Ga naar inhoud

Raad eens wie ik tegenkom


Aanbevolen berichten

http://soundcloud.com/jenno-hallaert/compilatie-q-insomnia-15-09



Ja, het is hem serieus, de enige echte _O-

Eerst luisteren, dan pas de spoiler bekijken.


Sorry, veel Retroforumers zullen hem niet kennen, dit was de eerste user met een permanente ban vanwege het rete-irritant posten, het last hebben van topicdiarree en nog veel te veel om op te noemen :P Vervolgens elke week een nieuwe kloon, na IP bans gewoon verder op andere IP's.

Het is JennoH



Toch wel een held nu _O_

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu moet ik nog harder lachen om het feit dat hij mij via Skype een keer wilde beetnemen. :') Werd ik ineens beantwoord door één of ander soundboard, ik snapte er niks van, uiteindelijk "Ha Samba, je bent beetgenomen door de énige échte Jenno Hallaert!". Ik dacht... Okee. :')

Naar aanleiding van dit topic even gaan twitteren:

AvaN6kN.png

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nu is het wel sneu dat hij voor altijd geboet is voor zijn jeugzondes. Misschien moeten we zijn account afstoffen _O-

Bwhehehe, is 'ie dalijk een bekende Vlaming, komt dat oude account terug onder de loep van de Vlaamse media. Ik zie de dagbladen als de Humo en de Dag Allemaal al koppen: "Is Jenno Hallaert een retard?" _O-

Nah, da's flauw :P

Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...