 2012 Posted November 18, 2012 Ik weet nog de dag dat er een folder in de bus lag van Sonera Quicknet internetten via de televisiekabel met en een downloadsnelheid van 512kbits en een upload snelheid van 64kbits. Wij bedachten ons toen geen moment, eindelijk verlost van die telefoontikken. Ik weet nog dat het eerste kabelmodem zo'n dikke com21 was, zo'n grote broodtrommel en had vaak last van storingen. Heb nu nog steeds kabelinternet, maar dan nu met 120mbit down en 9 mbit up. Hoogtijd dat ze eens met dat glasvezelnet opschieten.... KPN lijkt soms net de PTT: Putje graven Tentje zetten en Tukkie doen. Quote
Keetie Posted November 19, 2012 Posted November 19, 2012 Ik weet nog dat het eerste kabelmodem zo'n dikke com21 was, zo'n grote broodtrommel en had vaak last van storingen. Chic hoor voor die tijd. Heb nu nog steeds kabelinternet, maar dan nu met 120mbit down en 9 mbit up. Hoogtijd dat ze eens met dat glasvezelnet opschieten.... KPN lijkt soms net de PTT: Putje graven Tentje zetten en Tukkie doen. Glasvezel hebben we lekker wel, zijn wij nu chiquer... Quote
Ross Posted January 11, 2013 Posted January 11, 2013 (edited) Ik weet nog de dag dat er een folder in de bus lag van Sonera Quicknet internetten via de televisiekabel met en een downloadsnelheid van 512kbits en een upload snelheid van 64kbits. Wij bedachten ons toen geen moment, eindelijk verlost van die telefoontikken. Ik weet nog dat het eerste kabelmodem zo'n dikke com21 was, zo'n grote broodtrommel en had vaak last van storingen. Heb nu nog steeds kabelinternet, maar dan nu met 120mbit down en 9 mbit up. Hoogtijd dat ze eens met dat glasvezelnet opschieten.... KPN lijkt soms net de PTT: Putje graven Tentje zetten en Tukkie doen. Com21, oh the old times Edited January 11, 2013 by Ross Quote
samba-boy Posted January 12, 2013 Posted January 12, 2013 Hoogtijd dat ze eens met dat glasvezelnet opschieten.... KPN lijkt soms net de PTT: Putje graven Tentje zetten en Tukkie doen. Welnee, KPN = Kan Plots Nie-meer Quote
djkoelkast Posted January 18, 2013 Author Posted January 18, 2013 http://www.youtube.com/watch?v=K8ycZ8Zo22s Quote
samba-boy Posted January 18, 2013 Posted January 18, 2013 :') De vrouw op 0:45, ik wil weten wat voor telefoon zij nu heeft. Quote
steefie Posted September 25, 2013 Posted September 25, 2013 De eerste keer toen ik dit filmpje zag kwam ik niet verder dan de paar eerste minuten, zo lachwekkend is het gedaan. Quote
Floris97 Posted January 30, 2015 Posted January 30, 2015 (edited) Hoe de presentator in het begin typen in plaats van 'Tiepen' zegt . Leuk om dit eens te zien, toen was het Internet wat nu heel gewoon, heel spectaculair. Dat merk aan hoe die presentator in het begin alles vertelt. Edited January 30, 2015 by Floris97 Quote
Alias 1984 Posted February 22, 2016 Posted February 22, 2016 Iemand nog belang bij een Compuserve Dial Up CD? Heel zeldzaam! Miljoenen van gemaakt ;-) Quote
Recommended Posts