Ga naar inhoud

Muziek met Connectie 4


Aanbevolen berichten

Beste,

Hierbij alweer het vierde deel van de reeks muziek met connectie;

Nieuwe opgaven, een nieuwe connectie en dezelfde opzet.

Van elk nummer wil ik weer graag weten: artiest - titel van de plaat

Als je de connectie vind dan levert dat 5 punten op

Er zit in deze 33 opgaven ook een "fout" nummer (een nummer die geen connectie heeft met de andere 32 opgaven).

Als je dit nummer vindt dan krijg je ook 5 punten. (aangeven welke er niet bij hoort)

Het maximaal te behalen punten is 76 punten (33x2 + 5 + 5)

De winnaar en de runner-up krijgen uiteraard een award.

SUCCES!

contestantwoordformulier.txt

Muziekquiz.zip

aangepast door Berleas
Link naar bericht
Delen op andere sites

Tip 1: Attachments worden automatisch geplaatst onder aan je topic

Tip 2: wil je je attachment niet onder aan het topic ga dan naar de volledige editor (knop "Gebruik volledige editor") en klik op de plaats waar je je attachment wil op "toevoegen aan post".

En deze is dus open en vooruit: meer dan 25 fragmenten is toegestaan deze keer (officiëel hadden we bedacht van niet, maar ik heb er geen moeite mee).

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sorry van het aantal de laatste keer was 30 en ik zat er zo dichtbij in de buurt ;)

Attachment wilde niet echt meewerken, maar bedankt :)

Ik ga trouwens snel op vakantie (vertrek volgende week), dus wilde het er nog voor af hebben.

Hoop dat het niet te makkelijk is :P

Het is ook allemaal geen ramp hoor, het zijn gewoon dingetjes die we ooit hebben bedacht en zo strak is het hier allemaal niet :P

Wat je wel vergeten bent is een antwoordformuliertje bij te voegen èn je hebt er een rar van gemaakt (je kunt beter zip doen omdat daar geen extra programma's voor nodig zijn om ze uit te pakken onder Windows vanaf XP, Linux en MacOS).

Mocht er iemand problemen hebben met de download laat het mij dan weten, dan maak ik er alsnog een zip van.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Was zo'n Ucash virus (politiebericht blah blah, betaal 100 euro (of neem een kans kaart)

Kwam van een normale site af, even de eigenaar vd site geinformeerd en binnen 5 minuten lag de site eruit ;)

Was een site van de rijksuniversiteit :)

aangepast door Berleas
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Ok scores bijgewerkt :

Op nummer 5 nu : Frey

Op nummer 4 : Keetie

Op nummer 3 : TMP

Op nummer 2 : DJ KOELKAST

En (nog) bovenaan : RM

Het staat vrij dicht bij elkaar, dus het is nog mogelijk! Ik ga na pasen pas de einduitslag bekend maken dus je hebt tm 2 april (ik ben nl. ook op paaspop)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 3 weeks later...

Na pasen is nu ;)

Ik was paar dagen ziekjes zodoende :

Einduitslag (tussen haakjes de score) :

1 : RM (50)

2 : DJ Koelkast (27)

3 : TMP (25)

4 : Keetie (14)

5 : Frey (10)

Helaas had niemand de link met alle nummers goed (ok hij was lastig)

Ik zal proberen vanavond de complete lijst te posten hier.

Ps. De link was trouwens tijdschriften/magazines (vb oa. Weekend, Radar, Linda, Opzij, Quest)

Vanavond complete lijst met link na tijdschrift erbij.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik zal proberen vanavond de complete lijst te posten hier.

Ps. De link was trouwens tijdschriften/magazines (vb oa. Weekend, Radar, Linda, Opzij, Quest)

Vanavond complete lijst met link na tijdschrift erbij.

Ik ben inmiddels wel benieuwd naar de antwoorden en de links naar de connectie... :)

Ik heb overigens al een nieuw deel klaar staan.

Willen jullie dit deel direct na afsluiting van deze open of zal ik deze pas plaatsen na sluiting van de andere contest van mij die loopt?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ok de connectie was dus tijdschriften / Magazine :)

Ook leuk raad de magazines ;) (ik moest er een paar echt opzoeken)

Hierbij de antwoorden :

1 Tina Turner - I Don't Wanna Fight

2 En Vogue - Whatever

3 Linda Ronstadt & Aaron Neville - Don't Know Much

4 Adamo - Elle

5 Red Hot Chili Peppers - Scar Tissue

6 Stars On 45 - Stars On 45

7 Flo Rida - I cry

8 Herman Van Veen - Opzij

9 East 17 - Stay Another Day (SAD Mix)

10 A Tribe Called Quest - I Left My Wallet In El Segundo

11 BBE - Seven Days And One Week

12 Centerfold - Radar Love

13 Armin Van Buuren - Full Focus

14 The Rolling Stones - Start Me Up

15 Tavares - Heaven Must Be Missing An Angel

16 Basic Element Featuring D-Flex - Touch You Right Now (Radio Edit)

17 Earth & Fire - Weekend

18 Art Garfunkel - Bright Eyes

19 Marcel De Groot - Mag Ik Naar Je Kijken

20 Andr‚ Van Duin (Hein De Gokker) - Bingo (Ringo)

21 Jason M'raz - I'm Yours

22 Captain Hollywood Project - More And More

23 Billy Joel - She's Always a Woman

24 Patrick Swayze - She's Like the Wind

25 Dizzy Man's Band - The Opera

26 ABBA - Money, Money, Money

27 Samantha Fox - Touch Me (I Want Your Body)

28 Depeche Mode - People Are People

29 Tracy Chapman - Fast Car (Single Version)

30 Sandra - (I'll Never Be) Maria Magdalena

31 Duran Duran - The Reflex

32 Bryan Adams - Have You Ever Really Loved a Woman

33 The Adventures Of Stevie V - Dirty Cash (money Talks)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Toch proberen iets meer tijd in het organiseren te steken, want het was behoorlijk warrig: niemand wist wat er goed of fout was, looptijd niet duidelijk.

De basis is wel geslaagd, al heb ik geen idee van de tijdschriften hoor.

Dat ben ik helemaal met je eens, djkoelkast. Alleen de hoeveelheid, die vond ik te veel. Ik denk dat je die voortaan beter op 25 max kunt houden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

1.Tina, 2.Vogue, 3. Linda, 4. Elle etc :)

Graag de hele lijst, ik zit me rot te staren en me suf te piekeren; en dan ook nog de foute, degene die er niet bijhoorde.

Of je moet er inderdaad een nieuwe contest van maken, natuurlijk, dan niet publiceren. Het is eigenlijk wel een goed idee!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Graag de hele lijst, ik zit me rot te staren en me suf te piekeren; en dan ook nog de foute, degene die er niet bijhoorde.

Of je moet er inderdaad een nieuwe contest van maken, natuurlijk, dan niet publiceren. Het is eigenlijk wel een goed idee!

De contest was inderdaad warrig en ook ik zat veel te klooien en te kijken naar wat de connectie moest zijn (en die zie ik nu nog niet).

En ik mis ook nog het antwoord op de vraag: welke opgave hoorde er niet bij?

En het heeft voor mooi ook te lang geduurd.

De contest is al vorig jaar op 5 december gestart en de antwoorden verschijnen pas ruim 4 maanden later.

Dit komt niet alleen omdat het warrig was, maar ook omdat er een vakantie van de organisator tussen zat.

Als je een contest organiseert, moet je er niet alleen tijd in steken om hem goed voor te bereiden, maar ook de tijd er in steken om de contest in goede banen te leiden wanneer deze lopende is (dat wil zeggen, tijdig nakijken, tijdig een post plaatsen om de contest te kicken (in het oog te houden) en tijdig terugkoppeling geven.

Ik heb bijvoorbeeld 3 keer een reminder gestuurd, omdat ik niet zeker was of Berleas mijn antwoorden had ontvangen en of het de goede antwoorden waren. Daarom had het voor mij niet veel zin om verder te zoeken, omdat ik de rest niet wist en ook niet wist of de gegeven antwoorden goed waren en ik kan niet voor anderen spreken, maar ik denk dat die hetzelfde zouden kunnen hebben gehad.

Ik denk dat het inderdaad goed is als Berleas de OP nog eens door leest en in ieder geval nog een lijst maakt met de connecties naar de tijdschriften per opgave en aangeeft welke er niet bij hoorde. Daarnaast wellicht nog awards ontwikkelen, zodat die kunnen worden uitgedeeld.

Opnieuw deze contest houden heeft geen zin, gezien de antwoorden van de nummers en de uiteindelijk gescoorde punten van de deelnemers al gegeven zijn en daarbij los van de connectie de antwoorden betreffende de muziek ook te vinden was zonder de connectie.

Bovenstaande moet overigens niet gezien worden als negatief, maar als opbouwende kritiek.

aangepast door RM
Link naar bericht
Delen op andere sites

Een contest organiseren kost inderdaad veel meer tijd dan het maken van de fragmenten alleen. Niet bij elke contest is het aantal deelnemers even hoog en daarom is het soms lastig motivatie te vinden, maar je moet ook de deelnemers wel motiveren om verder te zoeken.

Ik denk dat het een goeie les is voor de volgende keer ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
gepost (aangepast)

excuses mbt mijn vakanties, wat dat betreft had ik het beter wat later kunnen doen idd.

Ik zal het op 25 houden voor een volgende keer, en meer en sneller updaten.

Ik zal dan ook alvast een 2e update / tips van te voren voorbereiden :)

12 was trouwens Radar ipv centerfold.

Als tip had ik alle magazines moeten nemen en die als foto moeten posten, dan had ik de link wel prijs gegeven, maar dan was het nog zoeken welke er niet bij hoorde.

En dan was het nog lastig geweest, maar bij bijv. weekend had je het nummer dan wel weer snel gevonden.

aangepast door Berleas
Link naar bericht
Delen op andere sites
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...