Ga naar inhoud

[centraal] Awards-topic


Aanbevolen berichten

Anders kijk je eerst even in de todo lijst. Ik moet nog zo'n 50 awards uitreiken en ik heb daar geen tijd voor. Nieuwe maken is leuk maar niet nodig zolang ik niet bij ben of iemand zo gek vind om het voor me te doen :P

Nieuwe maken hoeft niet;

DE EINDUITSLAG

1. Samba-boy [21 Punten] post-206-0-56249500-1338110837.png

2. Frey [11 Punten] post-206-0-18270000-1338110843.png

3. Keetie [10 Punten]

4. Hinse [8 Punten]

5. Melki [7 Punten]

6. djkoelkast [6 Punten]

7. Ross [2 Punten]

TMP [2 Punten]

Met de antwoorden en de hints ben ik nog bezig, maar knippen en plakken van een Word-bestand naar deze post geeft allemaal chinese tekens als in font, sizes en colors die er spontaan aan toegevoegd worden...

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor de contests die ik gedaan heb geldt dat er altijd een award is gemaakt.

Er zijn wel een hoop andere contests en pools geweest waar nog awards voor moeten worden gemaakt;

  • Eredivisie 2010 - 2011 (organisator was TMP)
  • Muziek Met Connectie 2 (organisator was randy_roes)
  • Giro d'Italia 2012 Pool (organisator was randy_roes)
  • Tour de France 2012 Pool (organisator was randy_roes)
  • Vuelta a España 2012 Pool (organisator was randy_roes)
  • Dieren! Foto Wedstrijd (organisator was jeugdmemories)
  • Retro! Foto Wedstrijd (organisator was Hinse)
  • Eten & Drinken! Foto Wedstrijd (organisator was jeugdmemories)

Het lijkt mij dat het niet de bedoeling is dat iemand anders dan de organisator van de contest / pool een award gaat maken...

Uitreiken, maar er heeft zich inmiddels iemand gemeld die het wil doen :D

Daarna nog iemand die wil helpen vertalen want daar zit ook nog een hoop werk in.

No hard feelings, maar ik heb toen bekend werd dat alle awards "verloren" waren een hele lijst opgesteld met gehouden contests en pools en meerdere malen via PM naar je verstuurd. Ik had je ook nog wel willen helpen met uitreiken als je daar geen tijd voor had. Je had het mij op meerdere momenten kunnen vragen, maar dat is nooit gebeurd. Ik vind dit nu ik dit lees persoonlijk wel een beetje jammer

Link naar bericht
Delen op andere sites

Voor de contests die ik gedaan heb geldt dat er altijd een award is gemaakt.

Er zijn wel een hoop andere contests en pools geweest waar nog awards voor moeten worden gemaakt;

  • Eredivisie 2010 - 2011 (organisator was TMP)
  • Muziek Met Connectie 2 (organisator was randy_roes)
  • Giro d'Italia 2012 Pool (organisator was randy_roes)
  • Tour de France 2012 Pool (organisator was randy_roes)
  • Vuelta a España 2012 Pool (organisator was randy_roes)
  • Dieren! Foto Wedstrijd (organisator was jeugdmemories)
  • Retro! Foto Wedstrijd (organisator was Hinse)
  • Eten & Drinken! Foto Wedstrijd (organisator was jeugdmemories)

Het lijkt mij dat het niet de bedoeling is dat iemand anders dan de organisator van de contest / pool een award gaat maken...

No hard feelings, maar ik heb toen bekend werd dat alle awards "verloren" waren een hele lijst opgesteld met gehouden contests en pools en meerdere malen via PM naar je verstuurd. Ik had je ook nog wel willen helpen met uitreiken als je daar geen tijd voor had. Je had het mij op meerdere momenten kunnen vragen, maar dat is nooit gebeurd. Ik vind dit nu ik dit lees persoonlijk wel een beetje jammer

TMP gaat het doen, hij is namelijk al crew en kan bij het gedeelte waar je de awards moet invoeren, ik hoef het alleen maar te activeren. En dat is niet omdat ik je niet vertrouw of wat dan ook, maar zo komt het wel beter uit. En het is ook niet om je te passeren, want om heel eerlijk te zijn wist ik niet dat je wilde helpen op deze manier.

Ik heb me er ook op verkeken want het is veel meer werk dan ik dacht. Ik heb al een deel uitgereikt, maar het lijkt wel of niemand dat is opgevallen :P

Over de niet gemaakte awards: die moeten er nu gewoon zsm komen, dus een ieder die zich geroepen voelt maak die awards. Zullen we gewoon een heel nieuw topic aanmaken over de awards?

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...

Ik heb een gedeelte bijgewerkt, van de pakweg 100 awards (x2 dan), zijn er nu 60 uitgereikt. Ik zal proberen om ze stapsgewijs te blijven updaten.

Blijft over dat over een aantal contest nog geen awards zijn gemaakt, dus als de organisator die nog wil maken en in dit topic wil plaatsen, dan zou dat erg fijn zijn.

Contest zonder awards:

  • Eredivisie 2011 - 2012 Pool (TMP)
  • Muziek Met Connectie 2 Contest (randy_roes)
  • Giro d'Italia 2012 Pool (randy_roes)
  • Tour de France 2012 Pool (randy_roes)
  • Vuelta a España 2012 Pool (randy_roes)
  • Dieren! Foto Contest (Wedstrijd) (jeugdmemories)
  • Retro! Foto Contest (Wedstrijd) (Hinse)
  • Eten & Drinken! Foto Contest (Wedstrijd) (jeugdmemories)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat kun je zien, klik op Awards

http://www.retroforum.nl/index.php?app=awards

en vergelijk het met de lijst van RM in het to do topic

http://www.retroforum.nl/topic/3663-retroforum-to-do-lijst/page__st__100#entry122697

Dit is nog niet de volledige lijst, maar de zangers contest is de laatste die nu is uitgereikt en die staat op 29-04-2011 ;)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Vuelta:51-AwardImgMaster-1347801856.pngGiro:131-AwardImgMaster-1358941731.png

Die zijn altijd hetzelfde geweest, alleen een nieuwe TDF moet er dan nog komen.Ik zie in jouw awards trouwens een gekleurde wielrenner met runner-up als tekst, daar is iets misgegaan, kan makkelijk worden aangepast trouwens, alleen even nakijken wat precies is misgegaan.

Die kan ik inderdaad wel gebruiken.

Die andere award is geen fout denk ik, dat is gewoon de nummer twee uit de betreffende ronde geweest. Kan eventueel in zwart/wit, maar op deze manier is het ook geen probleem, aangezien het niet dezelfde afbeelding is als de winnaar-award.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 4 months later...

Even een update van de contests zonder awards:

  • Muziek Met Connectie 4 Contest (Berleas)
  • Giro d'Italia 2012 Pool (randy_roes)
  • Tour de France 2012 Pool (randy_roes)
  • Vuelta a España 2012 Pool (randy_roes)
  • Foto Kerst award (djkoelkast)

Ik zal kijken of ik binnenkort nog iets kan uitdelen, maar doen moeten er wel awards zijn gemaakt. Voor de Giro en Vuelta heb ik wel awards, voor de overige (voor zover ik weet) niet...

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 month later...
  • 6 months later...

Van de La La La Contest heb ik de awards uitgedeeld. Ik heb verder geen al te best overzicht van wat nog openstaat.

In ieder geval het volgende geloof ik:

- Muziek Met Connectie 4 Contest (Berleas)

- Giro d'Italia 2012 Pool (randy_roes)

- Tour de France 2012 Pool (randy_roes)

- Vuelta a España 2012 Pool (randy_roes)

- Foto Kerst award (djkoelkast)

- Just Music (Ross)

+ nog enkele fotocontests

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik stel voor dat degene die degene die de LP vindt waar de boevenmuziekjes uit de Schatkaart op staan, een boevenaward krijgt :D

Mijn idee is gebasseerd op het teken dat de boefjes moeten volgen in de grotten in Valkenburg :)

Zoiets als dit voorbeeldje wat ik met paint heb gemaakt :P :

post-471-0-62908900-1395088751.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Van de La La La Contest heb ik de awards uitgedeeld. Ik heb verder geen al te best overzicht van wat nog openstaat.

In ieder geval het volgende geloof ik:

- Muziek Met Connectie 4 Contest (Berleas)

- Giro d'Italia 2012 Pool (randy_roes)

- Tour de France 2012 Pool (randy_roes)

- Vuelta a España 2012 Pool (randy_roes)

- Foto Kerst award (djkoelkast)

- Just Music (Ross)

+ nog enkele fotocontests

TMP;

Ik heb altijd (zelfs na de lange afwezigheid) de lijst met contests compleet gehouden qua awards, winnaars, runner-up.

Voor bovenstaande lijstje kan ik jou aangeven dat je compleet bent.

Ik kan 2 punten nog aangeven;

- + enkele andere fotocontests --> dit kun je weghalen, je hebt ze allemaal

- Er loopt nu ook een nog een Eredivisie Pool 2013 - 2014 van Joost

Link naar bericht
Delen op andere sites

TMP;

Ik heb altijd (zelfs na de lange afwezigheid) de lijst met contests compleet gehouden qua awards, winnaars, runner-up.

Voor bovenstaande lijstje kan ik jou aangeven dat je compleet bent.

Ik kan 2 punten nog aangeven;

- + enkele andere fotocontests --> dit kun je weghalen, je hebt ze allemaal

- Er loopt nu ook een nog een Eredivisie Pool 2013 - 2014 van Joost

Bedankt voor je reactie, dan weet ik hoe het er voor staat. Ik heb alleen de afgeronde contests meegenomen, dus de huidige Eredivisiepool volgt later. Ik zal de awards van Berleas binnenkort uitreiken.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 9 months later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...