Ga naar inhoud

Sega Naomi arcade kast voor arcade of mame


Aanbevolen berichten

naomi01.jpg naomi02h.jpg naomi05.jpg naomi04.jpg naomi03.jpg img2810v.jpg 38815510151083399364907.jpg

Hopelijk heb ik nu jullie aandacht ;) Het gaat om de rechter van de twee.

Wegens aanschaf van een nieuwe arcade kast moet 1 van mijn Naomi's weg.

Heb hem ook op marktplaats staan, maar denk dat dit publiek beter is ;)

Korte info

- standup Sega Naomi cabinet ge-chopt tot een Japans sitdown model. Alle bedrading is origineel en werkt goed. Inclusief versterker, voeding, coin mech etc.

- 29" CRT scherm met 640x480 resolutie. (heeft hele lichte burn, maar hier is tijdens het gamen niets van te zien)

- komt met 2 player 3 button per player paneel (op de foto's staat nog een repro 1player paneel)

- compleet met JVS-pac, hiermee kun je hem via usb op een PC aansluiten voor mame!

- Eventueel te leveren met Mame PC. ICM met scanline emulation in Mame is dit niet van origineel te onderscheiden!

- Heb er tegen meerprijs ook 2 dreamcast padhacks bij zodat je er zo een dreamcast met vga box op kan aansluiten. ICM met een dreamcast light gun heb je een perfect House of the Dead cab bijvoorbeeld!

- vorige eigenaar heeft al het metaal zwart gespoten, maar wel op een professionele manier.

- plastic deel boven het controle paneel heeft brandplekken van sigaretten, wat vroeger in de speelhallen gebeurd is. Kan door een handige harrie wel weggewerkt worden lijkt mij ;)

- handleidingen vd monitor en kast erbij.

- er zit geen Naomi moederbord bij! Is wel plug en play uiteraard met een Naomi moederbord.

- voorste deurtje mist het slotje, maar deze kan zo vervangen worden. Niks bijzonders.

Prijs: € 300,-

Kan bezorgd worden tegen een meerprijs.

Hij staat bij mij op 1 hoog, dus je kan hem komen bekijken, maar als je hem mee wilt, moet hij nog wel gedemonteerd worden en in mijn busje worden geladen. Ik help je opbouwen uiteraard.

Bedankt voor het kijken!

aangepast door sombetzki
Link naar bericht
Delen op andere sites
×
×
  • Nieuwe aanmaken...