Ga naar inhoud

Koningin Beatrix stapt (waarschijnlijk) op


Aanbevolen berichten

Koningin Beatrix heeft via de RVD laten weten dat ze vanavond om 19:00 uur een toespraak houdt op radio en televisie. Bronnen melden dat ze haar aftreden bekendmaakt.

bron: RTL Nieuws

http://www.rtl.nl/xl...08-96a85f9df3f1

100% zeker is het nog niet maar het kan haast niet meer uitblijven..

Of heeft iemand hier zo zijn andere bedenkingen over ;)

aangepast door Logitech
Link naar bericht
Delen op andere sites

Mja, wat valt ervan te zeggen. Zeer sympathieke vrouw en ze heeft ook zeker een positieve bijdrage geleverd aan de beeldvorming van Nederland in het buitenland. Maar buiten dat is een monarchie wel een beetje achterhaald, want je kunt staatshoofd worden omdat je toevallig kind van een kongin/koningin bent. Aan de andere kant had die kerel van Groen Links wel gelijk met de opmerking dat er momenteel grotere uitdagingen in de maatschappij zijn dan de monarchie aan te vallen.

Het lijkt me voor Willem Alexander moeilijk om Beatrix te evenaren, ze heeft het erg goed gedaan.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eens met Hinse!

Zelf heb ik niets met het koningshuis maar natuurlijk zijn er heel veel wie het wel geweldig vinden & een ander wat gunnen is nooit wat mis mee ;)

Toch vind ik het ergens een beetje jammer dat Koninginnedag 30 april verplaatst naar Koningsdag 27 april, gewoon voor het gevoel :')

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eens met Hinse!

Zelf heb ik niets met het koningshuis maar natuurlijk zijn er heel veel wie het wel geweldig vinden & een ander wat gunnen is nooit wat mis mee ;)

Toch vind ik het ergens een beetje jammer dat Koninginnedag 30 april verplaatst naar Koningsdag 27 april, gewoon voor het gevoel :')

Ik voor het feit dat we de komende jaren dan geen vrije dag meer hebben: 27ste valt komende jaren op een weekenddag.

Link naar bericht
Delen op andere sites

EDIT: Ach, dan hernoemen we het voortaan wel gewoon tot 'De Party van Prins Pils' of 'Koning Kratjes Kloekkloek-feest'. :P

Gewoon 'Koning Pintenman's Party', blijft het allitereren!

Maar verder toch wel mooi dat Trix niet stopt vanwege de zwaarheid van het ambt, maar gewoon omdat ze het tijd vind de jongere generatie de eer te gunnen.

Benieuwd hoe Wim-Lex het gaat doen qua uitstraling, Hij zal de beol niet radicaal gaan hervormen denk ik!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...