Ga naar inhoud

In welke serie vinden jullie Japie op z'n best?  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. In welke serie vinden jullie Japie op z'n best?

    • De schatkaart
      12
    • De verdwenen kroon
      23
    • De verzonken stad
      14
    • De reis vol verrassingen
      7


Aanbevolen berichten

Ik denk de reis vol verassingen.

*japie* Zijn die twee weer op zoek naar een pakkie :) .

De tekst word ook steeds leuker en hij dacht ver weg te zijn van die 2 :D .

Ook de aangepaste kleding op Curacou van Japie is beter.

Lukas.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Reis vol Verassingen gestemd. Het verhaal is leuk dat hij op die manier terug komt en hij praat zeker leuk (behalve als hij valt omdat hij een krant voor zijn ogen heeft. Dat is heel raar bewerkt een hele lage Auw. Eerst was die veel hoger volgens mij) Het kostuum is ook geweldig: Het bloesje en die zonnebril met een vierkant en een rond glas _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik heb op de verdwenen kroon gestemd.

*baron* *japie* rij is wat harder.

*japie* Ok u bent de baas, en dan zo met z'n hoofd naar voren, echt GEWELDIG!!!!!!!

Of:De baas zegt dan maakt *japie* weer de winkels opEN.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb het wel vaker gezegd over de Kroon: niet de beste B&A serie qua verhaal / spanning, maar wel wat de boeven betreft. Vlugge Japie is vaak hilarisch, met name in zijn verwarrende gesprekken met B2. In de Verzonken Stad gaan ze op dezelfde hilarische voet verder, alleen in de Kroon zijn de verwarringen veel leuker.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 months later...

ik heb op verzonken stad gestemd vind daar vooral z'n kleding heel erg leuk wat overgens ook in amerika wel zo is jammer weer van japie in amerika is dat hij niet met de baron in contact komt

Link naar bericht
Delen op andere sites
ik heb op verzonken stad gestemd vind daar vooral z'n kleding heel erg leuk wat overgens ook in amerika wel zo is jammer weer van japie in amerika is dat hij niet met de baron in contact komt

Even offtopic, maar kun je alsjeblieft punten en komma's gebruiken in je zinnen, en bij voorkeur hoofdletters, want dit leest voor geen meter.

Voorbeeld: Ik heb op verzonken stad gestemd. Ik vind daar vooral z'n kleding heel erg leuk. Wat overigens ook in amerika wel zo jammer is weer van japie in amerika, is dat hij niet met de baron in contact komt.

Sorry dat het zeikerig overkomt, maar ik moet drie keer lezen voor ik snap wat je bedoelt. En niet alleen hier, ook in andere topics. Ze hebben de interpuntie niet voor niets uitgevonden.

Edit: je woordvolgorde laat ook een en ander te wensen over, zag ik later. Zie dit alsjeblieft als positieve, onderbouwende kritiek, zoals ik het bedoel, en niet als een persoonlijke aanval.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Even offtopic, maar kun je alsjeblieft punten en komma's gebruiken in je zinnen, en bij voorkeur hoofdletters, want dit leest voor geen meter.

Voorbeeld: Ik heb op verzonken stad gestemd. Ik vind daar vooral z'n kleding heel erg leuk. Wat overigens ook in amerika wel zo jammer is weer van japie in amerika, is dat hij niet met de baron in contact komt.

Sorry dat het zeikerig overkomt, maar ik moet drie keer lezen voor ik snap wat je bedoelt. En niet alleen hier, ook in andere topics. Ze hebben de interpuntie niet voor niets uitgevonden.

Edit: je woordvolgorde laat ook een en ander te wensen over, zag ik later. Zie dit alsjeblieft als positieve, onderbouwende kritiek, zoals ik het bedoel, en niet als een persoonlijke aanval.

Whaha, ach het was al laat voor sansemans, dus voordeel van de twijfel ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Whaha, ach het was al laat voor sansemans, dus voordeel van de twijfel ;)

Okee ik hoor het al. Ik ga er bij iedere post op letten hoe hij eruit ziet, ik zal hem dus zelf 3 keer nalezen 8)7 .

Ps. Is hij al wat beter?

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Okee i hoor het al. Ik ga er bij iedere post op letten hoe hij eruit ziet, ik zal hem dus zelf 3 keer nalezen 8)7 .

Ps. Is hij al wat beter?

Vooral zo doorgaan ^O^

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind Japies manier van ..... praten zo leuk. Met die vreemde pauzes.

Ik heb ook een imitatie bij mn msn in gebruik.

Als er iemand online komt: hé baas, ik ben ook ..... online

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ja, Zoeke die 2 weer naar een pakkie.

Ik vind dat Japie totaal anders is in de Reis vol verrassingen. Hij praat vreemder en zijn stem is precies anders.

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Ik vind dat Japie totaal anders is in de Reis vol verrassingen. Hij praat vreemder en zijn stem is precies anders.

Bas' stem is ook best veranderd...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb op de Verzonken Stad gestemd, vind hem hier toch echt het grappigst (al scheelt het niet veel) vind het echt geweldig als hij zeeziek is op de boot naar Santorini. Hij heeft in deze serie ook de beste pruik.

Link naar bericht
Delen op andere sites
*japie* : "Die acrobaat zit te klagen, moet je is kijken hoe wij hier nu zitten.

Als ik niet zo zeeziek was dan zou ik ze grijpen. ;)

En dan dat halfslachtige gebaar om "grijpen" te onderstrepen, geweldig ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
Hoe *bas* zingt is in de plaaggeest ook veel anders dan in de Reis vol verrassingen. In de plaaggeest zingt hij met zon lage bromstem.

Inderdaad, ik luisterde net naar het bakkerslied en daarin heeft hij zo'n lage stem en in Amerika is zijn stem toch een stuk anders.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind het nog steeds jammer dat Japie z'n stem elke serie meer de hoogte in schiet, in de Schatkaart praat 'ie redelijk normaal, maar in De Reis Vol Verrassingen heeft hij een gigantische piepstem, maar zoals al werd gezegd, Bas zal het wel verleerd zijn. Maar het 'Japie, wegwezen en schnell' blijft geweldig, vraag me af wie dat verzonnen heeft.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik wis tot vorig jaar niet dat jappie word gespeeld door bassie

mijn vader zij dat en ik zij dat is tog een grapje neej zij hij het is echt zo

ik vond het wel leuk dat hij 2 rollen speelt.

Link naar bericht
Delen op andere sites
Ik wis tot vorig jaar niet dat jappie word gespeeld door bassie

mijn vader zei dat en ik zei dat is tog een grapje neej zei hij het is echt zo

ik vond het wel leuk dat hij 2 rollen speelt.

Zou je misschien leestekens kunnen gebruiken, want dit leest niet heel erg lekker. ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Zou je misschien leestekens kunnen gebruiken, want dit leest niet heel erg lekker. ;)

Is gevraagd, is overeengekomen dat hij het gaat doen, nu erover ophouden. }:|

Link naar bericht
Delen op andere sites
[..]

Is gevraagd, is overeengekomen dat hij het gaat doen, nu erover ophouden. }:|

Sorry, ik was daar niet van op de hoogte. *schaam* :@

en schaam voor de fout in mijn bericht ;)|:(

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...

Wederom gestemd op de Verdwenen Kroon.

Hij heeft de leukste kleding aan, er zitten een hoop geintjes in met B2 en de baron, hij zit niet elke keer te puffen (zoals in de schatkaart), hij heeft een normale stem en niet zo'n hoge piepstem en zijn haar zit beter dan in de schatkaart. :Y^O^:9

P.S. Dit is mijn 50e post!!!!!!!!!!!!!!!! *O*

Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...