Ga naar inhoud

[FOTO] Wedstrijd - Thema: kerst


Aanbevolen berichten

Het thema van de nieuwe fotowedstrijd is: Kerst.

Dit mag alles zijn wat jij vindt dat met kerst te maken heeft, dus van boom tot eten, van cadeau tot sneeuw.

Weet je niet hoe je een foto moet uploaden? Zie de uitleg op: http://www.retroforum.nl/topic/3592-het-plaatsen-van-plaatjes-op-het-forum/

De regels:

- Het moet een foto zijn die jij zelf hebt gemaakt

- De foto mag niet worden nabewerkt (behalve verkleinen/bijsnijden)

- De foto moet gemaakt zijn tijdens de looptijd van de contest en ingeleverd zijn voor het einde van de contest

- Je mag meerdere keren inzenden, maar alleen je laatste inzending blijft staan

De looptijd:

15 december t/m 29 december (2 weken)

Daarna gaan we stemmen. Dus aarzel niet, pak je camera of telefoon en post jouw kerstfoto!

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Kerst 2019? Goed hoor. Ik zal dat vast in mijn agenda schrijven. O, wacht 's even, 2019 staat er nog niet in. Vraag ik Man wel om een jaarkalender van 2019 voor me uit te printen, dan noteer ik het daarop. ;)

Eigenlijk dacht ik dat het wel eerder zou kunnen, daar Berleas jou en mij in een mailtje geschreven heeft dat hij geen bezwaar heeft tegen de inzending van Hinse.

Zal ik dan maar een fotowedstrijd tussendoor verzorgen? Ik heb wel een ideetje voor een onderwerp.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik bedoel nu.

Waarom schrijf je dan Kerst 2019 als je nu bedoelt?

Misschien zijn er vrijwilligers die er geen problemen mee hebben een stemming voor te bereiden. Bij mij gaat er altijd wat fout, daarom zie ik daar een beetje tegenop ...

Hier onder in het bericht zie ik auto save staan, waar wordt het auto save bericht opgeslagen? Ik raak wel eens een pagina kwijt en kan hem dan niet meer terugvinden.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Waarom schrijf je dan Kerst 2019 als je nu bedoelt?

Misschien zijn er vrijwilligers die er geen problemen mee hebben een stemming voor te bereiden. Bij mij gaat er altijd wat fout, daarom zie ik daar een beetje tegenop ...

Hier onder in het bericht zie ik auto save staan, waar wordt het auto save bericht opgeslagen? Ik raak wel eens een pagina kwijt en kan hem dan niet meer terugvinden.

Ik gaf gewoon een stom antwoord op een stomme vraag :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik gaf gewoon een stom antwoord op een stomme vraag :P

Nou, zo stom vond ik de vraag niet. Elke deelnemer aan de Fotowedstrijd Kerst had inmiddels toestemming verleend voor deelname van Hinse. Vandaar dat ik de groene vlag hees.

En jouw antwoord vond ik ook helemaal niet stom, ik vond hem wel geinig, daarom ging ik er op door. :)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nou, zo stom vond ik de vraag niet. Elke deelnemer aan de Fotowedstrijd Kerst had inmiddels toestemming verleend voor deelname van Hinse. Vandaar dat ik de groene vlag hees.

En jouw antwoord vond ik ook helemaal niet stom, ik vond hem wel geinig, daarom ging ik er op door. :)

Ik heb er gewoon nog geen tijd voor kunnen nemen om het topic aan te maken, komt goed.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 weeks later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...