Ga naar inhoud

Welke retro muziek staat er op dit moment op?


Aanbevolen berichten

Een draadje voor de retro muziek lovers :P

Op dit moment heb ik een oud Agfa c60 bandje met wat Nederlandse muziek er op in mijn antieke Philips N2400 cassetterecorder, dit bandje is ooit vanaf plaat opgenomen, vermoedelijk dateert dit uit de 70'er jaren.

Het nummer wat op dit moment langs de koppen zoeft is 'De Butlers - De Chinees doet veel meer met vlees.

Iig heb ik de youtube versie van deze track.

Wat staat er op dit moment bij jullie aan retromuziek op?

aangepast door CB Interactive
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 year later...

Op dit moment een liveset van Giorgio Moroder aanstaan, heb m nog niet eerder gehoord.

http://www.rbmaradio.com/shows/giorgio-moroder-live-at-deep-space

Ik ben zelf niet echt bekend met de beste man, maar weet via via dus dat dit 1 van de pioniers is/was op het gebied van electromuziek, eind jaren '70. Zeker retro te noemen dus! :) Het is de producer achter oa Donna Summer - I Feel Love, om maar een overbekend voorbeeld te geven. Luister en geniet!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...
  • 10 months later...

Een topic voor de retro muziek lovers

Op dit moment heb ik een oud Agfa c60 bandje met wat Nederlandse muziek er op in mijn antieke Philips N2400 cassetterecorder, dit bandje is ooit vanaf plaat opgenomen, vermoedelijk dateert dit uit de 70'er jaren.

Het nummer wat op dit moment langs de koppen zoeft is 'De Butlers - De Chinees doet veel meer met vlees.

 

Ik kende dit nummer al van mij ouders, maar nooit gehoord. Best wel leuk liedje, bedankt voor het ophalen. Volgens Wiki is het eerste single van De Butlers, dus uit 1969.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 5 months later...

Vorig jaar naar Fleetwood Mac, Pet Shop Boys en North Sea Jazz geweest (o.a. Nile Rodgers & Chic, Hall & Oates), over 3 weken ga ik naar The Hooters die dicht over de grens van Duitsland komen.

 

De meesten kennen Satellite wel.

 

 

De rest van hun repertoire is ook goed te doen zoals And We Danced.

 

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 11 months later...
  • 1 month later...
  • 5 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...